דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הזדמנות ערכית: עבודה במערכת החינוך של קיבוץ מפונה

התנועה הקיבוצית נרתמת לטובת צמצום המחסור באנשי חינוך עם תכנית חדשה - "רילוקיישן חינוכי לקיבוץ" - ומציעה לצעירים וצעירות בעלי רקע וניסיון חינוכי הטבות על עבודה במערכות החינוך של קיבוצי העוטף והצפון
רילוקיישן חינוכי בקיבוץ

בחודשים האחרונים עולה שוב ושוב מהשטח הצורך האקוטי באנשי נשות חינוך ומדריכים ומדריכות חברתיות לגיל לידה ועד י"ב בקיבוצי הנגב המערבי וגבול הצפון - אלה שפונו ואלה ששבו הביתה או לא התפנו במרוכז. בעקבות זאת, חמ"ל המשימות וההתיישבות, שהוקם לאחרונה בתנועה הקיבוצית, יחד אגפי חינוך וצעירים ומעורבות בחברה של התנועה יוצאים בקריאה רחבה לצעירים וצעירות עם רקע וגישה לחינוך - בוגרי מסגרות החינוך הקיבוצי, שנת שירות, מכינות קדם צבאיות ותנועות הנוער, או בכללי לצעירים וצעירות מכל הארץ שמעוניינים לקחת חלק בשיקום - להתגייס למשימה חלוצית של עזרה לקיבוצי העוטף או גבול הצפון ולצאת ל"רילוקיישן חינוכי" בקיבוצים אלה שזקוקים לכך מאוד.

"מערכת החינוך הקיבוצית תלויה, זקוקה וצריכה אנשי ונשות חינוך, המבינים את גודל השעה ומוכנים להירתם לעשייה חינוכית עם ערך ומשמעות" אומרת ראשת אגף חינוך בתנועה דבי ברא"ס, ומוסיפה כי "היכולת הקהילתית לקיים שגרת חיים מושתתת על שגרת החינוך מלידה ועד י"ב, יכולת שהיא צורך קיומי בכל מערכות החינוך בקיבוצים, ובפרט במערכות החינוך בקיבוצים המפונים ובאלו שנמצאים בקו העימות. אנו קוראים לכם - נשות ואנשי חינוך - להתייצב למשימה שמטרתה לאפשר רציפות חינוכית קהילתית לילדים, להורים ולקהילה. אנו, אגף חינוך ומערך ההדרכה בתנועה הקיבוצית, נתמוך, נלווה ונעשיר בהלימה ולבחירתו של כל קיבוץ, ובשיתוף פעולה עם המועצה האזורית ושותפי הדרך האחרים שלנו".

"עכשיו זה הזמן של הדור שלנו, לסייע במאמץ השיקום ובמשימה החשובה המאוד - חינוך הדורו הבא בתקופת משבר", אומרת רותם שניצקי, מנהלת חמ"ל המשימות וההתיישבות ורשת הצעירים בתנועה. שניצקי מוסיפה כי מדובר על התחייבות לשנה שכוללת מעבר למגורים יחד עם הקהילה ומשרה במערכת החינוך הקיבוצית בשכר הולם הכולל גם תנאים נוספים ומענקים.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה: "שיקום הקהילות לאחר האסון הוא המשימה העליונה בסדר יומה של התנועה כיום, ומתבצע בדרכים שונים ומגוונות - פיזי, כלכלי, קהילתי ומענים פרטניים. לאור החוסר הגדול בכוח אדם במערכות החינוך וחשיבותן הגדולה לחוסן וליצירת השגרה והיציבות בקיבוצים, אני קורא לצעירים וצעירות מהקיבוצים השונים שאינם באזורי העימות, לבני ובנות קיבוץ אשר עזבו או בכלל לצעירים בישראל שמעוניינים להירתם למשימה הלאומית החשובה - לבוא ולתת יד במאמץ".

אנא מלאו את פרטיכם ויצרו איתכם ואיתכן קשר בהקדם: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה