דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פורסמה חוברת השתלמויות וסדנאות לצוותי החינוך בקיבוצים

בין התכנים המוצעים כהעשרה ופיתוח מקצועי לצוותי החינוך: חינוך סביבתי ותקשורת מקרבת, בניית תוכנית עבודה ותקציב, תקשורת עם הורי הילדים, זיהוי חרם וטיפול בו, אלימות ומיניות במרחב החברתי ועוד. מוזמנים להציץ ולהירשם
חצר הגרוטאות בגן קיבוצי. עולם ומלואו
חצר הגרוטאות בגן קיבוצי. עולם ומלואו

אגף חינוך בתנועה הקיבוצית פרסם את חוברת ההשתלמויות והסדנאות לשנת העבודה 2023-2024 ובה מבחר סדנאות העשרה ופיתוח מקצועי של צוותי החינוך של הגן הקיבוצי ושל "שבילים" - ארגון מערכות החינוך החברתי-קהילתי. אסנת חביב גל מנהלת פיתוח תוכן, מחקר והדרכה באגף מסבירה כי ההשתלמויות בחוברת מיועדות בעיקר לצוותי מערכות החינוך (הגיל הרך והחינוך החברתי), אך יש גם מפגשים להורים ולנוער.

מה אפשר למצוא בחוברת? בפרק של הכשרות וסדנאות לצוותי הגיל הרך, מוצעים תכנים על חינוך סביבתי, תקשורת מקרבת, תהליכי חיברות ועוד. בפרק לצוותי החינוך החברתי מוצעות בין היתר סדנאות על עקרונות החינוך החברתי, בירור הזהות המקצועית של המדריכים, בניית תוכנית שנתית, בניית תקציב, תקשורת בינ-אישית, ניהול תהליכים בקבוצה, המדריך כמנהיג מעצב, תקשורת עם הורי הנערים, זיהוי חרם ומניעה, התנהגויות מיניות במרחב החברתי, שנת מצוות, מעגל החגים ועוד. המפגשים לנוער מציעים הזמנה להכנה לשנת השירות ולשירות הצבאי, מהם יחסים בריאים בין אנשים בכלל ובני נוער בפרט ואיך להישמר מיחסים אלימים ופגעניים.  

לחצו כאן לצפייה בחוברת ההשתלמויות והסדנאות

ההרשמה אצל נעה שחר פיצר: 050-5791269 \  noashfi@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה