דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בלוז לכחולי המדים

התנועה הקיבוצית מודה לתנועות הנוער 'הכחולות' -הנוער העובד והלומד והשומר הצעיר - שהתגייסו בכדי למלא את שורות ההדרכה בחינוך הבלתי פורמלי בקיבוצי הצפון
המדריכים הצעירים ומזכ"ל התנועה
המדריכים הצעירים ומזכ"ל התנועה

שתי תנועות הנוער העמידו מדריכים בוגרים וקומונרים שידריכו את בני הנוער והילדים בחופשת הקיץ, במגוון פרויקטים, מחנות קיץ, קייטנות בקיבוצים המפונים והלא מפונים. הן עשו זאת בשותפות עם גורמים שונים במועצה האזורית הגליל העליון, עם אגפי החינוך וצעירים ומעורבות בתנועה הקיבוצית, עם חמ"ל המשימות וההתיישבות, ובתמיכה של הקרן לתרומות של התנועה הקיבוצית המסייעת לקיבוצים.

ליאור שמחה מזכ"ל התנועה הקיבוצית אמר "תנועות הנוער הכחולות מסייעות ושותפות לתנועה ולקיבוצים המתמודדים עם מצוקת כוח אדם אמיתית במערכות החינוך בקיבוצים. בכך יצרו למדריכים סביבה תומכת ומכילה. ככה בונים שותפות שלוקחת אחריות על הקיבוצים".

בהזדמנות זו גם נציין כי בשבוע שעבר הסתיימו סמינרי ההדרכה בנוער העובד והלומד. השתתפו מאות רבות של חניכים מרחבי הארץ והחברה הישראלית שבחרו בתקופה הקשה והמורכבת שאנחנו נמצאים בה לצאת לסמינר הדרכה, ובכך בחרו להוביל את החניכים שלהם לעתיד טוב יותר. מעל 200 חניכים קיבוצניקים השתתפו בסמינרי ההדרכה והם חוזרים לסייע בחיזוק החינוך החברתי בקיבוצים.

הוספת תגובה חדשה