דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חלום שהפך למפגן המונים למען החיילים הבודדים

חלום של שני חברי נגבה ליום כיף הפך לאירוע התנדבותי גדול בבריכת קיבוץ חצור. "כשהמון אנשים טובים עושים דברים טובים למען החיילים הבודדים, תחושת המעטפת והחיבוק האזרחי מעניקה להם כוח להתמודד עם אתגרי העלייה לארץ והצבא"
תמונה קבוצתית של החיילים והמארגנים

ביום שישי האחרון התקיים בבריכה של קיבוץ חצור אירוע יוצא דופן במסגרת פרגון הקיץ הקבוע לחיילים הבודדים בקיבוצים. אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע הפעם זה היה יוצא דופן, הרי מעת לעת מתקיימים אירועים כאלו? מהסיבה הפשוטה: מה שהחל כחלום קטן של חברי קיבוץ נגבה, אורית וליאור שמר, גדל והתעצם ונהפך לאירוע התנדבותי ומעורר השראה לא פחות, בו לקחו חלק עשרות אנשים, גופים ועסקים. מי בתרומת בשר, מי בהתנדבות והכנה, מי אשר על המוזיקה, מי אשר על העריכה והחיסול, והכל - בנעימות ובהצדעה לחיילנו הבודדים.

באירוע נכחו בעיקר חיילים גרעיני צבר שבאזור - צרעה, קבוצת יבנה, ארז ושני גרעינים מקיבוץ חצור, כמו גם חיילים בודדים מאשדוד ורחובות. בסה"כ הגיעו כ-103 חיילים, ועולים חדשים שרק השבוע הגיעו לארץ לעשות עלייה ולהתגייס וכבר זכו לקבלת פנים שכזו. שיא ההתרגשות היה כשחניך אחד מגרעין צבר חצור הגיע ישירות מנתב"ג למסיבה – ללא ספק הפתעה שלא חיכה לה.

השרשרת האנושית שיצרה חוויה מפעימה כללה, מלבד משפחת שמר מקיבוץ נגבה, גם את נציגות המועצה האזורית יואב - אורית דסקל, מנהלת מחלקת התרבות, ומאיה לב - רכזת הצעירים במועצה ורכזת בוגרים וועדות צעירים ברשת הצעירים של התנועה הקיבוצית, עמוס צמח, שעזב לרגע את הגריל כדי לשמח עם מוסיקה נפלאה, איתי כפרי (גל-און) מ"קרקס כפרי", שהפליא בהופעת ג'גלינג ואפשר שעשועי להטוטנות לכולם.

מרשימה במיוחד הייתה סצנת הבשר שעליה הופקדו קרניבורים רבים ועושי נפלאות, וביניהם מסעדת "פיטמאסטר" מפתח תקווה שעישנו עבורנו בשר נפלא, "נקניקיות צ'ורי", "פו-גרס מוצרי בשר", "דרום אמריקה בשרים לגריל ואסאדו", "סוד הבשר", "הבשרים של תומר", "צור שיווק וסלטי גן", "Levy's BBQ - בית של בשרים מעושנים" של עידו לוי האלוף וכמובן צוות המתנדבים המדהים שבלעדיהם כל הפלא הזה לא היה קורה בראשות שיר נווה מקיבוץ גל-און, פיזיותרפיסט במשך היום ומנגליסט על-חלל בהתנדבות.

כמו בכל אירוע למען החיילים הבודדים בתנועה הקיבוצית, כמובן שאיך אפשר בלי רון פרומרמן - המפיק האגדי שלנו - שהפעם התרכז "רק" בפירות מובחרים ביותר מחקלאים בצפון ובדרום, ויחד עם צביקה גיטמול פינקו בצ'יפס ביתי מפנק.

תודה מיוחדת לקיבוץ חצור שהעמיד את הבריכה הנפלאה רק לרשותנו וחיבר לזיו דה פורטו, שניהל את כל הכנת האירוע בבריכה. לנגה, דניאלה וצוות צבר חצור: מוניק, נדין, סמדר, וכמובן לבינה כהן ה-צלמת המופלאה שהוציאה אותנו הכי יפים כשאנחנו מאושרים.

יעל אייזנר רכזת מחלקת חיילים בודדים בתנועה הקיבוצית, סיכמה: "כשהמון אנשים טובים עושים דברים טובים למען החיילים הבודדים, תחושת המעטפת והחיבוק האזרחי מעניקה להם כוח להתמודד עם אתגרי העלייה לארץ והצבא. כשכל הפלא הזה מתרחש עם החיילים הבודדים שלנו בקיבוצים, הם מבינים איזה בחירה מצוינת עשו כשבחרו בקיבוץ. איציק עוז ואני מודים לכל מי שתרם מזמנו ממרצו, מכספו ומעסקיו ובא ברוח טובה ובלב אוהב לפנק את חיילנו. עשיתם לנו אירוע בלתי נשכח, לימדתם אותנו חווית בשר אחרת והוכחתם כמה טוב יש בעם ישראל וכמה ערבות הדדית. בימים אלו זו מתנה אמיתית לכולם!".

הוספת תגובה חדשה