דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

צוות אגף חינוך מתחדש בחברי צוות חדשים ונפרד מאלו שמסיימים

חילופים במחלקת שנת השירות ובהובלת ארגון החינוך החברתי "שבילים" באגף חינוך של התנועה הקיבוצית
מלמעלה מימין עם כיוון השעון: אורי פלד נקש, עופר רימון, רועי זלצברג וגיא גרסול. שינויים באגף חינוך
מלמעלה מימין עם כיוון השעון: אורי פלד נקש, עופר רימון, רועי זלצברג וגיא גרסול. שינויים באגף חינוך

מספר שינויים באגף החינוך התנועתי: הראשון הוא הצטרפותו של רועי זלצברג מקיבוץ עינת לצוות שנת השירות באגף חינוך. רועי מחליף את עופר רימון (חצרים), שמסיים את עבודתו באגף אחרי שנים רבות. דבי ברא"ס, ראשת האגף, איחלה לרועי הצלחה בעבודה החדשה, הודתה לעופר על שנים של מחויבות עמוקה ומסירות גדולה למפעל שנת השרות בפרט והחינוך בכלל. היא הוסיפה כי יש לה הערכה גדולה לעופר על העשייה, תמיד עם לב ענק ורצון טוב, וציינה בחיוך כי "אנחנו יודעים ובטוחים שתתייצב ל"מילואים" במשימות האגף גם בהמשך...".

שינוי נוסף באגף חינוך: גיא גרסול (חוקוק), נבחר לנהל את "שבילים" - ארגון החינוך החברתי קהילתי. למעשה, גיא משנה תפקיד באגף ועובר מניהול המפעלים החינוכיים (מסע יב' בחנוכה, הרפסודיה בקיץ ועוד) לאחר שש שנים גם כרכז טכני של המפעלים וגם כמנהל, לניהול "שבילים". הוא יחליף בתפקיד את אורי פלד נקש (רמת דוד), שמסיים שש שנים של הובלת "שבילים". על עזיבתו של אורי אמרה דבי ברא"ס בחום: "אורי הרחיב והעמיק את נתיב 'שבילים' בקיבוצים, במועצות האזוריות ובמשרד החינוך. הכל בנחישות, מקצועיות ועם לב רחב. אנחנו נהנה מאורי עד סוף אוגוסט, ואחר כך גם יגיע זמן הסיכומים והתודה הגדולה שמגיעה לו".

ולסיום, איחולי הצלחה לתומר איתמרי (כפר עזה), הרכז הטכני במפעלים החינוכיים של אגף חינוך בשנים האחרונות. עליו אמרה ראשת האגף: "זכינו בך תומר. אנחנו מאחלים לך הצלחה גדולה במשימה הביתית של ניהול הנעורים של קיבוצך, כפר עזה. חיבוק חזק, כבר מתגעגעים".

הוספת תגובה חדשה