דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ממשיכים לפעול למען נפגעי השריפות

בביטוח חקלאי ובתנועה הקיבוצית דאגו לתת מענה לחברי ותושבי קיבוץ הראל אשר נאלצו להתמודד עם פגיעה קשה בביתם ובתשתית הקיבוץ
צילום: שימי כליפה, באדיבות דוברות מועצה אזורית מגידו
צילום: שימי כליפה, באדיבות דוברות מועצה אזורית מגידו

גל השריפות בשבוע שעבר שם את נושא הביטוח בחזית הדיון הציבורי, ובעוד שלפי דיווחים שונים לחלק מהתושבים בישובים שנפגעו אין ביטוח מתאים, קיבוץ הראל וחבריו היו מבוטחים בביטוח חקלאי, קואופרטיב הביטוח בבעלות הקיבוצים.

עבור חברי ותושבי הקיבוץ אשר נאלצו להתמודד עם נזק כבד בבתים וברכוש הסלוגן של ביטוח חקלאי– "כי בעצם זה שלך״ קיבל משמעות והפך למציאות שכן, מיד לאחר שכובתה האש  הועברה מקדמה לקיבוץ בכדי לאפשר לתושבי הקיבוץ מקור מימון להוצאות אישיות דחופות, ובמקביל מונה שמאי מטעם החברה שילווה את הקיבוץ ויסייע בקבלת החלטות מהירות ויעילות בנוגע לשיקום הנזק

בימים האחרונים נערכה פגישה של הנהלת הקיבוץ עם מנכ"ל ביטוח חקלאי שבה נדונו הצעדים הנדרשים לשם שיקום מהיר של הנזק. מביטוח חקלאי נמסר: "ביטוח  חקלאי ניצבת לצד קיבוץ הראל ושמה בראש מעיניה את טובת הקיבוץ ותושביו. ביטוח חקלאי תספק לקיבוץ את כל הסיוע הביטוחי, כספי ולוגיסטי, על מנת לאפשר לתושבים ולקיבוץ לחזור לשגרה במהירות האפשרית. אנחנו נמצאים בקשר ישיר ורציף עם הקיבוץ בכדי לוודא שצורכי הקיבוץ מטופלים במהירות וללא בירוקרטיה."

גם בתנועה הקיבוצית דאגו כמובן לחברי ותושבי הקיבוץ ולנפגעי השריפות בכלל, ומוקד החירום בתנועה הקיבוצית החל לפעול ביום חמישי הקודם מייד עם היוודע כי השריפות פגעו בהראל ובכרמיה. כל זאת בתיאום עם אנשי המועצה האזורית בראשות  ניב ויזל, אשר בשבוע האחרון עושים לילות כימים על מנת לתת כל מענה לתושבים.

כבר בשעות הראשונות חיברו בתנועה בין מספר קיבוצים בדרום הארץ, אשר התנדבו מייד לארח את נפגעי השריפות, אך בסופו של דבר בחרו בקיבוץ להשאר קרוב לבית, ולהתארח בטל שחר. במקביל התקבלה בהנהלת התנועה פניה מהמועצה האזורית חבל מודיעין לסייע לאירוח כלל המשפחות של הישוב מבוא מודיעים, שאשר כידוע נשרף כמעט כליל. לבקשת אנשי הישוב הנהלת התנועה פועלת למצוא קיבוץ אשר יכול לארח במקום אחד את כל אנשי מבוא מודיעים

הוספת תגובה חדשה