דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סוללים שבילים למנהיגות - גם בעמק הירדן

תכנית "שבילים - לציונות וצדק חברתי", מבית רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית וקרן ברל כצנלסון פותחת בקרוב מחזור חמישי – והפעם בעמק הירדן. משתתפי התכנית ירכשו במהלכה ידע כלכלי-חברתי, מדיני ואזרחי וכלים להשפעה ולשינוי חברתי. צעירות וצעירי עמק הירדן מוזמנים להירשם!
תכנית שבילים בעמק הירדן

"שבילים" היא תכנית הדגל של רשת הצעירים בתנועה הקיבוצית, ואחת מתכניות המנהיגות שמובילה הרשת בשיתוף עם קרן ברל כצנלסון. השנה, המחזור החמישי יוצא לדרך עם שותפים מרכזיים ומשמעותיים - המועצה האזורית עמק הירדן ומרכז הצעירים שלה, שבחרו לקחת חלק ולקיים את התוכנית באזורם.

מטרת התכנית הינה פיתוח וקידום מנהיגות צעירה בקיבוצים ובמרחב הכפרי, במרחב המועצתי וברמה הארצית. נושאי הליבה בהם עוסקת התכנית הם חברה וכלכלה, דת ומדינה, התיישבות ובטחון. במהלך התכנית המשתתפים והמשתתפות בוחנים ובוחנות את הרלוונטיות של נושאים אלה לצעירים הבוחרים לחיות ולפעול בקיבוצים ובמרחב הכפרי.

מחזור התכנית הקרוב יורכב מכ-20 משתתפות ומשתתפים בעלי רקע בתחומים הנ"ל, אשר בחרו לחיות במועצה האזורית עמק הירדן. הם עשויים להגיע מתחומי עיסוק שונים, אולם המשותף לכולם הוא הרצון להשתלב בהמשך בתפקידי הובלה בקהילה הקיבוצית פנימה, במרחב המועצתי והאזורי או בחברה הישראלית בכללותה.

לדברי ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום: "אנחנו שמחים ומברכים על האפשרות הניתנת לצעירות וצעירים מעמק הירדן לקחת חלק בתוכנית חשובה כמו "שבילים - לציונות ולצדק חברתי". פיתוחה וקידומה של מנהיגות צעירה היא משימה משמעותית ביותר וחיונית לעתידנו: ככל שיותר כוחות צעירים ורעננים ישתלבו בהובלת היישובים ובהובלה האזורית, כך יוכל העמק לצמוח ולהתפתח. אני קורא לכל אחת ואחד מכם שמעוניינים להשפיע ולהנהיג - להרים את הכפפה ולהצטרף לפרויקט!".

אם אתם ואתן צעירות וצעירים, שהחליטו לעשות מעשה, לקחת אחריות ולהצטרף לדרך; אם נמאס לכם מהמצב הקיים, מהאדישות, מחוסר האמונה שאפשר לשנות פה, ואם אתם מחפשים ללמוד, לעצב ולשנות- מקומכם.ן איתנו!

התכנית תתקיים במסגרת מפגשים שבועיים המתקיימים בימי שני, החל מסוף נובמבר ועד אמצע מאי בשעות אחה"צ והערב.

להרשמה לתכנית – לחצו על הקישור: https://forms.gle/9z8PzpodqkaY4Ybz6

מחכים לכםן!

הוספת תגובה חדשה