דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

צמיחה חדשה: כל מה שצריך לדעת על תחום הצמיחה והקליטה בקיבוץ - במקום אחד!

במחלקת הצמיחה והקליטה בתנועה הקיבוצית פיתחו ערכת ידע דיגיטלית שמרכזת את כל המידע שצריך בכניסה לתפקידי הצמיחה והקליטה בקיבוץ
הערכה. המטרה היא להוות לעזר להנהגות הקיבוצים בהבנת המהות השלמה של צוותי הצמ"ד ולייצר שפה אחידה
הערכה. המטרה היא להוות לעזר להנהגות הקיבוצים בהבנת המהות השלמה של צוותי הצמ"ד ולייצר שפה אחידה

הרעיון נולד כתוצאה מהבנה שיש צורך בליווי מעמיק של התחום לממלאי וממלאות התפקיד, לחברי וחברות הצוותים והוועדות ולמנהלי ומנהלות הקהילה המבקשים להתעמק ולהתמקצע בתחום. כיום, יש לא מעט אי בהירות סביב תחומי העיסוק של כל צוות או ועדה בתחום, לעיתים, בלבול בין תפקידי הקבלה והקליטה וישנו צורך בהדגשת המשמעות האסטרטגית שצריך להוביל צוות הצמיחה הדמוגרפית.

מטרתה המרכזית של הערכה, שנבנתה על ידי מנהלת תחום הקליטה והצמיחה באגף חברה וקהילה, מירי יציב, ובעזרתה של נעמה תמיר - מפתחת למידה, היא להוות לעזר להנהגות הקיבוצים בהבנת המהות השלמה של צוותי הצמ"ד, ולא פחות חשוב - לייצר שפה אחידה עבור כלל הקיבוצים.

ערכת הידע המלמדת ומאגדת בתוכה הסבר לתחומי הצמיחה הדמוגרפית בקיבוצים ועונה על שאלות בנוגע לליבת התפקידים, תהליכי עבודה, עקרונות המלווים את הוועדות השונות, משימות עיקריות שיש להתייחס אליהן, קישורים ומידע נוסף למה שנעשה בעבר ועוד ועוד. הערכה עושה סדר עבור העוסקים במלאכה ומקלה על שיח העמיתים הער שקיים היום בקבוצת הווטסאפ הארצית ובזום, המתקיים אחת לחודש, בו עולות סוגיות עכשוויות ובוערות בקרב מנהלי ומנהלותהצמיחה הדמוגרפית, רכזי הקליטה ורכזי ועדות הקבלה בכל הקיבוצים.

קדימה - כנסו, למדו ותהנו: לחצו כאן לכניסה לערכת הלמידה


מוזמנים ומוזמנות להיכנס ולהיעזר גם בשאר התוצרים המצויינים הקיימים בעמוד 'מרכז קליטה' של אגף חברה וקהילה: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה