דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

השיר "סתלבט בקיבוץ" כבש בסערה את המצעדים השנתיים

הלהיט הגדול שכיכב השנה ברדיו, מבית היוצר של הסופרגרופ הקיבוצי, המורכב מהזמר ג'ימבו ג'יי (אור הנר) ולהקת פול טראנק בהובלת הסולן גל ניסמן (רוחמה), קטף את המקום הראשון בבחירת המאזינים בשלושה מצעדים שנתיים לסיכום תשפ"ב במוזיקה הישראלית - mako וגלגלצ, ynet ורדיו תל אביב ו-88FM
השיר "סתלבט בקיבוץ" כבש בסערה את המצעדים השנתיים

כל מי שפתח רדיו בחודשים האחרונים לא יכל לפספס את השיר המצויין "סתלבט בקיבוץ" שחרך את המצעדים השבועיים בכל תחנות הרדיו הרדיו וזכה להשמעות רבות, כמו גם מיליוני צפיות והאזנות ביוטיוב ובאפליקציות המוזיקה השונות.

השיר שאותו כתבו גל ניסמן, סולן פול טראנק שגר ברוחמה ועומר הברון (ג'ימבו ג'יי) שגר באור הנר והתגורר בעבר בדורות, מדבר על הרצון לעזוב את הלחץ והרעש שהעיר הגדולה מביאה איתה - ולמצוא נחת בקיבוץ. לשניים נמאס להתנצל שהם גרים במקום שגיאוגרפית מוגדר כ"חור", אז הם כתבו שיר אהבה שמאיר את כל הדברים הנפלאים בבחירה שלהם והצליחו לכבוש אנשים מכל המדינה. המתופף של פול טראנק הוא יותם אלעזרי מקיבוץ סער שמשמש רכז הנעורים בקיבוצו, בנוסף על פעילותו בלהקה, והקליפ לשיר צולם בקיבוץ רוחמה.

בראיון לאחר הזכייה אמרו יוצרי השיר כי זו זכות גדולה עבורם ומשמח לזכות בתואר שיר השנה. הם סיפרו שזה שיר שנעשה בהמון כיף וממקום תמים של שני אנשים שמבינים אחד את השני.  

מוחאים להם כפיים ולא רק בסוף השיר!

תגובות

סתלבט
סופיה
שיר מדהים

הוספת תגובה חדשה