דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מרעידים את המדינה: אסור לתת להפקרת החטופים להימשך - עסקה עכשיו!

במוצ"ש תערך עצרת המונים משותפת של התנועה הקיבוצית ומטה משפחות החטופים, בכיכר החטופים בתל אביב. את חג השבועות הזה כולנו נציין בכיכר החטופים ונזעק בלב שבור אבל נחוש: ממשלת ישראל חייבת לחתום על עסקה להחזרת החטופים. התנועה הקיבוצית: "הם הופקרו ב-7 באוקטובר ונמצאים בגיהנום כבר שמונה חודשים. כל רגע ברצועת עזה, עלול להיות הרגע האחרון שלהם - ולנו אסור להסכים עם הסיטואציה האיומה הזאת!". קישור להרשמה להסעות בתוך הכתבה
מרעידים את המדינה: אסור לתת להפקרת החטופים להימשך
אומרים כן לעסקת נתניהו. מצילים את החטופים.

במוצאי שבת הקרובים, 8/6, בשעה 19:30 תיערך ברחבת מוזיאון תל-אביב ("כיכר החטופים") עצרת המונים משותפת של התנועה הקיבוצית ומטה משפחות החטופים, בדרישה וזעקה להחזיר את החטופים הביתה - להיענות להצעת נתניהו להשבת השבויים. העצרת תיערך יומיים לפני ערב חג השבועות, החג החקלאי המזוהה ביותר עם המגזר הקיבוצי, ועקב כך חלק מהתכנים בעצרת יביאו לידי ביטוי את הקיבוץ ואת חלקם הגדול של הקיבוצים וחברי הקיבוצים בין נרצחי טבח שבעה באוקטובר, ובין החטופים שעדיין מוחזקים בעזה. בעצרת ינאמו בין היתר מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה, חיים ילין ובני משפחה של חטופים חיים ומתים מהקיבוצים ולהקת הגבעטרון תשיר.  

השבוע קיבלנו ארבע בשורות איוב: חיים פרי, יורם מצגר ועמירם קופר מניר עוז ונדב פופלוול מנירים, שכולם נחטפו מישראל בעודם בחיים ובהמשך התקבלו הוכחות לכך שהם בחיים בתקופת השבי, נרצחו בשבי חמאס. הידיעה התקבלה בהמשך לבשורה הקשה מאותו הבוקר על מציאת גופתו של דולב יהוד ז"ל  מניר עוז שהתברר כי לא נחטף אך גם אינו בין החיים. לאחר קבלת הידיעה הקשה פרסמה התנועה הקיבוצית הודעה תקיפה:

"חברינו היקרים הופקרו ב-7.10 בביתם לחיות אדם, והופקרו פעם נוספת למות במנהרות בעזה. מהערב, שעה שאנו כואבים את הבשורה הקשה, מונחת על השולחן הצעת נתניהו לעסקה להשבת השבויים. בכל יום שעובר, עוד מחברינו החטופים מתים בשבי. אנו שואלים את ממשלת ישראל, עד מתי? עד שלא יהיה את מי להשיב? ההצעה אושרה על ידי קבינט המלחמה, למה אתם מחכים? דם חברינו המתים מונח על מצפונים של בנימין נתניהו, בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר וכל ממשלת ישראל. עסקה עכשיו!"

להרשמה להסעות לעצרת מכ-60 נקודות איסוף ברחבי העצרת בעלות מסובסדת של 30 ש"ח (הלוך וחזור): לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה