דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פותחים את הקיץ בפרגון לחיילים הבודדים

מסיבת פתיחת הקיץ של מחלקת חיילים בודדים בקיבוצים נערכה השנה בקיבוץ נצר סרני, ויותר מהכל הייתה זו חגיגה של קהילה קיבוצית במיטבה. למרות העובדה שבקיבוצם (עדיין) אין חיילים בודדים, נרתמו עשרות חברים ובנים להפקת אירוע מושלם שכולו פירגון לחיילים הבודדים מקיבוצי הסביבה: חצור, עין צורים וצרעה
יעל אייזנר ואיציק עוז מפרגנים לחיילים הבודדים במסיבת פתיחת הקיץ בנצר סרני
יעל אייזנר ואיציק עוז מפרגנים לחיילים הבודדים במסיבת פתיחת הקיץ בנצר סרני

ליאור כרמל, יו"ר נצר סרני כיום ובעבר מזכ"ל תנועת הצופים, ברך את החיילים (כולם חברי גרעיני צבר), דיבר ב"שפתם" וריגש אותם כשהזכיר שבט זה או אחר שבו הם התחנכו בחו"ל. ליאור הבטיח שקיבוצו ימשיך לטפח את הקשר עם חיילים בודדים, ואולי אף בעתיד הלא רחוק ישתלב בעשייה המבורכת ויאמץ חיילים בודדים בעצמו. איתן בן צבי שהיה אחראי על ההפקה והביצוע המרשימים, איש שאינו מכביר במילים אך אינו מקמץ במעשים טובים, הודה לעשרות המתנדבים. על התודות שקיבל השיב "שזה לא הוא – זו קהילת נצר סרני" וביקש מהחיילים רק דבר אחד - שישמרו על עצמם.

יעל אייזנר ממחלקת חיילים בודדים בתנועה הקיבוצית סיפרה לחיילים על צביקה לוי ז"ל ומורשתו, וביקשה מהם ברוחו של צביקה לשים לב לכל חיילת וחיל סביבם, להושיט יד למי שזקוק לסיוע ולהפנות אליה ואל איציק עוז, שותפה למחלקה. בדברים נרגשים הודתה לחברי הקיבוץ על אירוע קהילתי בלתי נשכח.

התשורות שקיבלו החיילים במסיבה
התשורות שקיבלו החיילים במסיבה, ברוח צביקה לוי ז"ל
עם דגל ישראל

אייזנר: "מרגש לראות את ההתגייסות הרחבה, את חדוות העשייה יחדיו, את ההשקעה והנדיבות בהכנת האירוע - שכולו היה בהתנדבות וכתרומה לחיילינו על ידי הקיבוץ וחבריו. האירוע הוכיח יותר מהכל כמה עוצמה אנושית יש בנצר סרני וכי התנדבותם יחד למען החיילים הבודדים היא רק תחילתה של "ידידות מופלאה" עם המחלקה והחיילים הבודדים. תודה מיוחדת לרון פרומרמן, מתנדב העל שלנו והמפיק הקבוע על החיבור לאנשים טובים באמצע הדרך, שהפליאו בעשייתם בנצר סרני". 

 

הוספת תגובה חדשה