דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

היי דרומה

חמ"ל המשימות וההתיישבות התנועתי מממשיך לסייע בקיבוצים: מתנדבים מקיבוץ אפק טיפחו נוי, שיפצו וניקו בקיבוץ מגן. מתנדבים מקיבוצים בשרון עבדו על הנוי של סופה. בקיבוץ גונן נדחו העבודות עקב המצב הביטחוני
חברי אפק נותנים את הלב והנשמה במגן
חברי אפק נותנים את הלב והנשמה במגן

בשבוע שעבר דיווחנו על פעילות מתנדבים מטעם התנועה בקיבוצים שדה נחמיה וכפר סאלד בגליל העליון, וניר יצחק בנגב המערבי. השבוע הגיעו מתנדבים מטעם חמ"ל המשימות וההתיישבות התנועתי לעזור בקיבוצים מגן וסופה שבנגב המערבי. עבודות לטיפוח הנוי של קיבוץ גונן בגליל העליון שהיו אמורות לקרות ביום שישי בבוקר נדחו עקב המצב הביטחוני.

אל קיבוץ מגן הגיעו ביום חמישי בבוקר 25 חברים מקיבוץ אפק שבגליל המערבי, לטובת עבודה חשובה של שיקום בית הספר היסודי לקראת הגעתם של הילדים בעוד פחות מחודש. העבודה במקום כללה טיפוח של הנוי, שטיפת כיתות, צביעת מתקנים ועוד. "היה מדהים מרגש וקשוח" סיפרו החבר'ה מאפק, איתם עבד נדב רוט, שסיפר על אירועי שבעה באוקטובר במגן בפרט ובאזור בכלל. בסיום היום העניקו האורחים המתנדבים מאפק מתנה לילדי קיבוץ מגן - ציור של אמן מקומי ותיק, ציור קיבוצי עם טעם של פעם, והקדשה חמה מילדי אפק לילדי מגן.

לקיבוץ סופה שממוקם לא רחוק ממגן הגיעה קבוצת מתנדבים מקיבוצי השרון להבות חביבה, גבעת חיים איחוד ורמת הכובש, להמשיך בעבודה של שיקום וטיפוח הנוי של הקיבוץ, שנפגע קשות בהתקפת שבעה באוקטובר, ולקראת חזרתם העתידית של החברים לקיבוץ.

רוצים להצטרף למאמציי שיקום קיבוצים שפונו מהנגב המערבי וגבול הצפון? כל הפרטים וההצעות בחמ'"ל המשימות וההתיישבות של התנועה הקיבוצית: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה