דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שפץ ביתם: צוות קורום שיפץ בהתנדבות את המגורים של גרעין צבר בקיבוץ ארז

חברת 'קורום הנדסה וניהול' החליטה להקדיש יום התנדבות של צוות עובדיה למען שיפוץ המגורים של גרעין צבר בקיבוץ ארז. יחד עם מיזם SocialEyes של עמותת "רתם" הם עשו "מייקאובר" למגורים שכלל צביעה ובניית רהיטים חדשים, ולחיילים שחזרו הביתה לשבת ציפתה הפתעה נעימה ומרגשת
עובדי קורום במגורים המשודרגים של גרעין צבר בארז בתום יום ההתנדבות
עובדי קורום במגורים המשודרגים של גרעין צבר בארז בתום יום ההתנדבות

עובדי חברת 'קורום הנדסה וניהול' רגילים לבנות במרחב הכפרי בכלל ובקיבוצים בפרט, אבל שום דבר לא הכין אותם להתרגשות ולהנאה ביום התנדבות של כל צוות חברה בשיפוץ המועדון של גרעין צבר בקיבוץ ארז. את הקיבוץ הם מכירים מפרוייקטים של בנייה שם, וכך גם את נושא החיילים הבודדים בקיבוצים - לפני כחצי שנה הם השיאו תרומה מכובדת לרווחת החיילים הבודדים בקיבוצים.

בשיתוף פעולה עם מיזם SocialEyes של עמותת "רתם" (המנציחה את זכרו של הלוחם רתם שרביט ז"ל בפעילות התנדבותית למען הקהילה), שסייע כבר רבות בעבר בשיפוץ ועיצוב מגורי חיילים בודדים בקיבוצים, יצא לדרך פרויקט משותף בו לקחו חלק כל עובדי חברת קורום. כבמטה קסם הם הסתערו על המשימות ושידרגו לחיילי גרעין צבר בקיבוץ ארז את המועדון. הם פינו את הריהוט הישן, בנו שולחנות וכיסאות מעץ, תחמו בגדר במבוק, צבעו, הוסיפו טאצ' ובעיקר לא הפסיקו לחייך תוך כדי שהם מדמיינים את פניהם של החיילים הבודדים שייצאו הביתה לקיבוץ לשבת. 

יעל אייזנר ממחלקת חיילים בודדים מודה ומתוודה שאלו הפרוייקטים שמרגשים במיוחד את צוות המחלקה: "החיבורים האנושיים, הטוב שמופץ על ידי המתנדבים הרבים והידיעה שמעגל העושים למען החיילים הבודדים מתרחב, הם הם הביטוי הטוב ביותר לשליחותנו. אנחנו מצדיעים לעובדי קורום ולצוות SocialEyes, שבהתנדבותם הראו לחיילים הבודדים את יופיו של עם ישראל. בימים אלו זה מרחיב את הלב שבעתיים. זה המקום לפרגן גם לקיבוץ ארז המיוחד על אימוץ גרעיני צבר - לטליה הרכזת המופלאה, להנהלת הקהילה ששוב ושוב מחזקת השותפות בינינו, לעשרות המשפחות המאמצות ולקהילה שהיא פשוט בית אמיתי לחיילים הבודדים, שאצלה הם לא בודדים".

הוספת תגובה חדשה