דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רצים בתל"מ - ישראל קסה

פינה חדשה בתקשורת התנועתית בה נכיר בכל שבוע משתתף או משתתפת אחרים בתוכנית תל"מ - תכנית לצעירים מהפריפריה החברתית-גאוגרפית בישראל. הראשון בפינה - ישראל קסה שהיה בתוכנית בקיבוץ צרעה ועל הדרך גם מצא אהבה
רצים בתל"מ - ישראל קסה

ישראל קסה הגיע לקיבוץ צרעה במסגרת תוכנית תל"מ בשנת 2017, לדבריו – מתוך מטרה "לרכוש מקצוע ולהכיר עולם חדש". והשתלב בקיבוץ צרעה בחינוך הבלתי פורמלי.

הוא מעיד על תקופת עבודתו בחינוך הבלתי פורמלי -  "היה לי מאתגר מאוד כי זה תחום שלא הכרתי והגעתי ללא ניסיון, אבל לאט לאט הבנתי שזה סוג של שליחות – כמו להיות אח בוגר, וזה לימד אותי ופתח בפניי עולם חדש".

במסגרת תל"מ למד ישראל קורס בודקי תוכנה וזה פתח לו צוהר לתחום ההיי-טק, בו עבד עד פרוץ משבר הקורונה. בעקבות הוצאתו לחל"ת התפטר וחיפש עבודה אחרת וכיום עובד בחברת הזרע בתחום הטכני במחלקת מחקר. שינוי זה פתח בפניו של ישראל אופק לימודים נוסף וכיום החל את לימודיו לתואר הנדסאי ביוטכנולוגיה!

כששואלים אותו על תל"מ, ישראל אומר ש"התוכנית תרמה לי בפיתוח עצמאות וחשיפה לתרבות אחרת, היכרות עם תכנים חדשים. למדתי להתאקלם במקום שהוא מאוד שונה ממה שהכרתי וזה נתן לי סוג של בטחון לגבי מקומות חדשים שאגיע אליהם. תל"מ זו תוכנית מאוד טובה כי היא נותנת התחלה ועזרה בבחירות הראשונות שלנו לקראת יציאה לחיים".

וכמו תמיד, אנחנו אוהבים סוף טוב  - בתל"מ צרעה פגש ישראל את בת זוגו לחיים שגם הייתה חלק מתל"מ, הם חיים כיום ברחובות, עירו של ישראל. 

הוספת תגובה חדשה