דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נלחמים על הדמוקרטיה: הוקם ׳מטה המאבק׳ בהפיכה המשטרית

שבועיים לאחר הכרזת שר המשפטים לוין על התכנית לשינוי מערכת המשפט וריסוק הדמוקרטיה, אשר הביאה להתנגדות אזרחית חסרת תקדים מכל קצוות הארץ, הודיעו הבוקר כלל הארגונים, הגופים האזרחיים והקבוצות וההתארגנויות העצמאיות, וותיקות וחדשות, המתנגדות להפיכה המשטרית, על הקמת מטה מאבק משותף לעצירת התכנית. בהפגנה הגדולה בתל אביב ובהפגנות השונות שנערכו במוצ"ש ברחבי הארץ נרשמה נוכחות קיבוצית גבוהה
הזמנה להפגנה

ההודעה על הקמת המטה מגיעה יומיים לפני הפגנת הענק והצעדה המתוכננת במוצ"ש בשעה 19:00 ברחוב קפלן בתל אביב, ומחאות נוספות שיתקיימו בחיפה, ירושלים, באר שבע ועוד מקומות. במטה שותפים כלל המחאות  נגד ההפיכה המשטרית הפועלות בשבועות האחרונים, וביניהם: מחאת הגלימות השחורות, מחאת ההייטקיסטים, מחאת הסטודנטים, ארגוני הלהט״ב, שדולת הנשים, תנועות המחאה, מפקדים למען בטחון ישראל, ישראל חופשית, התנועה הקיבוצית, דיקאני המשפטים, מחאת החובלים, מחאות המשפטיים ובאקדמיה וגופים נוספים. 

המטה יארגן את ההפגנות השבועיות ויספק כלים למחאות השונות להגביר את המאבק העצמאי של כל אחת מהן נגד ההפיכה. כחלק מההתארגנות, המטה יוצא בקמפיין מימון המונים וקורא לציבור הרחב לתרום על מנת להקנות למוחים את מיטב הכלים למלחמה על הדמוקרטיה הישראלית. לרישום להסעות מסובסדות להפגנות בתל אביב (ברגע שנסגרים הפרטים): לחצו כאן. רוצים להזמין אוטובוס כקיבוץ או מספר קיבוצים באזור: יורי קנדל - 054-3237722.

ממטה המאבק נמסר: ״מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים על הבסיס של השיטה הדמוקרטית שלה. מול המתקפה הזאת קמה מחאה חסרת תקדים בציבוריות הישראלית שכוללת חלקים מכל קצוות החברה הישראלית ומהמגזר העסקי. זהו המאבק החשוב ביותר של דורנו ואין לנו ברירה אלא לנצח אותו. המטה יאפשר כלים לכלל ההתארגנויות השונות להשמיע את קולן במלחמה על הדמוקרטיה. חייבים לעצור את ההפיכה המשטרית".

הוספת תגובה חדשה