דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הצעירות והצעירים חנכו את בית התנועה החדש בהרמת כוסית לכבוד פסח

בערב שלישי האחרון נפגשו בוגרי ובוגרות תכניות המנהיגות של רשת הצעירים, משער הנגב ועד עמק הירדן, להרמת כוסית חגיגית בבית התנועה הקיבוצית החדש ביקום, להיכרות עם רכזת הבוגרים החדשה של הרשת, נטוורקינג ולשיחה מעוררת השראה על פעילות חברתית וקהילתית
הרמת כוסית לפסח בוגרי הרשת

האירוע נפתח בברכה לכבוד החג של מנהלת רשת הצעירים בתנועה, רותם שניצקי, ו"בהעברת מקל" בין נחשון אלוני, הרכז היוצא של בוגרי הרשת ומאיה לב שהחליפה אותו בתפקיד. לאחר מכן נערכה פעילות להיכרות וחיבורים בין הבוגרות והבוגרים ושיחה על תפקידה ומקומה של הרשת, כיצד התכניות בהן הם השתתפו ומשתתפים תורמות להם וכיצד הם רואים את החיבור שלהם לרשת הצעירים כמנוף לעשייה, ליוזמה ולמנהיגות צעירה בקיבוץ, באזור ובמדינה בכלל.

בהמשך הערב פגשו הצעירים והצעירות את שלמה למפרט, פעיל חברתי וקהילתי שהקים את עמותת ״עושים שכונה״ הפועלת לחיבור של שכונות במעמד סוציו-אקונומי נמוך עם מתנדבים מכל רחבי הארץ ויוצרת חיבורים וגשרים בין אוכלוסיות בחברה הישראלית. המיזם המצליח, שהתחיל משיפוץ מקלטים שכונתיים והקמת גינות קהילתיות, תופס תאוצה ותורם לבניית קהילות מקומיות. שלמה סיפר איך לוקחים בעיה בחברה ופועלים על מנת לשנות אותה, איך משלבים בין קבוצות בחברה הישראלית ויוצרים חיבורים המובילים לפיתוח מנהיגות, ללקיחת אחריות וליוזמה מקומית.

רוצות ורוצים גם להצטרף אלינו לתכניות המנהיגות השונות ולרשת הצעירים?

מוזמנים.ות לעקוב אחרינו בפייסבוק – https://www.facebook.com/hareshetkz

הוספת תגובה חדשה