דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חניכים ובוגרים מדליקים בתל"מ

השבוע ציינו בתוכנית תל"מ את חג החנוכה במספר מפגשים שונים ברחבי הארץ אשר כללו, לראשונה, גם בוגרים של התוכנית
למטה משמאל עם כיוון השעון: גת, נען, גן שמואל ומשמר העמק
למטה משמאל עם כיוון השעון: גת, נען, גן שמואל ומשמר העמק

המרגש מבין המפגשים היה מפגש שהתקיים בזום וכלל הדלקת נרות והרצאה עם אבי ילאו, ממובילי מחאת יוצאי אתיופיה, אקטיביסט ומייסד מפלגת "צדק". זהו מפגש ראשון מסוג זה הן מבחינת קיומו בזום – בעתות קורונה כשלא מקיימים מפגשים בין-קיבוציים - ובעיקר מבחינת השתתפות הבוגרים הנרחבת שהייתה בו, דבר שעד כה לא קרה באופן רשמי. בקרב הבוגרים נרשמה התרגשות גדולה להשתתף בפעילות של תל"מ גם ממרחק השנים, וההיענות הרחבה מדרבנת את צוות התוכנית להמשיך ולפתח את תחום הבוגרים ולהזמינם לעוד פעילויות.

בעת שהזום התקיים, נחגגו במקביל ברוב קיבוצי תל"מ מפגשי חנוכה, הדלקת נרות ואכילת סופגניות ולביבות, כמובן, כי איך אפשר בלי.

בתמונות: משתתפות קבוצת גת בתמונה עם פעילות קלפים שהעבירה להן שרון המקשרת, בסימן - הדלקת נרות ופעילות עם קלפים כל אחד יכול להיות אור קטן וכולם ביחד אור איתן. משתתפות קבוצת נען, רובן ככולן כבר בוגרות הממשיכות להתגורר בקיבוץ ולקבל ליווי של המקשרות על חשבון זמנן הפנוי. משתתפי גן שמואל לוקחים חלק בזום עם אבי ילאו ומשתתפי משמר העמק מדליקים נרות ביחד עם סיום הזום.

אילת ארנוני, מנהלת תחום צעירים בסיכוי ותוכנית תל"מ בתנועה הקיבוצית, סיכמה: "תודה לצוות התוכנית ולמקשרים על החגיגות השונות בקיבוצים ברחבי הארץ. מאחלת לנו להמשיך ולהפיץ אור בעולם."

הוספת תגובה חדשה