דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ברכות לראש הממשלה החדש, ידידנו יאיר לפיד

ברכות ואיחולי הצלחה לראש הממשלה יאיר לפיד עם היכנסו למשרד ראש הממשלה. התנועה הקיבוצית מחזקת את ידיו ומאחלת לו הצלחה במשימות הלאומיות העומדות לפתחנו. מזכ"ל התנועה הקיבוצית שוחח עם ראש הממשלה החדש: "אני מאחל הצלחה רבה בתפקידך ובשמירת הדרך הטובה, המאחדת והאמיצה אליה יצאתם לפני כשנה. הצלחתך היא הצלחת ישראל כולה"
ראש הממשלה החדש יאיר לפיד ומזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר בפגישתם בכנסת בשנה שעברה
ראש הממשלה החדש יאיר לפיד ומזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר בפגישתם בכנסת בשנה שעברה

לאחר שהכנסת הצביעה באופן רשמי על פיזורה היום (חמישי) בבוקר, ייכנס שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד באופן רשמי לתפקידו החדש: ראש הממשלה ה-14 של ישראל. כבר ביום ראשון הקרוב יערוך לפיד את ישיבת הממשלה הראשונה, ויומיים לאחר מכן ימריא לפריז, שם יערוך את הפגישה המדינית הראשונה בתפקידו עם הנשיא עמנואל מקרון. בחודש הבא יארח לפיד כראש ממשלה גם את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שיגיע לביקור ראשון כנשיא בישראל.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, שוחח עם ראש הממשלה החדש וברך אותו על כניסתו לתפקיד: "אתה נכנס היום לתפקידך הרם בתקופה מאתגרת מאוד, הציבור מפולג והמדינה הולכת לבחירות שיעצבו את פניה לשנים הבאות. שלטון ממלכתי ומאחד או שלטון קיצוני ומפלג. בשם התנועה הקיבוצית כולה אני מבקש לאחל לך הצלחה רבה במילוי תפקידך וכי תצליח לשמור על הדרך הטובה, המאחדת והאמיצה אליה יצאתם לפני כשנה, במהלך כהונתך, במהלך מערכת הבחירות ולאחריה. אין לנו ארץ אחרת ואנחנו כאן, כמו תמיד, בכדי לעזור. הצלחתך תהיה הצלחת המדינה כולה". 

אנו מבקשים להודות גם לראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, על כהונה ממלכתית, מאחדת ואחראית. אזרחי ישראל הולכים פעם נוספת אל הקלפי לבחירות שיקבעו את דמותה, צביונה וערכיה של המדינה לשנים הבאות. על אף המחלוקות שבין המחנות, לפיד ובנט הוכיחו, ומוכיחים גם היום, כי יש פוליטיקה אחרת, כי ניתן לעבוד יחד, ביושר, בהוגנות ובאחריות - לא למען עצמם אלא למען המדינה ואזרחיה. כנאמר בספר שופטים: "ממני תראו וכך תעשו". דוגמה אישית היא תנאי ראשון למנהיגות, ונוכחנו בשנה החולפת שיש מנהיגות אחרת, ישרה ומאחדת. על מנהיגות מסוג זה בכוונתנו להגן בכל כוחנו בבחירות הבאות.

הוספת תגובה חדשה