דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חקלאי כל הקיבוצים - התאחדו! (לכנס החקלאות הקיבוצית ה-1)

עשרות רבות של משתתפים כבר הבטיחו את מקומם בכנס חקלאי הקיבוצים הראשון - "מצדיעים לחקלאות הקיבוצית", שיתקיים בתאריכים 11-12.01.22 במלון לאונרדו קלאב ים המלח, בארגון משותף של התנועה הקיבוצית והקיבוץ הדתי. בכנס צפויים להשתתף מנהלים ועובדי הענפים, עובדי מועצות ייצור, ארגוני מגדלים, אנשי משרד החקלאות ועוד
כנס החקלאות הקיבוצית_הזמנה_

לאחר איומי וגזרות השנה האחרונה על החקלאות הישראלית והצורך להעלות מחדש את קרנה של החקלאות גם בקרב הדור הצעיר בקיבוצים, הוחלט בתנועה הקיבוצית, ביחד עם הקיבוץ הדתי, למסד כנס שנתי בן יומיים לכלל החקלאים הקיבוציים. בתכנית הכנס: הרצאות מרתקות של טניסאי העבר אנדי רם, אלוף (במיל') גיורא איילנד וד"ר יעל דורון, מעגלי שיח, מפגש ומינגלינג של רכזי ענפים חקלאיים מהגליל העליון ועד חבל אילות, אוכל טוב, בירות והופעה בערב של השחקנית והקומיקאית רותם אבוהב.

במכתב הזמנה לחקלאים בקיבוצים הסביר מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, כי "מטרת הכנס היא גם ליצור מפגש בין חקלאי הקיבוצים - מענפים ואזורים שונים, ולהגביר את מעורבות חקלאי הקיבוצים במערכת קבלת ההחלטות הארצית על הכיוונים אליהם תצעד החקלאות הישראלית. בכנס יתקיימו מפגשי דיון בנושאים רלוונטיים כמו אתגר מיגור הפשיעה החקלאית, הצגת טכנולוגיות מתקדמות וייעול, יחסי גומלין בין רפת לגד"ש, עידוד צעירים להשתלב בחקלאות, חידושים והתארגנות לשיווק משותף. אל מול מהלכים כוחניים להחלשת כוחנו והאשמות יוקר המחיה אנחנו נוקטים מהלך של גאווה בחקלאות שלנו, ונשמח שיבואו כמה שיותר משתתפים לכנס".

יעקב בכר, מנכ"ל התאחדות הארגוניים הכלכליים הקיבוציים הוסיף כי "אל מול האיומים על החקלאות ניצבת החקלאות שלנו מאוחדת. אנו בהנהגה החקלאית הקיבוצית מצפים ממרכזי הענפים ומהעובדים בחקלאות  להיות מקצועיים ומעודכנים. בכנס יהיה גם מפגשי רעים וגם דיונים והחלפת מידע בנושאים שנמצאים על סדר היום של כל הקיבוצים".

לחצו כאן לפרטים נוספים והרשמה לכנס

הוספת תגובה חדשה