דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

צעירי הקיבוצים לא מתביישים לדבר על פוליטיקה לקראת הבחירות

עשרות צעירים בני קיבוצים הגיעו ביום רביעי בערב לפאב בעין החורש כדי להיפגש, לשתות בירה ולדבר קצת פוליטיקה לקראת הבחירות לכנסת שייערכו באפריל. הם שמעו הרצאה על מאחורי הקלעים של הפוליטיקה מפי הכתב הפוליטי של עיתון 'הארץ', ובעיקר הסכימו ביניהם שפוליטיקה היא לא מילה גסה.
מיטאפ בפאב בעין החורש 6.3.19

עשרות צעירים וצעירות חברי "הרשת", קהילת הצעירים של התנועה הקיבוצית מבית אגף צעירים ומעורבות בחברה, נפגשו אמש (6.3) לאירוע ה-"שמאלtalk" הראשון שהתקיים ב"פאבא" בעין החורש כדי לדבר על פוליטיקה, שלטון ומה שביניהם. 

האירוע כלל "MEETUP" פוליטי בין הצעירים והצעירות, הרצאה מרתקת של הכתב הפוליטי של עיתון ה"ארץ", חיים לוינסון, שסיפר לנוכחים על מאחוריי הקלעים של המערכת הפוליטית במערכת הבחירות 2019. לפני ההרצאה הנוכחים התחלקו למספר קבוצות קטנות בהנחיית בוגרי תכנית המנהיגות "שבילים – לציונות וצדק חברתי" מבית אגף צעירים ומעורבות בחברה וקרן ברל כצנלסון, בהן ערכו היכרות ושוחחו על פוליטיקה וכיצד ניתן להתארגן לקראת הבחירות.

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית, הודתה למי שהגיע ואמרה כי "אנחנו כאן ככתובת עבורכם לכל יוזמה, רעיון או פעילות. עלינו לחשוב איך אנחנו משפיעים כקבוצת צעירים בני קיבוצים על החברה בישראל, ולא רק על סביבתנו הקרובה. השינוי מתחיל באנשים והמפגש הזה מחבר בין אנשים ורעיונות, ובתקווה שיוביל גם לשינוי המציאות." 

רותם שניצקי ועופרי רביב
רותם שניצקי ועופרי רביב

עופרי רביב, מנהל אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה: "אני זוכר שכשגדלתי בקיבוץ גשר בשנות התשעים, הייתי מעורב בבחירות כבר בגיל 14 ויצאתי לצמתים באזור. בעשור האחרון קצת שקענו כציבור, ואיפה שאנחנו לא נהיה - אחרים יהיו. אנחנו כתנועה קיבוצית לא מתביישים לעסוק בפוליטיקה, וחשוב שכל אחד יהיה פעיל וישפיע באזור שלו."

בוגרי תכנית שבילים מארגנים עוד אירועים כאלה, בהם  צעירים מדברים על פוליטיקה ועל איך עושים שינוי. 
ה"שמאלtalk" רוצה להגיע גם אליכם! לכל מי שמעוניין שנגיע לפאב הקיבוצי שלו, למועדון לחבר או לסלון הפרטי שלו שיצור קשר.

ליצירת קשר:
נחשון: 0508823142
שלו: 0502122199
מיכאל:0528341859

לתוכניות והזדמנויות נוספות לצעירים וצעירות, הצטרפו לרשת הצעירים של התנועה הקיבוצית

https://hareshet-tkz.co.il/

https://www.facebook.com/groups/hareshet/

הוספת תגובה חדשה