דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מרלו"ג עם לב

המרכז הלוגיסטי התנועתי ממשיך לספק מוצרים למפונים: השבוע נשלחו מארזי ציוד ליולדות שילדו מאז 7 באוקטובר. פרויקט מרגש נוסף שיצא מהמרלו"ג הוא הנחת אבנים בצורת לבבות צבעוניים על קבריהם של כל הנפגעים בטבח 7 באוקטובר והנופלים במלחמה
מזל טוב
המארזים. התקבלו בשמחה

המרכז הלוגיסטי שהקימה התנועה הקיבוצית עבור לאיסוף ושילוח ציוד ומוצרים קהילות הקיבוצים המפונים ממשיך לענות על צרכים מהשטח. אחרי שליחת תיקי בית ספר וציוד לימודי לתלמידי כיתה א' מקיבוצי הגליל העליון, נשלחו בשבוע שעבר מהמרלו"ג התנועתי מארזי שי ליולדות מקיבוצים מפונים בדרום ובצפון, שילדו בחודשי האחרונים.

שיר גורן מנהלת המרלו"ג ועדי רמות (מחלקת בריאות, פרט וצרכים מיוחדים) מספרות שהמשלוח נעשה כחלק מהתמיכה של התנועה בקהילות העוטף והצפון והקיבוצים שלא פונו מהגליל העליון אך נמצאים במציאות ביטחונית בלתי נסבלת.

במארזים אל האימהות הטריות הוכנסו ביגוד, כלי מיטה וצעצועים, בהתאמה לפי גיל ומין הילוד. השתיים מספרות על תגובות חמות שהגיעו מיולדות שקיבלו את המארזים, שהובאו אליהן הביתה או למקום המגורים הזמני כהפתעה נעימה.

הנצחה חמה: פרויקט נוסף ומחמם לב שהסתיים לפני מספר ימים נושא את השם "יש אבנים עם לב אדם", ובמסגרתו הונחו אבנים בצורת לבבות צבעוניים על קבריהם של כל הנפגעים בטבח 7 באוקטובר והנופלים במלחמת חרבות הברזל. בסך הכול הופצו 28,000 אבנים והן הונחו על 1,400 קברים ובמקומות הנצחה דוגמת מתחם "נובה" בחניון רעים.

בפרויקט חברו יחד נשים מיישובים במועצה אזורית יואב שעוסקות בקרמיקה והמרלו"ג התנועתי בו נארזו האבנים הצבעוניות לפני העברתן למשפחות השכולות להנחה על קבר יקירם.

הוספת תגובה חדשה