דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

לא נכנעים: מטה משפחות החטופים פועל בכל הכיוונים

כולנו מוזמנים להצטרף: הפגנות, שיירות מכוניות, לחץ על הנבחרים בכנסת ואמונה שאפשר להניע מחדש את המשא ומתן. מטה משפחות החטופים יוזם פעולות בכל רחבי הארץ
חונים
השיירה חונה בשפיים. צילום: אמיר גולדשטיין

מטה משפחות החטופים לא נכנע לקיפאון במשא ומתן לשחרור החטופים, ואנשיו מקדמים יוזמות ציבוריות בכל רחבי הארץ. אחת שכזו יצאה לדרך בראשית השבוע, ובה שיירה של 120 מכוניות עם תמונות החטופות והחטופים יצאה מעמיעד שבגליל, נעה דרך יגור, שם נערך טקס וארוחת בוקר תרומת ארומה ותנובה, המשיכה על כביש החוף למפגש עם קהילות כפר עזה ושפיים, ואחרי הצהריים כבר נערך טקס של מטה המשפחות ביד השריון בלטרון, וסיום מרגש עם קהילת ניר עוז בכרמי גת. כל אחד מבעלי הרכבים נשא על גגו ומשני צידיו את תמונתו של אחד החטופים. מאות רכבים נוספים הצטרפו וליוו את השיירה, ואלפי אנשים המתינו לה בדרך והניפו דגלים ושלטים על גשרים ובנקודות שונות על פני המסלול. את מסע השיירה הגה, יזם, הפיק והוביל שי חזן מקיבוץ הזורע שהוביל בשנים האחרונות מספר מסעות ושיירות שונים לטובת עתיד טוב יותר למדינה.

המטה התנועתי-קיבוצי במטה משפחות החטופים הודה לקיבוצים ששלחו את נציגיהם לשיירה: אפיקים, אפק, בארי, בית גוברין, בית השיטה, ברעם, גברעם, גזית, דגניה ב', הגושרים, הראל, חנתון, כפר בלום, להבות הבשן, להבות חביבה, מלכיה, מעגן מיכאל, מענית, מצר, מרום גולן, משמר העמק, נחל עוז, נחשונים, ניר עוז, עין השופט, עין שמר, עמיעד, רמת יוחנן ושניר. זאת בנוסף למכוניות פרטיות רבות שהצטרפו למסע.

בד בבד, המשיכו פעילי מטה המשפחות והתנועה לפעול במשכן הכנסת, לפגוש נבחרי ציבור ולהציג שאלות קשות לשרים, כמו למשל לשר האוצר בוועדת הכספים. מי שמעוניין להצטרף ולתמוך במשפחות החטופים ביום שני  הקרוב (17.6) במשכן הכנסת מוזמן למלא את פרטיו - כאן ולהצטרף לקבוצת הווטסאפ הייעודית לאותו יוםמספר המקומות בכנסת מוגבל וישנה עדיפות למשפחות, כך שיתכנו שינויים של הרגע האחרון. לנוסעים בהסעה מת״א - חזרת ההסעה גמישה ותלויה במשפחות ובפגישות בכנסת ולכן יש להיערך לכך.  במידה ומגיעים עצמאית רצוי להגיע עד השעה 08:15 לכנסת. אם מגיעים עם רכב - ניתן לחנות בחניון הלאום ולצעוד 10 דקות עד הכנסת.

לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות אל איילת סלע יונגרמן: 050-3993435.

הוספת תגובה חדשה