דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מאמינות בהן

17 מנהלות מוכשרות ומנוסות מעולמות הקהילה והתעשייה במרחב הקיבוצי והכפרי סיימו השבוע את 'האקדמיה למנהלות המחר', במטרה להתפתח לתפקידי ניהול בכיר בעולמות אלו
יובילו את הקהילות שלהן והארגונים בהן הן עובדות. משתתפות האקדמיה למנהלות המחר עם מובילות הקורס
יובילו את הקהילות שלהן והארגונים בהן הן עובדות. משתתפות האקדמיה למנהלות המחר עם מובילות הקורס

השבוע הגיע לסיומה הכשרת "האקדמיה למנהלות המחר", קורס המשותף לתנועה הקיבוצית, לאיגוד התעשייה הקיבוצית, לתנועת הקיבוץ והדתי ולמרכז השלטון האזורי. היה הזה המחזור הראשון לאחר השינויים שבוצעו, לרבות החלפת השם, שהצטרף לארבעה מחזורים קודמים ב'בית הספר למנכ"ליות העתיד'.

במהלך שמונת מפגשי הקורס, שהתפרשו על פני כחודשיים וחצי, קיבלו המשתתפות מיקוד לאיכויות הטבועות בהן ורכשו ידע, כלים ומיומנויות מתחומי הניהול בעולם החדש, לרבות תכנים הנוגעים למשא ומתן, בינה מלאכותית, שימור עובדים ופוליטיקה ארגונית ועוד. בנוסף, במסגרת ההכשרה, התקיימו הרצאות, פאנלים ומפגשי "סליחה על השאלה" עם מנהלות בכירות מתחומים מגוונים, אשר אפשרו שיח בנושאים של בחירות, השפעה ומנהיגות והרחיבו את נקודת המבט באשר למסלולי התפתחות ותחושת המשמעות. כמו כן, נפגשו המשתתפות עם נשים מעוררות השראה וביניהן ראשת המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול, וסגנית ראש המועצה האזורית מנשה, קרן מיכאלי יעקובסון.

הילית בן צבי ורונית הראל - מובילות האקדמיה
הילית בן צבי ורונית הראל -
מובילות האקדמיה

לצד התכנים המקצועיים, טוו המשתתפות את רשת הקשרים בניהן כפלטפורמה ליצירת מרחב להיוועצות, חיבור ושיתופי פעולה עתידיים, אשר יתמכו את המסע שלהן בעולמות הניהול, תוך שילוב הערכים המיוחדים של התנועה הקיבוצית: ערבות הדדית שיתוף ושוויון. 

תמר ירדני משדה בוקר שהשתתפה בהכשרה, אמרה לאחר סיומה כי "אין מילים לתאר כמה נהניתי מהמפגשים וכמה למדתי מכל אחת ואחת אשר הביאה עמה עוצמה וחכמה. כל מפגש חיזק אותי יותר, וכמנהלת מצאתי את עצמי מיישמת בשטח תכנים בהם נגענו". גילי הדר סגל מגבעת חיים איחוד, חברתה לספסלי האקדמיה, אמרה במפגש הסיום כי "ההנדוס, החיבור של ההון האנושי והנשי בקורס הזה הוא קסם. אני מרגישה הכרת תודה על הזכות להכיר כל אחת ואחת מהמשתתפות".

הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית ובמרכז השלטון האזורי וממובילות הקורס, מסכמת: "אני מאחלת למסיימות ההכשרה, המשך מסע משמעותי של התפתחות צמיחה ולמידה ואני בטוחה שיובילו את הקהילות שלהן והארגונים בהן הן עובדות להישגים חדשים ומרשימים. תודה לרונית הראל, מנהלת פיתוח הון אנושי באיגוד התעשייה הקיבוצית, על השותפות, לביטוח חקלאי על העזרה ולשלומית שנצר על ההנחיה המקצועית והרגישה בימים מאתגרים אלה".

לחצו כאן לצפייה בסרטון הסיכום של האקדמיה למנהלות המחר

הוספת תגובה חדשה