לקיבוץ גרופית דרוש/ה - מנהל/ת קהילה
ניהול הקהילה ותקציביה בהתאם להחלטות ועקרונותיו של הקיבוץ ושל החלטות האסיפה.
הגדרת העיסוק:
- אחראי/ת להוציא אל הפועל את החלטות האסיפה וועד הנהלה
- אחריות ניהולית, תפעולית ותקציבית של המגזר הקהילתי וועדות הקהילה.
- אחריות ניהולית על ענפי השירות: אחזקה, חשמליה, חד"א, מרכולית
- מהווה כתובת לפניות החברים בנושאים ועניינים חברתיים ואישיים ואחראי/ת למתן תשובות במסגרת החלטות הקיבוץ ונהליו.
- אחראי/ת לפרסום ועדכון הנהלים והתקנונים החברתיים של הקיבוץ.
- מתאמ/ת ומקשר/ת בין המערכת הכלכלית של הקיבוץ ובין המערכת החברתית.
- מהווה כתובת לבעלי התפקידים במגזר החברתי, לפתרון בעיות והתייעצות.
- מקדמ/ת תהליכים חברתיים וארגוניים בהתאם להחלטות הקיבוץ.
- הכנת תוכנית רב שנתית לקהילה ולענפיה, ניהול ובקרת ביצוע.
- אחריות ניהולית על משאבי אנוש.
- אחריות ניהולית על מערכת החינוך
- אחריות לניהול הסדרי הערבות הדדית לרבות הפנסיה, רשת בטחון, ביטוח סיעודי, בריאות וטיפול בבעלי צרכים מיוחדים.
- שיוך דירות - שותפות בהכנת וביצוע ההסדרים לשיוך דירות
- קשר מול מועצה אזורית - השתתפות בישיבות המועצה ותאום הפעילויות הרלוונטיות מול המועצה מחלקותיה.
- חבר/ת הנהלה, צוות תיאום, ראש צוות צח"י, צוות צמיחה דמוגרפית, צוות שיוך, ועדת חינוך, צוות רווחה, צוות תושבים, צוות פנסיה, צוות פירות נכסים
דרישות התפקיד
- בעל/ת ראייה מערכתית רחבה, כושר מנהיגות ויכולת הובלת תהליכים מורכבים.
- יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
- ניסיון ניהולי קודם של מערכת חברתית גדולה, בכלל זה ניהול תקציבים (יתרון).
- דיסקרטי/ת ובעל/ת מקובלות ציבורית.
- נכונות להשקעה ועבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות.
- אורך רוח - יכולת להוביל תהליכים מורכבים וממושכים.
- יושרה - שקיפות - הוגנות.
- יכולת קבלת החלטות והצבת סדרי עדיפויות.
- שתוף - עבודה עם צוותים או עמיתים ומעגלים נושקים אחרים.
- ניהול זמן - יכולת לחלק את הזמן נכון בין המשימות השונות.
- יכולת עמידה בלחץ.
- הכרות עם קיבוץ מתחדש - יתרון.
היקף משרה: 80-100% בהתאם להחלטת הקיבוץ.
משך קדנציה: 3 שנים
תחילת עבודה: פברואר 24
לפרטים ולהגשת מועמדות למייל hr@grofit.net