דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סיום שיתופי

עם סיום תפקידם בקיבוצים השיתופיים, עשרה מזכירים, מזכירות ומנהלי קהילה השתתפו בסדנת מסיימי תפקיד של המטה השיתופי בתנועה בהובלת יניב הגי ודניאל (דניטו) ונגרובסקי, בה התמקדו הפעם בעצמם ולא בקיבוץ
סיום משותף: המזכירים/ות ומנהלי/ות הקהילה היוצאים/ות שמסיימים תפקיד במטה השיתופי
סיום משותף: המזכירים/ות ומנהלי/ות הקהילה היוצאים/ות שמסיימים תפקיד במטה השיתופי יחד עם יניב ודניטו

מטרתה של הסדנה, שנערכה בביתו של דניטו ונגרובסקי בקיבוץ זיקים, היא "לסגור" את התקופה המשמעותית של מילוי תפקיד בעל אחריות רבה בהובלת הקיבוץ, כשהפוקוס מושם לא על הקיבוץ, אלא על ממלא התפקיד באופן אישי. להכיר בהצלחות, לקבל את ה"כישלונות" או מה שלא הצליח במהלך התקופה ולהפיק מכך תובנות לגבי המשך החיים, ובכלל, להתכונן ליום שבו עוברים מעמדת הניהול להיות שוב פעם "חבר מהשורה". בין לבין נהנו המשתתפים משיח עמיתים בקבוצת השווים שלהם, אוכל טעים ואווירה טובה וביתית בין חברים, בקבוצה קטנה.

גילי מולכו, המזכיר היוצא של קיבוץ בארי הודה למטה השיתופי ואמר לאחר המפגש כי "דניטו ויניב תמיד יוצרים מפגשים מיוחדים שיש בהם אווירה מיוחדת. המפגש בזיקים היה אחד כזה ואפילו יותר. מפגש של חברות וחיבור בין האנשים שסיימו פרק מיוחד בחייהם". נח חיות, המזכיר היוצא של קבוצת יבנה (והמזכיר הנכנס של קיבוץ נירים), אמר לסיכום: "כמזכיר מתנועת הקיבוץ הדתי אני מלא הערכה למטה השיתופי ולתנועה הקיבוצית בכלל, שנוכחים בשטח ונמצאים בקשר הדוק עמנו ועם הקיבוצים בכלל, מזמינים אותנו לכל הכנסים ומספקים מידע והכוונה בנושאי בריאות, צמיחה דמוגרפית ייעוץ משפטי ועוד. שיתוף הפעולה בין התנועות חשוב ביותר".

הוספת תגובה חדשה