דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שוברים את שגרת החירום: ילדי חבל אשכול התארחו בפארק המים שפיים

 כ-350 ילדים ובני נוער עם הוריהם מיישובי עוטף עזה ומחבל אשכול שבדרום התארחו בפארק המים שפיים למנוחה מהאזעקות, מהנפילות ומבלוני ועפיפוני התבערה. בואו גם אתם ותארחו את חברינו בעוטף - לא צריך פארק מים (אבל אפשר), דירה או בית ריק בקיבוץ שלכם יספיקו!
שוברים את שגרת החירום: ילדי חבל אשכול התארחו בפארק המים שפיים

תושבי הדרום זכו ליממה של "שבירת שגרת חירום", כפי שהגדירו זאת הילדים שהגיעו מהישובים כיסופים, חולית, סופה, ניר יצחק, בארי וכרם שלום. המשפחות זכו לאירוח מלא בפארק ובמתקניו ובשעות אחר הצהריים עלו על האוטובוסים בחזרה לדרום מלאי תקווה שהשקט יחזור לאזורם.

"בחופש הגדול קשה לנו עוד יותר להחזיק את הילדים בבתים או בקרבה למרחבים המוגנים", סיפרה שירי רן, אם ל-3 ילדים מכיסופים שהגיעה כהורה מלווה לטיול, "אנחנו אומנם מורגלים למצב הזה, אבל זה בהחלט לא קל. רוב ההורים והילדים לא ישנו כמו שצריך בשבוע האחרון, וזה מאוד חשוב לבוא ולהתאוורר קצת. כך נוכל לחזור בכוחות מחודשים הביתה בתקווה ללילה שקט של שינה מלאה".

את האירוע הובילו מזכיר קיבוץ שפיים עו"ד שימי בראון ומנכ"לית פארק המים שרה'לה רם-שליין. "כשיישובי הדרום מפגינים חוסן אזרחי מרשים תחת אש חמאס, אנו רואים חובה מוסרית לעזור בכל מה שאנחנו יכולים. מקווה שהנהגת המדינה תמצא פתרון ארוך טווח, ונוכל להפגין את הערבות ההדדית שלנו גם בשלום ולא רק במלחמה".

קיבוצים, חברי קיבוצים - גם אתם מוזמנים להציע דירה ריקה או פעילות לילדי וחברי העוטף. הצעות אפשר לשלוח לאילת בווטסאפ 050-7552531 או במייל ayelet@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה