דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יו"ר חדש לחברה לפיתוח הגליל

אספת החברה לפיתוח הגליל בחרה את ד"ר טל ישראלי מקיבוץ עמיר לתפקיד היו"ר במקומו של אורי דורמן שכיהן בתפקיד בשמונה השנים האחרונות ומונה למזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל
טל ישראלי. צילום מהאלבום הפרטי
טל ישראלי. צילום מהאלבום הפרטי

ישראלי (58) נשוי +2 וחבר קיבוץ עמיר, כיהן כיו"ר, מנהל עסקי ומנהל קהילה של קיבוצים רבים, ביניהם חולתה, עמיר, עין שמר, מורן, מזרע ונען. ישראלי משמש גם כמרצה במכללה האקדמית תל-חי ובאוניברסיטאות שונות, והינו בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת חיפה ותארים ראשון ושני בהצטיינות בסוציולוגיה, גיאוגרפיה ואנתרופולוגיה. כמו כן, הוא בוגר קורס דירקטורים של התעשייה הקיבוצית וכן קורס ניהול ארגונים וקורס שוק ההון, מאוניברסיטת חיפה. 

שגב ירבעם מנכ"ל החברה לפיתוח הגליל: "אנו מברכים את טל ישראלי עם כניסתו לתפקיד יו"ר החברה לפיתוח הגליל, שמתחיל את תפקידו בתקופת תנופת הפיתוח והעשייה של החברה לפיתוח הגליל. בהזדמנות זו אנו מאחלים לאורי דורמן  הצלחה בתפקידו כמזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, תפקיד מאתגר וחשוב. לשנה טובה".

'החברה לפיתוח הגליל', הוקמה בשנת 1954 והינה תאגיד בבעלות 34 קיבוצים ומושב אחד בגליל העליון וצפון הגולן. החברה פעילה בייזום ניהול ותפעול מפעלים וחברות בגליל העליון, רכש אזורי משותף, הובלת פיתוח כלכלי, עסקי וחקלאי המניב רווח לבעלים, ומשרת את טובת הקהילה האזורית. משרדי החברה ממוקמים בקריית שמונה ומפעליה פרוסים על פני הגליל העליון.

הוספת תגובה חדשה