דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הצטרפו גם אתם.ן לקורס להכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בקיבוץ תשפ"ג

המחזור הבא של קורס מנהלי קהילה ומזכירים בקיבוץ, בשיתוף המרכז האקדמי רופין, יפתח ב-24 בנובמבר 2022. מטרת הקורס היא הכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בעלי זהות קיבוצית ויכולת להוביל את השיח הקיבוצי בתחומים השונים ולנהל את ענפי הקהילה
הקורס להכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בקבוץ תשפ"ג

הקורס עוסק במגוון הנושאים איתם מתמודדת הנהגת כל קיבוץ בימינו, וייחודו הוא בכך שהוא שם דגש על חיזוק הזהות הקיבוצית ועיצוב קהילה קיבוצית מיטבית ומספק ידע רב בתחומי חברה וכלכלה, כגון: היבטים משפטיים של האגודה השיתופית והחברות בה, הובלת תהליכים חברתיים ודרכים לחיזוק הסולידריות החברתית בקיבוץ, הממשק בין החברה והקהילה למשק ותאגידיו ,שמירה על נכסי האגודה השיתופית, בנייה וניהול תקציב הקהילה ועוד.

הקורס יתקיים במרכז האקדמי רופין, וכולל 15 מפגשים המתקיימים בימי חמישי, אחת לשבועיים, בין השעות 09:00-15:00. משתתפי הקורס מחויבים לפרויקט גמר המבוסס על מודל תחקיר מוקיר.

הנושאים הנלמדים בקורס הם בשני מעגלים: הובלה חברתית וערכית של הקהילה הקיבוצית וניהול מערך השירותים הקהילתיים והוועדות. כמו כן, מקנה הקורס כלים ניהוליים מעשיים ומפגיש את המשתתפים עם עמיתים מנהלי קהילה ומזכירים מכהנים וכאלו המתעתדים למלא את התפקיד. לאורך מפגשי הקורס מתקיים קורס אקדמי בנושא "סוגיות פסיכולוגיות בניהול" על ידי ד"ר הדס הרמתי, מרצה בכירה במרכז האקדמי רופיןהעומדים בדרישות הקורס זכאים לתעודת גמר של המרכז האקדמי רופין.

מחיר הקורס למשתתף: 5,000 ₪ (המחיר כולל ארוחות בוקר וצהריים וחניה במקום).

דמי הרשמה: 150 ₪.


*התנועה הקיבוצית תסבסד את עלות הקורס לחברי הקיבוצים, כך שהמחיר למשתתפ.ת חבר.ת קיבוץ יהיה 3,000 ₪ בלבד. 

לפרטים נוספים והרשמה יש לפנות לשלומית צימרינג, פיתוח הון אנושי: hr@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה