דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מוכנים למש"א: הקורס להכשרת מנהלי ומנהלות משאבי אנוש בקיבוץ פותח מחזור שני

לאחר ההצלחה הגדולה של המחזור הראשון אנחנו פותחים בעוד כחודש מחזור נוסף של הקורס להכשרת מנהלי ומנהלות משאבי אנוש בקיבוץ. הקורס מיועד לממלאי תפקיד זה הנמצאים בתחילת דרכם או לאלו המעוניינים להיכנס לתחום ולהתמקצע בו
מוכנים למש"א: הקורס להכשרת מנהלי ומנהלות משאבי אנוש בקיבוץ פותח מחזור שני

תפקיד מנהל.ת משאבי אנוש בקיבוץ הוא מרכיב חשוב בשדרת הניהול הקיבוצית ואלו המבצעים אותו בצורה מקצועית מבטיחים שכל התהליכים הקשורים לעולם העבודה יתנהלו בצורה איכותית ועם תוצאות טובות. ב-85% מהקיבוצים מתקיים התפקיד באחוזי משרה משתנים וממלאי התפקידים בקיבוץ בהחלט יודעים כיצד להיעזר במנהלי מש"א ומבינים את תרומתם.

הקורס ייפתח בתחילת מרץ וכולל תשעה מפגשים, פעם בשבועיים, שיתקיימו בקיבוץ המעפיל. במפגשים ילמדו המשתתפים והמשתתפות על כל הנושאים הקשורים לתחום: גיבוש תפיסת תפקיד, גיוס, שכר, משוב, פנסיה, דיני עבודה, פיתוח מנהלים, התמודדות עם קונפליקטים, בניית תכנית עבודה ועוד. בנוסף, יבצעו פרויקט אישי בתחום העיסוק ויתרגלו הצגת נושא ועמידה מול קהל.

"התלבטתי אם ללכת ללמוד משאבי אנוש בטכניון והחלטתי בסוף להירשם לקורס של התנועה. אין לי ספק כי עשיתי את ההחלטה הנכונה. קיבלתי את הכלים שהכי רלוונטיים לעבודה בקיבוץ. אני לא צריכה תיאוריה, אני צריכה תכל'ס - וזה מה שקיבלתי בקורס", מספרת נגה מאיר דינר, מנהלת מש"א בסאסא ובוגרת הקורס הראשון. הקורס עזר לי לעשות סדר בבלאגן. הרגשתי שאני טובעת בתפקיד והקורס מיקד אותי, נגע בדיוק בנושאים הכי רלוונטיים לחיי מנהל מש"א בקיבוץ ועזר לי להבין אותם טוב יותר", מוסיפה גלית זייד, מנהלת מש"א בעין המפרץ.

ומסכם יובל מרטינז, מנהל מש"א בברעם: היתרון הגדול של הקורס שהוא מדבר בשפה פרקטית שאנחנו מבינים, להבדיל מקורס באוניברסיטה שעוסק בתיאוריה ואינו מכוון דווקא לקיבוצים".

חברי וחברות קיבוץ הרואים את תחום משאבי אנוש כשלב הבא בקריירה מוזמנים ומוזמנות להצטרף, ללמוד ממנהלי מש"א בעלי ניסיון רב, לקבל כלים פרקטיים ולהעשיר את עצמם בחברת עמיתים מקיבוצים בכל הארץ.

לחצו כאן לפרטים נוספים על הקורס

לשאלות ולהרשמה: שלומית צימרינג, מנהלת היחידה לפיתוח הון אנושי בתנועה הקיבוצית: hr@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה