דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הגר ראובני היא המועמדת לתפקיד מנכ"לית התנועה הקיבוצית

מזכירות התנועה הקיבוצית הצטרפה להמלצת ועדת גיוס רחבה על מינויה של הגר ראובני (הזורע) לתפקיד מנכ"לית התנועה, במקומה של נטע קדם שסיימה את תפקידה לאור בקשתה. ראובני כיהנה בעשור וחצי האחרונים בשורה של תפקידים במועצה האזורית מגידו, שהאחרון שבהם הוא מנהלת הסביבה והמרחב הביוספרי. המינוי מותנה באישור מועצת התנועה הקיבוצית בישיבתה הקרובה, שתתקיים בחודש הבא
הגר ראובני
הגר ראובני. שמירת ערכי הבסיס וייחודיות חיי הקיבוץ

הגר ראובני, בת וחברת קיבוץ הזורע, בזוגיות ואם לשניים, היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני, ובוגרת תכנית מנדל למנהיגות בשירות הציבורי. בעשור וחצי האחרונים עבדה הגר במועצה האזורית מגידו וכיהנה בשורת תפקידים, וביניהם ניהול והובלת תחום הסביבה והמרחב הביוספרי במגידו (תכנית אזורית לפיתוח בר קיימא המוכרת על ידי אונסק"ו - ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם), יו"ר ועדת אדם וביוספרה ישראל, ניהול תחומי השירות המוניציפלי במועצה והובלת תכניות חינוך ורווחה. בנוסף, לפני קרוב לשנתיים היא מונתה על ידי מנכ"לית משרד החינוך דאז, דלית שטאובר, לתפקיד יו"ר הצוות המייעץ בנושא המרחבים הביוספרים לאונסק"ו למשך תקופה של שלוש שנים. כמו כן ניהלה בעבר את מערכת החינוך ו-ועדת התכנון בקיבוצה, וקידמה תהליכים ארגוניים מורכבים ובניית ממשקי עבודה בין גורמים והובילה תהליכי שיתוף ציבור בקבלת החלטות. 

השבוע הוצגה הגר בפני חברי מזכירות התנועה, שם אמרה בין היתר: "אני מאמינה כי לתנועה הקיבוצית תפקיד משמעותי ואחריות גדולה להבטחת המשך קיומם של הקיבוצים, שמירת ערכי הבסיס ושמירה על ייחודיות חיי הקיבוץ כחברה הדוגלת בערבות הדדית מחד, וחיבור לחברה הישראלית ומעורבות חברתית מאידך. אני רואה בתפקיד מנכ"לית התנועה זכות ואחריות גדולה, לקדם ולפתח את פעילות הארגון, בהתאם לצרכי ממלאי התפקידים בקיבוצים והחברה הישראלית כולה".

ההמלצה על הבחירה בראובני לתפקיד המנכ"לית תובא לאישור צירי הקיבוצים במועצת התנועה, בישיבתה הקרובה שתקיים בחודש הבא, בתאריך 8.8.24.

הוספת תגובה חדשה