דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המחאה מתרחבת: בסופ"ש - הפגנות בכל הארץ, ביום שני – השבתת מגזרים במשק!

התנועה הקיבוצית קוראת לכל החברות והחברים להשתתף בהפגנות המחאה כנגד ההפיכה המשפטית
נלחמים על הדמוקרטיה

ביום שני, ה-13 בפברואר, מתכוונת הממשלה להעביר בקריאה ראשונה את החקיקה שתשנה כליל את מערכת המשפט ואת המשטר הדמוקרטי במדינתנו. התנועה הקיבוצית ואלפי חברים וחברות כבר שותפים מלאים במחאה הציבורית המתרחבת. יש לנו את הכוח והאמונה הגדולה לפעול כנגד המהלך ההרסני של ממשלת נתניהו.

הנהלת התנועה הקיבוצית רואה ביציאה להשתתף באירועי המחאה "צו חירום אזרחי" לשמירה על הדמוקרטיה הישראלית וחוסנה של החברה הישראלית. אנחנו קוראים לכל החברים לקחת חלק באירועי המחאה בסוף השבוע וביום שני. ביחד ננצח.  

בסוף השבוע הקרוב יתקיימו הפגנות בכל רחבי הארץ, וביום שני תעלה המחאה "מדרגה": המטה המשותף של תנועות המחאה מתכוון להשבית מגזרים במשק, להשבית לימודים בבתי הספר ובמוסדות האקדמיים, להשבית תחבורה ולהוציא לדרכים שיירות כלי רכב וכלים חקלאיים כבדים שינועו על כבישי מרכזיים עד לכנסת בירושלים, נושאים שלטים כנגד ההפיכה המשפטית. אנשי התנועה הקיבוצית לוקחים חלק מרכזי בארגון האירועים. הודעות ועדכונים יימסרו בדף הפייסבוק ובאתר התנועה.

ביום רביעי יצאו מאות לוחמים במיל. למסע מחאה בן שלושה ימים מלטרון לבית המשפט העליון, "להשמיע קול ברור וחזק נגד ההפיכה המשטרית, כי כשמדינת ישראל האהובה שלנו בסכנה, גשם וקור לא מהווים שיקול מעכב או מרתיע".

ביחד ננצח.

 

הוספת תגובה חדשה