דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content_top

מרכז הדרכה "שבילים"
"שבילים" - ארגון מערכות החינוך החברתי-קהילתי

content

דוגמאות לחזון אישי כאיש חינוך

סטודנטים בוגרי מסלול חח"ק במכללת אורנים – אהוד רביב
  1. להיות מחנך מוביל ומשמעותי, כחלק מקבוצת מחנכים, במערכת החינוך הממלכתית. לפעול לאור ערכי המעורבות, האחריות , הציונות והטלת הספק . 

 

  1. להיות מחנך ומדריך משמעותי עבור חניכיו, שמעורר השראה ורצון לפעולה אצל מודרכיו ויוצר ומאפשר הזדמנויות להעצמה ולנקיטת פעולה אישית וקבוצתית אצל חניכיו. מחנך שנותן לחניכיו את הכלים לחשיבה עצמית וביקורתית, ואך גם להעיז ולחלום בגדול.

 

  1. סיוע בבניית רשת חברתית חזקה ותומכת הנותנת ביטחון כלים חברתיים וכישורים למתבגרים בה. סביבה זו תסייע בכיוון המתבגרים ותאפשר להם לבחור את דרכם ולהשתלבותם בחברה מבלי לאבד את ייחודם.

 

  1. האמונה הבסיסית באדם, בכוחותיו וביכולותיו הם המובילים אותי ברצון ליצור שינוי למקום טוב יותר.

 

  1. פיתוח יכולתם של בני הנוער בביטוי, בחיבור לאמת הפנימית שלהם וביצירת חשיבה עצמית וביקורתית יחד עם עידוד הנעה ופעולה. זאת על מנת לפתח את היותם מנהיגים בתוך הקהילה. באמצעות יצירת מסגרות בקהילה בהם בני הנוער יהיו שותפים לעשייה.

 

לקריאה נוספת

סיכום מאמר - הגדרת חזון והנחלתו: אבן היסוד למנהיגות איכותית/ כ"ץ, 1999 – מתוך פורום סטודנטים אריאל.

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:kl108rHFhPoJ:ariel.turkov.org/attachment.php%3Faid%3D2702+&cd=2&hl=iw&ct=clnk&gl=il

האם הפעילות עזרה לי?

הוספת תגובה חדשה