דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מפרגנים לחיילים הבודדים במסיבת בריכה  

בחלוף שנת הקורונה המאתגרת במחלקת חיילים בודדים ממשיכים לחזור לשגרה גם בתחום פירגון ופינוק החיילים הבודדים בארועים וימי כיף
מפרגנים לחיילים הבודדים במסיבת בריכה  

בשישי האחרון התקיימה בקבוצת כנרת מסיבת בריכה עליזה לחיילים הבודדים המתגוררים באזור הצפון, בהובלת המתנדב הנצחי רון פרומרמן מכפר תבור. קיבוצי עמק הירדן נרתמו אף הם לפנק את החיילים הבודדים - כנרת תרם את בריכת השחייה המקסימה, דגניה ב' את האוכל החם והתוספות, ליאור מזרחי מבית זרע תרם כלים חד פעמים וקיבוץ בית זרע את ההגברה. בנוסף אליהם גם מסעדת שירת הבשר סייעו בתרומה בעישון בשר והכנתו.  

המפגש המרגש אחרי חודשי קורונה ארוכים, אווירת החג הפירגון לחיילים עשה את שלו  והשילוב של ארוחת על האש מפנקת הביאו לשמחה גדולה אצל החיילים הבודדים. לאירוע הגיעו גם הדס ילין, מנכ"לית התנועה הקיבוצית שתכנס בקרוב לתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה, ועפרי רביב, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה. הדס ברכה את החיילים, ובדבריה החמים הודתה להם על שירותם המשמעותי ולקיבוצים על שמעניקים בית חם ודואג כל השנה.

יעל אייזנר, מנהלת מחלקת חיילים בודדים בתנועה, סיפרה לחיילים על צביקה לוי ז"ל, הדגישה את מורשתו וכמה אהב וקידם אירועים מסוג זה. כמיטב המסורת -  התשורות שחולקו לחיילים היו כמובן בשקיות שדגל המדינה מתנוסס עליהם, יוזמה נוספת של צביקה לוי.

יעל הודתה גם לרכזי החיילים הבודדים בקיבוצים, אשר עמלים כל השנה לקדם רווחת החיילים ולדאוג לכל מחסורם, וכן לצוות המתנדבים המסורים ששנה אחרי שנה מתנדבים לעשות אירוע בלתי נשכח לחיילים. אייזנר הדגישה את פעילותו של רון פרומרמן, ה"מנוע" של אירועי הפירגון: "זה לא מובן מאליו המחוייבות הזו. הנתינה האינסופית ורתימת עשרות רבות של אנשים וארגונים לטובת חיילינו הבודדים ועל כך מגיעה לך הצדעה מכולנו".

כמובן שגם חיילי הדרום לא ייצאו ללא אירוע הוקרה, ומחווה דומה תערך השבוע בבריכת קיבוץ אורים.

כל החיילים זכו לחולצות נאות עם הסלוגן "התנועה הקיבוצית מחבקת חיילים בודדים" מקדימה ועם ציטוט שירו האלמותי של אהוד מנור עם הלחן המוכר של הקיבוצניק, מתי כספי - "טוב לי בקיבוץ" מאחורה, "כי חיילים תמיד פחות בודדים ויותר מאושרים בקיבוץ, גם בזכות עשייה שכזו", מסכמת יעל אייזנר.

הוספת תגובה חדשה