דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כבר לא גוזלים שעזבו את הקן - חיילים!

על מגרש המסדרים בבסיס מחו"ה אלון עמדו ביום רביעי, 10.3, בעיניים נוצצות ובמרווחים הנגזרים מהנחיות הקורונה, מאות חיילים עולים חדשים שהגיעו מ-40 מדינות שונות דוברי 30 (!) שפות שונות. מעל 100 מהם הם "משלנו", רובם חיילי גרעיני צבר בקיבוצים שהגיעו לארץ בקיץ האחרון וחלקם חיילים בודדים בקיבוצים ללא גרעין
הטקס במחו"ה אלון. הצילום באדיבות רלי צין
הטקס במחו"ה אלון. הצילום באדיבות רלי צין

לאחר שנה בה כל הטקסים התקיימו ללא קהל, הוזמנו לטקס המרגש, שהיה במעמד קצין חינוך ראשי, תא"ל אופיר לויוס, ומפקד הבסיס, סא"ל אביחי שגיא, גם נציגי הארגונים הגדולים שעוסקים בחיילים בודדים (והתנועה הקיבוצית בתוכם, כמובן).

ג'סיקה זימון מגרעין צבר בניר יצחק, שעלתה לישראל בגיל 24 ממדינת פלורידה בארה"ב, נבחרה לברך בשם החיילים ובעברית רהוטה היא קראה דברים מרגשים וביטאה את ההערכה הרבה של החיילים לסגל מחו"ה אלון שבזכותם העברית שבפיה השתפרה כל כך. ג'סיקה אמרה שכיום כל האפשרויות פתוחות בפניה ותיארה איך כל הקשיים מתגמדים אל מול השאיפה להיות ישראלית ולשרת שירות משמעותי בצבא.

יעל אייזנר ממחלקת חיילים בודדים בתנועה מספרת כי "הטקס היה שונה מכל קודמיו טרום ימי הקורונה. בלטו בחסרונם ההורים שלא הגיעו הפעם מחו"ל, המשפחות המאמצות מהקיבוצים וסממני הטקס המוכרים. באין קהל בטקס, התרגשתי עבור כל אם ואב שלא היו במעמד הזה, עבור כל הרכזות והרכזים בקיבוצים שהורגשו בחסרונם ועבור כל המשפחות המאמצות בקיבוצים. הזלתי דמעות גם בשמם והצדעתי לאלופים שלי".

מאחלים לחיילים ולחיילות הצלחה רבה בשירות הצבאי. עלו והצליחו!

הוספת תגובה חדשה