דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מהזקן לדובאי: המכולה הראשונה היוצאת מישראל לדובאי, היא של מפעל "דביק" משדה בוקר

ביום שני הפליגה בפעם הראשונה אוניית MSC עם מטען מישראל שיגיע ישירות לדובאי, דרך נמל פורט סעיד במצרים. על המכולה הראשונה באונייה, היוצאת מנמל אשדוד, נמצא משלוח מיוחד של סרטי הדבקה ממפעל "דביק" שבקיבוץ שדה בוקר. התרגשות גדולה אחזה בחברי הקיבוץ והם קישטו את המכולה בדגלי ישראל ואיחוד האמירויות, בתקווה לשותפות ארוכת שנים וערכו טקס צנוע בהשתתפות ילדי הגן
בתמונה: ילדי גן עופרים משדה בוקר מלווים בדגלים את המכולה הנשלחת לדובאי
בתמונה: ילדי גן עופרים משדה בוקר מלווים בדגלים את המכולה הנשלחת לדובאי

המפעל הקיבוצי, אשר הוקם בשנת 1982, מעסיק קרוב ל-100 עובדים מהקיבוץ ומהאזור (כולל הפזורה הבדואית), ונמצא מאות מטרים מביתו של דוד בן גוריון – ראש הממשלה הראשון, ואחד מראשוני המתיישבים בקיבוץ. דביק מייצאת את מוצריה ללמעלה מ-30 מדינות, ובנוסף משמשת יצרן יחיד ומוביל עבור השוק המקומי.

הלקוח מדובאי הינו חברה מקומית בשם KIMOHA, אשר רכש את סרט ההדבקה שמיועד לייצור של ידיות נשיאה (אותה ידית שעוזרת בהחזקה של שישיית בקבוקי ליטר וחצי). הלקוח נמצא בקשר עם דביק כבר מספר שנים אולם רק בשבועות האחרונים, נמצא פתרון לוגיסטי ופיננסי שמאפשר לממש קשר זה.  אנחנו גאים ומתרגשים לקחת חלק במהלך ההיסטורי, ואין לנו ספק שלו ה"זקן" היה איתנו הוא היה מתפאר במשמעות המיוחדת שמקבל בימים אלו חזונו, להפריח את השממה.

מנכ"ל "דביק", חביאר גוכמן: "דביק, גאה ומתרגשת להיות חלק מעשיית ההיסטוריה ומהסימבוליות שמקיבוצו של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל יוצאת הסחורה הראשונה לדובאי. עובדי החברה, קישטו את הסחורה בדגלי ישראל ואיחוד האמירויות בתקווה לשותפות ארוכת שנים."

* המשלוח מבוצע על ידי חברת GES – גלובל שיפינג.

הוספת תגובה חדשה