- כותב/ת :
סמדר שם-טוב|
- 08/11/2017
content
מודל עבודה משותף המערכת החינוכית ותנועת הנוער
סמדר שם-טוב
בחודש ספטמבר
- בתקופה זו גרעינרים מתחלפים
- מזמנת לשיחת היכרות לתיאום ציפיות משני הצדדים (אני כמנהלת משוחחת על דרכי העבודה, מהן הציפיות שלי, הכרות שלהם עם המד"ב)
אסיפת הורים לילדים ולנערים אשר פעילים בתנועה
- הצגת הגרעינרים
- הצגת התכנית השנתית
- בחודש פברואר שיחות אישיות עם ההורים
- במידה וישנן בעיות התנהגות במהלך השנה, או חוסר תפקוד של מדריכים מקיימים שוב אסיפת הורים.
חודש אוקטובר-
חוגגים את חג המעלות בקיבוץ ללא קשר לחג המעלות המועצתי.
מפגשים עם הגרעינרים
- אני כמנהלת נפגשת אחת לשבועיים עימם , ועם המד"ב.
- הגרעינר יוצא לטיולים עם מועדון הנעורים, שותף לחגי הקיבוץ שמערכת החינוך לוקחת חלק, ביקורי בית, אחת לחודש נמצא עם מדריך הנוער במועדון ועוד.
ימי הולדת
מציינת את ימי ההולדת של הגרעינר בברכה ומתנה קטנה
מפגש עם המד"ב
- אחת לשבוע מתקיימת פגישה משותפת, על תכנים, מתודות, קשיים העולים מן השטח, פגישות עם המדצי"ם והכנה משותפת של הפעילויות.
- המדצי"ם שותפים לפעילות אשר מתקיימת בחברת הילדים, לדוגמא: טקס טו בשבט והעברת סדנא להורים וילדים.
בחופשות
פסח והחופש הגדול הגרעינרים מכינים ומעבירים פעילות לילדי א-ו עם המדצ"ים.
קבצים
מודל עבודה עם תנועת הנוער.pdf422.69 KB
האם הפעילות עזרה לי?
הוספת תגובה חדשה