דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כל מה שמעניין בתנועה הקיבוצית ובקיבוצים - בניוזלטר השבועי

מטה התנועה הקיבוצית חיבק את תושבי מג'דל שמס. ממשיכים בעבודות השיקום וההכנה לחזרה הביתה בקיבוצי העוטף. להתאחד מחדש סביב המשותף. הללויה לשילוב וסוף עונת האבטיחים. כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
מגדל שמס
 16/08/2024
לחצו כאן לצפייה בעמוד זה בדפדפן

מחבקים את תושבי מג'דל שמס

מטה התנועה הקיבוצית הגיע ביום ראשון השבוע לביקור תנחומים בכפר מג'דל שמס, שמתאבל על 12 הנערים שנהרגו מפיצוץ הרקטה ששיגר חיזבאללה ונחתה במגרש הכדורגל בכפר בסוף החודש שעבר
הבעת תנחומים והצעת עזרה. מטה התנועה במג'דל שמס
הבעת תנחומים והצעת עזרה. מטה התנועה במג'דל שמס

בפתיחת המפגש אמר המארח, ראש המועצה המקומית דולן אבו סלאח, שהוא שמח על הביקור היום, שנערך בהמשך לביקורו של מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה ביום שאחרי האסון הכבד. ראש המועצה סיפר על השבר שפקד את הקהילה כולה ובעיקר את המשפחות שאיבדו את ילדיהן. הוא ציין יש לנו מה ללמוד מהניסיון המר של הקיבוצים בתחום הזה.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ליאור שמחה, אמר כי באנו לכאן להביע את תנחומינו, לתת כתף ולתמוך, ולשמוע מהחברים במג'דל במה אפשר לעזור, עם הכלים שפותחו בקהילות הקיבוציות בנגב המערבי ובאזורי קו עימות אחרים, בהיבטים של חוסן קהילתי.

במהלך היום נערך מפגש בין מנהלי אגפים בשני הצדדים והוקמו קבוצות עבודה שימשיכו לשתף פעולה באופן שוטף. בסיום ישיבת העבודה נערך ביקור מרגש במגרש הכדורגל שבו נרצחו הילדים ובחניון שהוסב למרכז טראומה יישובית.


באנר רילוקיישן חינוכי

ממשיכים בשיקום קיבוצי הנגב המערבי

150 מתנדבים שארגנה התנועה הקיבוצית עבדו השבוע בקיבוצים בנגב המערבי, בהם קידמו עבודות לקראת התושבים שיבחרו בכך, הביתה, אחרי חודשים ארוכים של פינוי כפוי ודיור זמני מאז שבעה באוקטובר
מתנדבים מיישובי עמק יזרעאל באתנחתא מעבודות בקיבוץ סופה
מתנדבים מיישובי עמק יזרעאל באתנחתא מעבודות בקיבוץ סופה

מתנדבים מטעם התנועה עבדו השבוע בשבעה קיבוצים בנגב המערבי, שם ביצעו עבודות ניקיון, צביעה, פריקת ציוד ציבורי וציוד של משפחות, לקראת חזרת תושבים הביתה מהגלות הארוכה שנכפתה עליהם בפינוי שבוצע אחרי השבעה באוקטובר. בחלק מהקיבוצים מספרים שיותר ממחצית התושבים כבר שבו לבתיהם.

ביום רביעי היו אלה הקיבוצים ניר יצחק, חולית, סופה וארז שנהנו מעבודת המתנדבים, שהגיעו, בין השאר, מקיבוצים ומושבים בעמק יזרעאל ובמרכז הארץ, וגם בני נוער מפרויקט "תגלית" שמארח בישראל נוער יהודי מהעולם שנרתמו לעזור בהתלהבות. המתנדבים עסקו בסידור ציוד ציבורי וגם ציוד של משפחות, צביעת בתי ילדים, ניקיון פינת החי לקראת חזרת החיות שפונו באוקטובר ועבודות גינון בחצר הקיבוצים.

מחמ"ל המשימות וההתיישבות של התנועה הקיבוצית, שמארגן את העבודות, נמסר כי "המשימה שלנו היא לסייע להתאקלם מחדש ולייצר תנאים שיאפשרו לכל מי שרוצה לחזור לביתו - לעשות זאת. במקביל, נמשיך לסייע גם למי שדרוש לו עוד זמן. האירועים המחרידים שהתרחשו לפני פחות משנה מצריכים התחשבות מירבית, והבנה שהטראומה הקולקטיבית והאישית לא מאפשרת לכולם לחזור כעת, וזה מובן. אנחנו מצדנו נמשיך לייצר את התנאים המתאימים לקראת החזרה".


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה עברית

מחבקים את העוטף

התנועה הקיבוצית, בשיתוף המועצה הישראלית להתנדבות, פותחת תכנית שנת שירות לגמלאים (גששי"ם) עבור פרויקט ייחודי לליווי קיבוצי העוטף בתהליך השיקום והחזרה הביתה. מדובר בניהול התנדבות במגוון משימות בהתאם לצרכי הקיבוצים, כולל מגורים, ליווי ותוכן, ובהתחייבות לחצי שנה. פנסיונרים בסטטוס וצעירים ברוח? מחפשים התנדבות משמעותית? נשמח שתצטרפו אלינו לתכנית "חיבוק עוטף"
חיבוק עוטף יוצא לדרך

התנועה הקיבוצית מייחסת חשיבות רבה למתן מענה אפקטיבי עבור הצרכים הרבים והשונים שעולים מהשטח בקיבוצי הנגב המערבי מאז השבעה באוקטובר, ולשם כך יזמה את "חיבוק עוטף" - תכנית הוליסטית שתיתן מענה משלים לצרכי הקיבוצים בתהליך השיבה הביתה, באמצעות סיוע של קהילות מתנדבים מגוונות בתקופות משתנות (טווח ארוך וקצר), כחלק מהמכלול השיקומי לתושבי העוטף.

מודל הפעילות יתקיים במסגרת "בתי מתנדבים" שיופעלו על ידי גמלאים וינהלו התנדבויות קצרות טווח (בין שבוע ל-3 חודשים) של מתנדבים מהארץ ומחו"ל. התכנית כבר פועלת במספר קיבוצים בעוטף וצפויה להתרחב בתקופה הקרובה. התכנית מתאימה לא.נשים שמוכנים לתרום מכישרונם וזמנם במשך 6 חודשי התנדבות בקיבוץ, ומעניקה להם ליווי ופיתוח אישי וקבוצתי, הדרכה והכשרה, אפשרות לעשיה פרטנית וקבוצתית והזדמנות למגורים וכלכלה בקיבוץ.

שיר גורן וקרן פרדו שמובילות את התכנית מטעם התנועה הקיבוצית, אומרות כי הן מגייסות גמלאים צעירים להשתתפות בתכנית, מתוך הבנה כי יש ברשותם את הזמינות והכישורים הנדרשים כדי לסייע בפעילות משמעותית זו. התנדבות הגימלאים תתמקד בריכוז פעילות בתי המתנדבים במגוון תחומים בהתאם לצרכי ענפי הקיבוץ ובתיאום עם האנשים בשטח, כגון: ריכוז ההתנדבות בנוי, בארגון, סידור, צביעה ונקיון מבני ציבור, פריקת המשאיות שמובילות את ציוד התושבים בחזרתם הביתה, סיוע בתחומי הרווחה ועוד.


באנר ביטוח חקלאי

להתאחד מחדש סביב המשותף

"איך מונעים את חורבן הבית?" הייתה כותרתו של כנס שהתקיים בצאת ט' באב במרכז הקהילתי 'בית פרנקפורט' בתל אביב, ביוזמת התנועה הקיבוצית, הקיבוץ הדתי, בינ"ה ומכון שיטים
"מניעת החורבן תבוא מתוך בנייה משותפת". ליאור שמחה משוחח עם יאיא פינק באירוע מוצאי ט' באב
"מניעת החורבן תבוא מתוך בנייה משותפת". ליאור שמחה משוחח עם יאיא פינק באירוע מוצאי ט' באב

המשתתפים בפאנל, אותו הנחה הפעיל החברתי יאיא פינק, היו העיתונאי הוותיק רינו צרור, מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה, מזכ"לית הקיבוץ הדתי שרה עברון, שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, ואילה מצגר, כלתו של יורם מצגר ז"ל מניר עוז שנחטף מביתו בשבעה באוקטובר ונרצח בשבי חמאס. כולם נדרשו לשאלה שנוסחה ככותרת לכנס, ולהתייחס בדבריהם לעבר, ההווה ואיך יוצרים עתיד טוב יותר. מנכ"ל ארגון בינ"ה ניר ברוידא והזמרת והיוצרת עלמה זהר עשו הבדלה מתשעה באב.

על השאלה איך אנחנו מונעים את חורבן הבית, השיב מזכ"ל התנועה כי "התשובה תהיה דרך בנייה. כבנים לניצולי השואה, וכמי שחוו את האימה של השבעה באוקטובר אנחנו לא יכולים ולא רוצים להתייאש ולתת לרוע והשנאה להכריע ולנצח. אנחנו נבנה מחדש את הטוב ואת התקווה שישראל יכולה להיות מקום של צדק, של ערבות הדדית, של יחד ושל שלום. אני חושב שכל שיח מסייע להוביל להיכרות, ולהנמיך גדרות ומחסומים. הניצחון הצבאי שלנו יהיה מגובה בחברה חזקה, אשר על אף מחלוקות ושוני בין מרכיביה תדע להתאחד סביב המשותף, המאחד, שהוא רב ועולה על המפריד".

בסיום הכנס הודו כולם לשותפי התנועה שסייעו בהצלחתו - בינ"ה, שיטים, תנועת הקיבוץ הדתי ויאיא פינק.


באנר משקארד

תמונת השבוע: סוף עונת האבטיחים

על הארץ הוא גדל, עד שנקטף. מקשת האבטיחים של משמר השרון לאחר הקטיף. צילום: גיא שמואלי
על הארץ הוא גדל, עד שנקטף. מקשת האבטיחים של משמר השרון לאחר הקטיף. צילום: גיא שמואלי

אין כמעט פרי בישראל שמזוהה עם הקיץ כמו האבטיח, עם בולגרית או בלי, וכל ילד וילדה יודעים לשנן את מילותיו של המשורר שמואל בס "אֲבַטִּיחַ, אֲבַטִּיחַ לֹא עַל עֵץ וְלֹא עַל שִׂיחַ; עַל הָאָרֶץ הוּא גָּדֵל גַּם בַּשֶּׁמֶשׁ גַּם בַּצֵּל".

חודש אוגוסט הוא שלהי עונת האבטיחים על פי רוב, וגם במקשת האבטיחים של משמר השרון סיימו השבוע את הקטיף. גיא שמואלי, חבר הקיבוץ, עובד סוציאלי ומטפל זוגי ומשפחתי מוסמך ביומיום וצלם רחפן בשעות הפנאי, תפס זאת בכישרונו הרב. מוזמנים להתרשם מצילומים נוספים של גיא ולעקוב אחריו בפייסבוק.


פייסבוק התנועה

מנסים לקבוע עוגן ונערכים ליום שאחרי

החברה לפיתוח הגליל (משקי גליל עליון) ועמותת 'העוגן' קיימו כנס מקצועי במטרה להיערך להרחבת פעילות העמותה לטובת סיוע ליישובים בגליל העליון וצפון הגולן, לרבות יישובים בקו העימות שפונו ב-8 באוקטובר וספגו בחודשים האחרונים פגיעות מרובות בתשתיות ובנפש. מזכ"ל התנועה הקיבוצית השתתף בכנס: "לממשלה אין תכניות ברורות לגבי שיקום הקיבוצים בצפון, ואנו מחויבים לסייע לקיבוצים"
חושבים על היום שאחרי. כנס החברה לפיתוח הגליל ועמותת העוגן. צילום: החברה לפיתוח הגליל
חושבים על היום שאחרי. כנס החברה לפיתוח הגליל ועמותת העוגן. צילום: החברה לפיתוח הגליל

החברה לפיתוח הגליל ועמותת העוגן קיימו כנס מקצועי בגליל העליון לקראת הרחבת פעילות העמותה לסיוע לקהילות ביישובי הצפון. בכנס, שנערך בקיבוץ כפר הנשיא, הציגה עמותת העוגן סקירה מקיפה אודות פעילותה, בפני נציגי הישובים, כולל מנהלי קהילות, מנהלים העסקים, מנהלי תכנון ויו"רים. העמותה הוקמה שבוע לאחר טבח השבעה באוקטובר, על ידי יורם קראוס, דניאלה פז ושותפים נוספים מתחום התכנון והבניה בישראל, מתוך חשיבה על "היום שאחרי".

בשלב הראשון, העמותה שמה לה כמטרת על את הפיתוח והתכנון של מבני ציבור, מבנים קהילתיים ומוסדות ב-24 יישובים בעוטף, ובכללם הערים שדרות, נתיבות ואופקים. העוגן הקימה מערך אנשי מקצוע הכולל אדריכלים, מעצבים, כותבים, אסטרטגים ואנשי ניהול העוסקים בבניית היום שאחרי עם כל קיבוץ באופן פרטני, לרבות בניית אסטרטגיה ופיתוח החשיבה על התחדשות הקיבוץ, בניית תיקי תורם ל-3-5 פרויקטים שיבחרו על ידי הקיבוץ המוגדרים "לב הקהילה", בניית מארג תורמים מחו"ל וישראל, בניית דאטה לצרכים עתידיים לייעול תהליכי עבודה ותכלול אסטרטגי, ולאחר קבלת התרומה - הקמת הנכס, מתכנון ועד אכלוס. תהליך התכנון ייערך בשותפות מלאה של הקהילה ושל המפעילים המקצועיים של כל מתחם כאשר ערכי העיצוב והתכנון יתייחסו לקיים, למשמעות הרגשית שהוא מהווה עבור הקהילה.

בכנס השתתף מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה שאמר: "דבר אחד ברור, אנחנו נהיה חייבים לדאוג לעצמנו, אף אחד לא יעשה כן במקומנו. לממשלה אין תכניות ברורות לגבי שיקום הקיבוצים בצפון, ואנו מחויבים לסייע לקיבוצים. בדרום המצב יותר מיוצב ויותר ברור. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם כל הגורמים, ומבינים את החשיבות שכולנו נכנס מתחת לאלונקה בימים אלו".


באנר רילוקיישן חינוכי

הללויה לשילוב

קבוצה של בני נוער על הרצף האוטיסטי ממועדונית של אלו"ט הגיעו לראשונה ליום שלם במחנה 'הללויה', מיזם מבית WeKibbutz שמתקיים באלוני יצחק, לפעילות משותפת עם חניכי המחנה שמטרתה להכיר ולקרב בין בני הנוער. בפתיחת המחנה התקיים אירוע לזכרו של אופיר ליבשטיין ז"ל, עשרה חודשים לאחר נפילתו ב-7.10, שהיה יו"ר הבונים דרור ו-WeKibbutz וחזונו מוגשם לאחר מותו
מימין לשמאל: שירי מדר, ורד ליבשטיין אשתו של אופיר ליבשטיין ז"ל, גיל סגל, שרית הנדקנופף, ליהיא לפיד, יעקב חגואל, דדי עטאס ואתי אלוני. צילום: שלום בוחניק
מימין: שירי מדר, ורד ליבשטיין, גיל סגל, שרית הנדקנופף, ליהיא לפיד, יעקב חגואל, דדי עטאס ואתי אלוני

מיזם מחנה הקיץ 'הללויה' מקבץ אליו כבר יותר מחמש שנים מאות בני נוער יהודים מקהילות מרחבי העולם יחד עם בני נוער מישראל, בשיתוף מועצות מקומיות ואזוריות, פורום Summer Camps ישראל והמחלקה לישראל ולהנצחת השואה בהסתדרות הציונית העולמית. ביום שישי האחרון (9.8), קבוצה של בני נוער על הרצף האוטיסטי ממועדונית של אלו"ט הגיעו ליום שלם במחנה 'הללויה', שם חוו פעילות משותפת עם חניכי המחנה שמטרתה להכיר ולקרב בין בני הנוער. הפעילות המשותפת כללה מפגש ופעילות קבוצתית, פעילות בבריכה, פעילות בישול ולבסוף, קבלת שבת. היכרות מקרוב דרך פעילות משמעותית מאפשרת לחניכי הללויה הבנה עמוקה יותר של עולמם של בני נוער על הרצף ומחזקת ערכים של הכלה וסובלנות.

לקראת המפגש המשותף התקיימו מפגשי הכנה שהוביל צוות מעמותת אלו"ט וכללו הכנה לצוות הרכזים של הללויה, הכנה לחניכי הללויה עצמם, והכנה משותפת של מדריכי שתי הקבוצות, במטרה להנגיש את הפעילות המשותפת ולהתאים אותה לטובת כלל החניכים כמו, למשל, חדר אוכל שיהיה שקט יותר, התאמת זמני פעילות הבריכה לשעות בהן היא פחות עמוסה ועוד.

יומיים קודם לכן, ביום רביעי (7.8), התקיים האירוע ״לאורו של אופיר״, אירוע פתיחת המחנה שמגשים את חזונו של אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש המועצה האזורית שער הנגב שנפל ב-7.10, בשעה שיצא להגן על קהילתו כחבר בכיתת הכוננות במתקפת המחבלים על כפר עזה. בדיוק 10 חודשים לאחר לכתו, מוגשם חזונו לשילוב בני נוער עם צרכים מיוחדים בחברה הישראלית. טקס הפתיחה הרשמי ציין את פתיחת מחזור 2024 של מחנה ׳הללויה', בו משתתפים 1,000 בני נוער מ-14 מדינות מרחבי העולם, ישראל ויישובי העוטף. באירוע אמר מנכ״ל אלו״ט, דדי עטאס: "אופיר ליבשטיין ז"ל שהיה מהוגי התוכנית וממוביליה ראה בחזונו את הדור הצעיר לוקח אחריות, מוביל ועושה למען החברה תוך מתן דוגמא אישית, כמוהו בשבת ההיא. ההזדמנות בקיץ הזה לשלב ולו ליום אחד ילדים אוטיסטים לחוויית מחנה קיץ שהם אינם זוכים לה על פי רוב היא פריצת דרך ערכית חברתית המאפשרת לכולנו לחשוב קדימה להמשיך לצמוח ולהוביל".


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה עברית

הטובות לניהול -
התנועה הקיבוצית פותחת קורס חדש
של קריאה וניתוח דוחות למנהלות

הקורס, המיועד לנשים משדרת הניהול, ישדרג את הידע במונחים חשבונאיים פיננסים וייתן כלים לידע בסיסי והסרת חסמים בתחום, בהיבט של קריאת דוחות כספיים, הכרתם והבנת המשמעויות החבויות בהם
רואים חשיבות רבה בהרחבת והעמקת כישורי הניהול והידע המקצועי של נשים.Photo by Artem Podrez from pexels
רואים חשיבות רבה בהרחבת והעמקת כישורי הניהול והידע המקצועי של נשים.Photo by Artem Podrez from pexels

תקופה של משבר, כמו תקופת החירום הנוכחית של אירועי מלחמת "חרבות ברזל", מציבה אתגריים חברתיים וכלכליים ניכרים בפני הדרג הניהולי. הדברים מקבלים משנה תוקף כאשר מדובר במצב שבו משפחות רבות וישובים שלמים מתנתקים לתקופה ארוכה, שסופה לא ידוע, מביתם ומיישוב מגוריהם, מהמשק ומהקהילה שלהם, ממקום עבודתם ומסביבתם הטבעית בכלל. במקרים רבים, ניתן לנצל משבר כזה לפיתוח והרחבת כישורי הניהול ב"לקיחת פיקוד", תוך עשיית שינויים והתאמות שלא היו במרכז העיסוק בימי השגרה.

לכן ,יזמה התנועה הקיבוצית קורס לקריאה וניתוח דוחות כספיים לנשים משדרת הניהול ומהמאגר הניהולי אשר יוכלו להיעזר בכישורים שילמדו ושניתן יהיה להשתמש בהם כבר לעת היציאה מהמשבר הנוכחי. הקורס ישדרג את הידע במונחים חשבונאיים פיננסים וייתן כלים לידע בסיסי והסרת חסמים בתחום, בהיבט של קריאת דוחות כספיים, הכרתם והבנת המשמעויות החבויות בהם. הקורס יועבר פרונטלית בארבעה מפגשים בני 4 שעות אקדמיות כ"א, שיתקיימו בחודשים אוקטובר-נובמבר 24' בבית התנועה הקיבוצית ביקום. תושבות קו העימות תוכלנה להצטרף בזום.

הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית שיזמה את הקורס: "אני רואה חשיבות רבה בהרחבת והעמקת כישורי הניהול והידע המקצועי של נשים בקיבוץ, על מנת ליצור מאגר רחב ככל הניתן של נשים המעונינות לאייש תפקידי ניהול ותפקידים כלכליים בקיבוץ. אל תחכו - הירשמו".


באנר משקארד

קול קורא להגשת מועמדות לתפקיד רכז.ת רשת הצעירים בתנועה הקיבוצית

רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית הוקמה בשנת 2018 במטרה לעודד ולפתח מנהיגות צעירה ברמה המקומית, האזורית והארצית. הרשת מפעילה תוכניות מנהיגות ארציות ואזוריות, מובילה את תחום ועדות הצעירים במרחב הכפרי ורשת של צעירות וצעירים מעורבים ופעילים
לוגאים הרשת ואגף צעירים ומעורבות בחברה

 דרישות התפקיד:

  1. חבר.ת קיבוץ/אישור על מועמדות לחברות בקיבוץ - חובה.
  2. בוגר/ת תואר ראשון - יתרון.
  3. זיקה, היכרות ומעורבות ציבורית עם מוסדות הקיבוץ - חובה.
  4. ניסיון ורקע בהדרכה, בהובלה ו/או ניסיון ניהולי - חובה.
  5. ניסיון ורקע בעבודה בתחום הצעירים בקיבוצים - יתרון.
  6. ניסיון ורקע בעבודה עם שלטון מקומי ומרכזי - יתרון.
  7. יכולת רתימת שותפים, מתנדבים וראיה מערכתית ומתכללת.
  8. יכולת עבודה בצוות, לצד עבודה עצמאית, הגדלת ראש, חריצות ומסירות.
  9. רישיון רכב – חובה (התפקיד דורש נסיעות).
  10. השתתפות בישיבות אגף צעירים ובאירועי האגף.

היקף משרה: מלאה, בכל הארץ
תחילת עבודה: מיידית

הרואה עצמו/ה מתאימ/ה לתפקיד מוזמנ/ת להציע את מועמדותו/ה ולשלוח קורות חיים לאירית גולדברג עד לתאריך 25.08.24, בדוא"ל: iritg@tkz.co.il


באנר ביטוח חקלאי 2

לתנועה הקיבוצית דרוש.ה רכז.ת תכנית "חיבוק עוטף"

לצורך ליווי ההקמה וריכוז התכנית מבחינה לוגיסטית וחברתית מגייסת התנועה הקיבוצית רכז.ת בהיקף של 100% משרה
לוגו אגף צעירים ומעורבות בחברה עם סרט צהוב

דרישות התפקיד וכישורים נדרשים:

  • ניסיון בהדרכה – חובה.
  • אוריינטציה והיכרות עם תחום ההתנדבות, היכרות עם התנדבות בגיל השלישי - יתרון.
  • יכולת פיתוח, הובלה והנעה של תהליכים, כולל נסיון בניהול פרויקטים.
  • יכולות כתיבה ועריכת חומרים למצגות ופרסומים - שליטה מלאה ביישומי Office וקנבה.
  • יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית, הגדלת ראש, חריצות ומסירות.
  • גמישות לעבודה דינאמית והיברידית בשעות לא שגרתיות, תוך פניות להגעה ע"פ הצורך לפעילויות ופגישות, כולל ביקורים בבתי המתנדבים ובפעילות המתנדבים בשטח.
  • מגורים בנגב המערבי - יתרון משמעותי.
  • יכולת לוגיסטית וניסיון בניהול תקציב.
  • ניידות – חובה.
  • אנגלית – חובה. שפות נוספות - יתרון.

כניסה לתפקיד: 1.9.24

הרואה עצמו/ה מתאימ/ה לתפקיד מוזמנ/ת להציע את מועמדותו/ה ולשלוח קורות חיים בצירוף המלצות לשיר גורן עד לתאריך 25.08.24, בדוא"ל: shir@tkz.co.il. יש לציין בנושא את שם המשרה.


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו.
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 

הוספת תגובה חדשה