דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נפתחה ההרשמה למיזמתון הקיבוצי השני

קרן משתלת הקיבוצים להשקעות בחדשנות בתנועה הקיבוצית ואקסלרטור "זרעים" לקידום עסקי של יזמים טכנולוגים מקיבוצים, שמחים לפתוח את ההרשמה ולהזמין יזמים ויזמיות להשתתף בתחרות "מיזמתון" (האקתון) 2024, שתתקיים בתאריכים 18-19 ביולי 2024 בגבעת חביבה. הזוכים יהנו ממלגות בסך 30 אלף ש"ח, ליווי של מנטורים וחיבור לתעשייה הקיבוצית
מיזמתון 2024

״השנה, התלבטנו האם להמשיך את המסורת של המיזמתון, למציאת פתרונות טכנולוגיים שתורמים לתעשייה הקיבוצית" אומר רפי נבו, מנכ"ל משתלת הקיבוצים ואקסלרטור "זרעים". "למרות ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, לא היינו בטוחים האם מתאים לשדר ׳עסקים כרגיל׳ כשחלק ניכר מהקיבוצים וקהילותיהם נפגע, מפונה ומנסה להשתקם, וכמובן כשטובי בנינו ובנותינו עדיין חטופים או שוהים באזורי לחימה. לאחר חשיבה משותפת, הגענו למסקנה שדווקא עכשיו, חשוב לנו להראות חזית מאוחדת ולתמוך בתעשייה הקיבוצית ובקיבוצניקים ששגרת חייהם נפסקה. זו אמנם טיפה בים, אבל אנחנו מאמינים שכל עסק שחוזר לשגרה, וכל סטארטאפ שמצליח להתפתח ולגייס - הוא ניצחון על אויבינו".

המיזמתון - תחרות המיזמים הטכנולוגיים של התנועה הקיבוצית - יתקיים על פני 30 שעות רצופות בתאריכים 18-19.7 (חמישי - שישי) בגבעת חביבה, בהשתתפות מנטורים מכל קצוות התעשייה שיעזרו ליזמים וליזמיות לשדרג ולשפר את המיזם שלהם. הזוכים יצטרפו לאקסלרטור ״זרעים״, בו יקבלו מעטפת תומכת לחצי שנה וכן ליווי צמוד של מנטורים מהתעשייה, מפגשי הדרכה עם יזמים ויזמיות מצליחים ומלגה על סך 30,000 ש"ח למיזם. 

אם יש לכם מיזם חדשני בתחומי האנרגיה, חקלאות, תעשייה כבדה, מים, חינוך, בריאות, רפואה וחומרים, או מיזם שפותר את אחד מאתגרי המלחמה - אתם מוזמנים להגיש מועמדות למיזמתון כדי לקבל מקפצה אמיתית בדמות סיוע מקצועי בפיתוח עסקי, שיווק וגיוס השקעה

ורפי נבו מוסיף: ״בתור יזמים בעצמנו, אנו רואים את החשיבות שביוזמה אישית, אבל מבינים גם את הקושי הענק להוציא את הרעיון לפועל. לכן, אנו רואים בעזרה ליזמים וליזמיות המתחילים אחריות שלנו ויודעים בוודאות שכל הצלחה שלהם - היא הצלחה שלנו. אנחנו מצטיינים בלחבר אותם בדיוק לגוף הנכון שיעזור להם לממש את מירב הפוטנציאל עבור המיזם שלהם, וכן למנטורים המקצועיים ביותר, ולהשקעות שלא בהכרח יחשפו אליהן בדרך אחרת".  

להגשת מועמדות למיזמתון 2024: לחצו כאן


מוזמנים להתרשם מווידאו קצר שמסכם את המיזמתון הראשון

הוספת תגובה חדשה