דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פעילות החינוך החברתי בקיבוצים – מתווה מאושר להפעלה

בהמשך להחרגת בית הספר של החופש הגדול ומתן אפשרות לקיימו בקיבוצים, באגף חינוך של התנועה הקיבוצית ממשיכים ופועלים לטובת שגרת חינוך בכלל וחינוך חברתי בפרט גם בתקופות של אי ודאות
פעילות לנעורי חצרים תוך שמירה על הכללים
פעילות לנעורי חצרים תוך שמירה על הכללים

הבוקר (שישי, 10.7) התקבלה הבשורה שמשרד החינוך, משרד הבריאות והמשרד להשכלה גבוהה הגיעו להסכמה, מכוחה ניתנו האישור והסמכות לראשי הרשויות להחריג את המענה החינוכי לכיתות ה' - י"ב ולקיימו ביישובים תחת הנחיות משרד הבריאות, באופן הבא:

  1. כל מערכות החינוך החברתי הפועלות כרגע במסגרת מאושרת של בית ספר של החופש הגדול או קייטנה – יוכלו להמשיך ולפעול בהתאם לאישורים וההנחיות.
  2. מערכות החינוך החברתי בקיבוצים הפועלות במסגרת מענה קהילתי משלים – יכולות לפנות לרשות (ראש הרשות/ממונה קורונה) לקבלת אישור הפעלה פורמלי  תחת הנחיות משרד הבריאות ו"התו הסגול".

שימו לב: מסגרת ההפעלה במתווה המותאם מחייבת עבודה בקבוצות של 10 ילדים+ מדריך.

צוות שבילים ואגף חינוך פועלים לשמירת שגרת החינוך בשגרה ובחירום ומזמינים אתכם לראות בנו כתובת לכל מענה או היוועצות על מנת להתארגן למענה חינוכי חברתי שלם לכלל ילדי ונערי הקיבוץ מכיתות  א'- י"ב.

תגובות

קורונה
קיבוצניק
אתם כותבים פה קבוצות של עד 10 אנשים עם מדריך אבל בפועל בכל מועדון יש 40 ילד שאוכלים יחד ארוחות בוקר וצהריים, נמצאים במהלך 8 שעות יום פעילות צמודים אחד לשני, משתמשים באותם שירותים וצוות שמתחלף כל יום כי חסרים אנשים. אז איפה פה השמירה על ההנחיות? איפה השמירה על הבריאות? מי שומר על הצוותים והמדריכים שעובדים כל כך קשה במהלך החופש הגדול 6 ימים בשבוע 8 שעות ביום אם לא יותר?
מתסכל, מכעיס, מפחיד ומאכזב. הנגיף לא פוסח על אף אחד גם לא עלינו הקיבוצניקים.

הוספת תגובה חדשה