דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סדנת ריאיון התנהגותי: השיטה הייחודית של מורית רוזן

לבקשת הקהל, ולאור ההצלחה הגדולה של הסדנא הקודמת, הזדמנות נוספת לשמוע על השיטה הייחודית של מורית רוזן. מיועד למנהלי משאבי אנוש, מנהלי קהילה ומנהלי ענפים
מורית רוזן
מורית רוזן

"אנשים מצליחים שואלים שאלות טובות יותר וכתוצאה מכך הם מקבלים תשובות טובות יותר" (טוני רובינס)

הסדנא מתמקדת בכלי הראיון ההתנהגותי המצבי, מותאמת למראיינים מנוסים וחדשים כאחד, ונותנת למשתתפות כלים לניהול ראיון התנהגותי מובנה, להתמודדות עם מגוון מועמדים וקבלת החלטה מקצועית.

מניסיון העבר, במגוון גדול של ארגונים ועסקים – גם מי שלא מגיעים מרקע של ניהול, מצליחים לאמץ את הכלים של הראיון ההתנהגותי המובנה ולהטמיע אותם במהירות בשגרת הראיון. אלה כלים שהשימוש בהם הופכים את הראיון לשלב מקצועי, כשהמנהל יודע מה לשאול ואיך לקבל החלטה מקצועית את מי לגייס – על בסיס עובדות ולא (רק ) תחושות בטן. השיטה מייצרת שפה משותפת בין משאבי אנוש והמנהלים המגייסים, ומאפשרת לנהל תהליך גיוס טוב ומקצועי.

ניהול ראיון התנהגותי נותן תחושה של שיחה טבעית, הוא ממוקד בהתנהגות של המועמדים בעבר, ודרך דוגמאות אמיתיות מהשטח, מאפשר לקבל במהירות הגדולה ביותר עובדות קונקרטיות לגבי דרך התפקוד של המועמד, בנקודה הטובה ביותר לניבוי ההתנהגות העתידית שלו/שלה בתפקיד בארגון.

מחקרים מצאו: ראיון התנהגותי מצבי הוא כלי הראיון בעל תוקף הניבוי הגבוה ביותר ומאפשר לקלוט את המועמדים המתאימים ביותר לארגון ולתפקיד.

הסדנא תתקיים בקיבוץ מגל ותכלול שני מפגשים בימי שני בתאריכים 22.6.20 ו-29.6.20 בין השעות: 09:00-15:30.

מחיר: 700 ש"ח + מע"מ לשני המפגשים (מחיר מיוחד לתנועה הקיבוצית). התשלום ישירות למורית רוזן.

להרשמה: שלומית - hr@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה