דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

תומכים בעוטף - הערב בשבע - ואתם? קצת מהשבוע בתנועה הקיבוצית - 14.8.2014

לוגו תנועה

14/8/2014

  


היום. 19:00 בערב. כיכר רבין, ת"א. עצרת המונים לתמיכה בעוטף עזה. אנחנו נהיה שם, ואתם?

  
הערב (14/8) ב-7:00 כיכר רבין בתל אביב תתמלא באלפי משתתפים הצפויים להגיע לעצרת המונים "לא שותקים באדום" אותה מארגנות המועצות האזוריות בעוטף עזה. התנועה הקיבוצית תומכת ביוזמה וקוראת לחברים רבים ככל הניתן להצטרף, לבוא לתמוך ולהמשיך להביע אחווה ודאגה לילדי ותושבי העוטף שאומרים באופן ברור כי עוד לא שבה תחושת הביטחון לחייהם.

  
בתנועה הקיבוצית ממשיכים לפעול למען תושבי עוטף עזה והדרום ולמען הפיצויים וההטבות על מבצע "צוק איתן"

   
בתחילת השבוע קיימו פעילי התנועה הקיבוצית יום סיור נוסף בדרום ובעוטף עזה במסגרתו נפגשו עם בעלי תפקידים מהמועצה האזורית בני שמעון ועם ראשת המועצה ששיבחה את פעילות התנועה. לאחר מכן המשיכו הפעילים למפגשים עם חברות וחברי קיבוצים בכפר עזה ובניר עם שם התארחו ללינת לילה. במהלך ימי הקיץ והלחימה נפגעו עסקים רבים, קיבוצים, ענפי חקלאות ועצמאים. בתיאום מלא עם ראשי המועצות האזוריות תפעל התנועה הקיבוצית מול הגורמים הרלוונטיים לפתרון מהיר וצודק של כל סוגיית פיצוי המגיעה לתושבי האזור ולקיבוצים שהשתתפו לאורך הלחימה במאמצי הסיוע בצפון ובמרכז. בנוסף ממשיכה התנועה הקיבוצית לעמוד יחד עם ראשי המועצות בחזית המאבק על שיפור תנאי הביטחון ויצירת חליפות המיגון הראויות לקיבוצי ומושבי עוטף עזה. לפרטים בנושא - רזי יהל razy@tkz.co.il

  
"הנה מה טוב, שבת אחים גם יחד" קיבוצים מהצפון מגיעים לקבלת שבת מרגשת בקיבוצי עוטף עזה

  
גם השבוע יצאו אוטובוסים מלאי חברות וחברי קיבוצים, בני ובנות נוער, ילדים וילדות והרבה הרבה אוכל למפגשים מעוררי שמחה ורוגע עם קיבוצי עוטף עזה. קיבוץ יגור יצטרף מחר לקיבוץ זיקים לקבלת שבת מלאת מוזיקה ורוגע. את הפרוייקט היפה מובילים אנשי מחלקת הביטחון של התנועה הקיבוצית ורכזי האזורים בה. מלבד קבלות השבת מתקיימים אירועים במהלך השבוע בהם מגיעים חברות וחברי קיבוצים למפגש של שיחה, קפה ועוגה עם קיבוצי הדרום.

  
הידוק שיתוף הפעולה עם הארגונים הכלכליים ממשיך, והפעם: החברה לפיתוח הגליל

   
הנהלת התנועה הקיבוצית ופעילים נוספים הגיעו בתחילת השבוע למפגש מעמיק ומעניין עם חברי הנהלת החברה לפיתוח הגליל. מהשילוב העמוק, אשר נבנה לאורך שנים בין פעילות החברה שעיקר עיסוקה הנו כלכלי לבין החיים החברתיים והקהילתיים באזור הגליל העליון הוא מנושאי הדגל של האזור ומאפשר יצירת פתרונות יצירתיים ובניית ממשקי עבודה משותפים בתחומים רבים. אזור הגליל העליון, אזור למוד לחימה ואתגרים בטחוניים, השתתף בשבועות האחרונים במערך הסיוע והאירוח של התנועה הקיבוצית לתושבי עוטף עזה והדרום והדגים באופן ברור את משמעותה של תנועה ארצית, בה חיים יישובים רבים על גבולותיה של המדינה ומושיטים יד אלה לאלה בעת הצורך.

  
יריד "לדרום באהבה" במתחם "חוצות שפיים"

  
בשבוע הרביעי ברציפות מארח מתחם חוצות שפיים עסקים מהדרום ביריד דוכנים שיתקיים ביום שבת הקרוב (החל מהשעה 10:00). בין הדוכנים השונים תמצאו בין היתר אפנדס, צ'וריסוס ואלפחורס ממפלסים, מוצרים לטיפוח שיער מבארי, בגדים יד שנייה מגבולות ואפילו מגרשי מיני גולף מברור חיל. זו הדדמנות לפגוש חברים, להנות משבת נעימה ולתרום, ולו במעט, לכלכלת הדרום החשובה כל כך לכולנו.

  
פורום של גופי ההתיישבות והחקלאות התחיל לפעול לקראת תקציב 2015

  
ביום שלישי האחרון התכנסו בבית התנועה הקיבוצית כלל הגורמים המייצגים את חקלאי ישראל ואת ההתיישבות העובדת כדי להתחיל בתהליך העבודה המשותף בנוגע לתקציב 2015 ולחוק ההסדרים. בחודשים הקרובים תעשה עבודה רבה ומאומצת על מנת להביא את הצרכים של החקלאות וההתיישבות לידי ביטוי נכון וצודק עד כמה שניתן בתוך חוק התקציב.

  
קול קורא לקבלת מלגה לפיתוח מנהיגות חינוכית

  
בשנת הלימודים תשע"ה תעניק התנועה הקיבוצית מלגות לפיתוח מנהיגות חינוכית לסטודנטים במכללות אורנים וסמינר הקיבוצים, לצורך קבלת המלגה ילוו הסטודנטים 2 קבוצות של ש"ש במערך שנת השירות של התנועה הקיבוצית. הפעילות במסגרת המלגה תתקיים אחת לשבועיים במפגש ליווי בן 3 שעות עם קבוצת הש"ש, פגישות עבודה עם הצוות המלווה של אותה קבוצה, מפגש מלגאים חודשי ו3 כנסי ש"ש ארציים במהלך השנה. הגשת מועמדות עד לתאריך 1.9.2014. לפרטים והרשמה – סער פוקס 052-2721204 saar@tkz.co.il .

   
בתקווה כי הפצועים יחלימו במהרה וכי יגיעו במהרה ימים של שלום וביטחון
עופר נוימן - דובר התנועה הקיבוצית
מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק שלנו 
בלחיצה כאן לקרוא כתבות שפורסמו בתקשורת בלחיצה כאן
 

להורדת המסמך בקובץ פידיאף - לחצו כאן

 

 

הוספת תגובה חדשה