דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

גם הקיבוצים החריפו את ההתנגדות למהפכה המשטרית

גם היום (חמישי) הצטרפו הקיבוצים למאות אלפי אזרחים ואזרחיות מכל הארץ ב"יום החרפת ההתנגדות למהפכה המשטרית". במוצאי שבת ממשיכים להתייצב בהפגנה המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב ובעוד מאות מוקדים ברחבי הארץ. עד שננצח!

אם היה שביב של תקווה שהקואליציה תתעשת ותעצור את החקיקה לאחר שיוצג מתווה הנשיא, אז אתמול הוא התבדה מהר מאוד לאחר שראש הממשלה, השרים וכל חברי וחברות הקואליציה דחו ושללו באופן מיידי את מתווה הפשרה המאוזן שהציג הנשיא הרצוג. בהתאם לזאת, אין לנו ברירה אלא להמשיך בכל הכוח עם ההתנגדות למהפכה המשטרית שמקדמת הממשלה במטרה להכפיף את בית המשפט העליון והיועצים המשפטיים לגחמות הממשלה. 

גם הפעם אלפי קיבוצניקים וקיבוצניקיות לקחו חלק ביום החרפת ההתנגדות שכלל הפגנות בעשרות צמתים, מחלפים וערים, שיירות אופניים, רכבים וכלים חקלאיים, מיצגי נשים בהשראת סדרת הטלוויזיה "סיפורה של שפחה" וגם חסימה ימית של נמל חיפה. בסרטון: שיירת טרקטורים בעמק הירדן. צילום: גיא שרי.

כמדי שבת נמשיך להתייצב בהפגנות השונות ברחבי הארץ ובהפגנה המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב, שתתקיים כמדי שבת בשעה 19:00. בואו בהמוניכם עם דגלי ישראל! לחצו כאן לכל העדכונים ורשימת מוקדי ההפגנות באתר "ריסטרט ישראל"

הוספת תגובה חדשה