דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כל מה שמעניין בתנועה הקיבוצית ובקיבוצים - בניוזלטר השבועי

מועצת התנועה הקיבוצית אישרה את מינויין של מנכ"לית התנועה והמשנה למזכ"ל. מחלקים ערכות כיבוי אש וציוד רפואי לקיבוצי הגליל העליון. פורסם אוגדן מקצועי העוסק בקידום החוסן של מערכות החינוך וערכת ידע דיגיטלית חדשה שמרכזת את כל המידע הנחוץ לתפקידי הצמיחה והקליטה בקיבוץ. כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
בביקור בלהבות הבשן
 10/08/2024
לחצו כאן לצפייה בעמוד זה בדפדפן

מועצת התנועה הקיבוצית אישרה את
מינויין של הגר ראובני ונגה בוטנסקי
למנכ"לית התנועה ולמשנה למזכ"ל

ראובני (הזורע) כיהנה בעשור וחצי האחרונים בשורה של תפקידים במועצה האזורית מגידו, ותיכנס לתפקיד מנכ"לית התנועה במקומה של נטע קדם שסיימה זה מכבר. בוטנסקי (בית השיטה) היא בעלת ניסיון עשיר במילוי תפקידים ציבוריים של קרוב לשלושה עשורים ותכהן בתור המשנה למזכ"ל התנועה. בישיבה דווח על הכוונה להעביר את מטה התנועה לגבעת חביבה ועל הקמת צוות שיבדוק את ההיתכנות לכך
הגר ראובני (מימין) ונגה בוטנסקי. המנכ"לית והמשנה למזכ"ל החדשות של התנועה
הגר ראובני (מימין) ונגה בוטנסקי. המנכ"לית והמשנה למזכ"ל החדשות של התנועה

ישיבת מועצת התנועה שהתקיימה ביום חמישי, 8.8.24, בהשתתפות 127 צירים וצירות מ-96 קיבוצים, נערכה גם הפעם באופן "היברידי", כלומר בבית התנועה ביקום ובאמצעות הזום במקביל, כאשר בתפקיד יו"ר המועצה שימש יהודה מרלא (עין החורש). חלקה הראשון של הישיבה הוקדש לדיווח נרחב של מזכ"ל התנועה, ראשי אגפים וממלאי תפקידים נוספים בתנועה על הפעילות והדברים שעומדים על הפרק בעת האחרונה ובעתיד הקרוב והרחוק יותר. איילת סלע יונגרמן דיווחה על פועלם של התנועה והקיבוצים במאבק להשבת החטופים ובליווי המשפחות, ועל רקע המצב המתוח והחשש מפני תגובה של איראן וחיזבללה סקר מנהלת מחלקת הביטחון דביר בשן את היערכות חמ"ל החירום של התנועה, הקיבוצים וכיתות הכוננות בשגרה לחירום. מזכ"ל התנועה ליאור שמחה סיפר על התהליך האסטרטגי שמקיימת הנהלת התנועה בחודשים האחרונים בניסיון לזקק מחדש את זהותה של התנועה ומטרותיה ולאפיין את קהלי היעד שלה. 

בהמשך, אמר ליאור שמחה כי הוא סבור שיש לחבר את "גלגלי השיניים" התנועתיים במקום אחד וכי יש צורך  במעבר של מטה התנועה ממקום מושבו ביקום אל גבעת חביבה, יחד עם עוד גופים "תנועתיים" כמו התאחדות הארגונים הכלכליים הקיבוציים, משקי הקיבוצים, ביטוח חקלאי, משקי טנא ועוד. מנכ"ל חבצלת עוזי שמש דיווח כי הוקם צוות שיבדוק באופן ראשוני את היתכנות המעבר מבחינות שונות.

בחלק המרכזי של הישיבה התבקשו הצירים לאשר את המלצתה של ועדת הגיוס הרחבה, אליה הצטרפה מזכירות התנועה, למנות את הגר ראובני לתפקיד מנכ"לית התנועה ואת נגה בוטנסקי לתפקיד המשנה למזכ"ל. יו"ר ועדת הגיוס רינת פיין-רז הציגה את התהליך המקדים שהוביל לשתי ההמלצות ואמרה כי הגר ונגה בעלות ניסיון רב ומגוון וכישורים מתאימים, וכי היא סמוכה ובטוחה לגביהן ומבקשת לאשר את המינויים. בהצבעה שנערכה עם תום הישיבה, אישרו צירי המועצה כמעט פה אחד את המינויים. הגר ראובני, בת וחברת קיבוץ הזורע, עבדה בעשור וחצי האחרונים במועצה האזורית מגידו וכיהנה בשורת תפקידים, שהאחרון שבהם היה ניהול והובלת תחום הסביבה והמרחב הביוספרי במגידו (תכנית אזורית לפיתוח בר קיימא המוכרת על ידי אונסק"ו - ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם). כמו כן ניהלה בעבר את מערכת החינוך ו-ועדת התכנון בקיבוצה, וקידמה תהליכים ארגוניים מורכבים ובניית ממשקי עבודה בין גורמים והובילה תהליכי שיתוף ציבור בקבלת החלטות. נגה בוטנסקי, חברת בית השיטה, הייתה בעבר מורה ומחנכת בבית הספר בקיבוצה ומילאה בו עוד שורה של תפקידים. מאז צברה נסיון עשיר של עשרות שנים בתפקידים ציבוריים שונים ובהם חברת הנהגת ההסתדרות כנציגת התנועה הקיבוצית, מנכ"לית מכללת אורנים, יו"ר הוועד המנהל של בית לוחמי הגטאות ועוד.

הנושא האחרון על סדר היום היה מינויו של שמחה שטיין (לוחמי הגטאות) ליו"ר רשות העיתון במקומו של אלון קוברסקי שביקש לסיים. המינוי אושר על ידי צירי המועצה.


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה עברית

"זו משימת חיינו בעת הזו"

על אף המתיחות הגדולה לקראת תגובתן הצפויה של איראן וחיזבאללה ביקר ביום שני מטה התנועה הקיבוצית בהובלת מזכ"ל התנועה ליאור שמחה בקיבוצי הגליל העליון שדה נחמיה, להבות הבשן ושמיר שלא פונו. "זה קשה, אבל זו הציונות שלנו – להחזיק את המקום", אמרה ממלאת תפקיד באחד הקיבוצים. מזכ"ל התנועה דורש מהממשלה להעניק חבילת סיוע דחופה לשמונת הקיבוצים שלא פונו
מטה התנועה בביקור בלהבות הבשן
מטה התנועה בביקור בלהבות הבשן

הקיבוצים שלא פונו מהגליל העליון מתמודדים עם מציאות קשה ושוחקת כבר עשרה חודשים. בפגישות עם ממלאי התפקידים בשדה נחמיה, להבות הבשן ושמיר עלו הצרכים השונים של הקיבוצים ונפרשו מצד אנשי התנועה שורת הצעות ועצות, ותוכניות של עזרה לקיבוצים, המתמודדים עם מציאות של מלחמה חסרת תקדים באורכה, ועם תנאי אי-ודאות גדולה וידיעה עד מתי יימשך המצב החריג. ממלאי התפקידים בקיבוצים ביטאו תחושות של תסכול וקושי בהתמודדות עם חוסר בכוח אדם, בדגש על מערכת החינוך, ועל קושי לספק מענים לכל הצרכים. 

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה שיבח את חוסן הקהילות וציין שורת נושאים אותם מקדמת התנועה מול המדינה כדי להקל על קיבוצי הנגב המערבי וגבול הצפון, ובתוך כך דרישה מממשלת ישראל להעניק חבילת סיוע דחופה לשמונת הקיבוצים בגליל העליון שלא פונו, אך חיים בצל מתיחות בלתי אפשרית ותחת אש יומיומית. הקיבוצים הללו הם הגיבורים האמיתיים של מדינת ישראל. אנחנו איתכם לכל אורך הדרך, אמר שמחה.

במפגש בלהבות הבשן אמרה תום וייזר, שמנהלת בקיבוצה את תחום התרבות והחינוך החברתי קהילתי, דברים שביטאו תחושה שעלתה גם מעמיתיה, ממלאי התפקידים. לדבריה, "אחרי שבעה באוקטובר הבנו מהר מאוד – מה שלא נעשה בעצמנו – לא יהיה. וככל שנמשך המצב  לקחנו אחריות, והקמנו את המערכות, ואף עיבינו אותן. אני וחבריי חשים שזו משימת חיינו בעת הזו - להחזיק את המערכות, את הקהילה. וזה נמשך כבר עשרה חודשים. זה שוחק, זה מעייף אבל זו הציונות שלנו – להחזיק את המקום, לקיים פה תרבות, לקיים מערכת חינוך וקהילה תוססת, על אף הקושי. אנחנו בהחלט מצפים לעזרת הרשויות להחזיק את המקום".


באנר רילוקיישן חינוכי

התנועה חילקה ערכות כיבוי אש וציוד רפואי לקיבוצי הגליל העליון

מציידים את כיתות הכוננות בקיבוצים: על רקע המתיחות הגדולה ואיומי אירן וחיזבאללה בהתקפת טילים על ישראל, וגל השריפות בצפון, ציידה התנועה את כיתות הכוננות בקיבוצי הגליל העליון בציוד כיבוי אש איכותי. את המהלך הוביל המרכז הלוגיסטי החברתי של התנועה
מהמרלו"ג להגנת היישובים וחברי כיתות הכוננות. המשלוח התקבל בכפר הנשיא
מהמרלו"ג להגנת היישובים וחברי כיתות הכוננות. המשלוח התקבל בכפר הנשיא

ערכות הציוד נרכשו על ידי התנועה הקיבוצית בסיוע של תורמים מחברת מיקרוסופט, והן כוללות חליפות מיגון, זרנוקים, כפפות, משקפי מגן ועוד. הציוד נארז במרכז הלוגיסטי התנועתי (מרלו"ג) בידי 20 מתנדבים ומתנדבות מאתר הפיתוח של חברת מדטרוניק קיסריה, המפתחת מערכות רובוטיות לניתוחי עמוד שדרה.

ביום שלישי הועבר ציוד הכיבוי יחד עם ערכות חובש מהמרלו"ג בעזרתה של זוהר ליפקין, רכזת אזור הגליל העליון, לקיבוצים חולתה, איילת השחר, מחניים, גדות, עמיעד, קדרים וכפר הנשיא ולמושב בית הלל. כולם יישובים שלא פונו ועקב כך נמנעים מהם תרומות והטבות.


באנר ביטוח חקלאי

"נופל וקם" - היבטים של חוסן לחיזוק וצמיחה במערכת החינוך הקיבוצית

החוסן של מערכת חינוכית נמדד ביכולתה להתנהל בעת משבר, להסתגל ולחזור לתפקוד לאחר משבר ולשמש כעוגן בתקופה המאופיינת במתח וחוסר ודאות. ביום בו אנחנו מציינים 10 חודשים בדיוק לשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, מפרסם אגף חינוך בתנועה הקיבוצית את האוגדן "נופל וקם", המיועד למערכות החינוך והנהלות הקיבוצים ועוסק בחוסן של מערכות החינוך בקיבוץ וצוותיה, בפרקטיקות לחיזוק מאיצי החוסן של המערכת בשגרה, ובפעולה מיטבית של המערכת והצוות בזמן משבר
"נופל וקם" - היבטים של חוסן לחיזוק וצמיחה במערכת החינוך הקיבוצית

החוסן של מערכת חינוכית נמדד ביכולתה להתנהל בעת משבר ולהסתגל ולחזור לתפקוד לאחר משבר. זו מערכת שמאפשרת לפעוטות, לילדים ולנוער סביבה קבועה ובטוחה, בה הצוותים והמערכת כולה משמשים כעוגן בתקופה המאופיינת במתח וחוסר ודאות.

הפעם, בחרו באגף חינוך לתת את הבמה למנהלי החינוך, יו"רי/ות החינוך, צוותי החינוך, גננות, מטפלות, מדריכים ומדריכות חברתיים – המשאב המרכזי של המערכת הקיבוצית בבואה ליצור את אותו מרחב חיים חינוכי, זה המשמש את הקהילה כולה כאבן בוחן שהחיים ממשיכים... המשאב האנושי הכרחי לשגרת החינוך, ובעת הזו מערכות החינוך חוות חוסר באנשי ונשות חינוך. במהלך חודשי המלחמה, נשות ואנשי אגף חינוך ומערך ההדרכה בתנועה הקיבוצית פגשו ופוגשים מידי יום את מערכות החינוך בקיבוצים וזוכים למפגש אנושי, בין אישי ומשמעותי עם אנשי ונשות החינוך, אשר קמים מידי יום למשימה שהיא שליחות אמיתית!

בהמשך למפגשים, ללמידה ולהתמקצעות האגפית, ומתוך היכולת להחזיק את תפיסת הרצף של שגרת החינוך כעוגן לשגרת החיים בבית הקיבוצי, נולד "נופל וקם" - אוגדן מקצועי העוסק בחוסן של מערכות החינוך בקיבוץ, ומוקדש לצוותיה. המסמך מציע פרקטיקות לחיזוק מאיצי החוסן של המערכת בשגרה, ולפעולה מיטבית של המערכת והצוות בזמן משבר. שזורים בו חומרים תיאורטיים ומעשיים, והצעות ודרכים לשיפור המוכנות על ידי יצירת תרבות חוסן ארגונית.


באנר משקארד

צמיחה חדשה: 
כל מה שצריך לדעת על תחום הצמיחה והקליטה בקיבוץ - במקום אחד!

במחלקת הצמיחה והקליטה בתנועה הקיבוצית פיתחו ערכת ידע דיגיטלית שמרכזת את כל המידע שצריך בכניסה לתפקידי הצמיחה והקליטה בקיבוץ
הערכה. המטרה היא להוות לעזר להנהגות הקיבוצים בהבנת המהות השלמה של צוותי הצמ"ד ולייצר שפה אחידה
הערכה. המטרה היא להוות לעזר להנהגות הקיבוצים בהבנת המהות השלמה של צוותי הצמ"ד ולייצר שפה אחידה

הרעיון נולד כתוצאה מהבנה שיש צורך בליווי מעמיק של התחום לממלאי וממלאות התפקיד, לחברי וחברות הצוותים והוועדות ולמנהלי ומנהלות הקהילה המבקשים להתעמק ולהתמקצע בתחום. כיום, יש לא מעט אי בהירות סביב תחומי העיסוק של כל צוות או ועדה בתחום, לעיתים, בלבול בין תפקידי הקבלה והקליטה וישנו צורך בהדגשת המשמעות האסטרטגית שצריך להוביל צוות הצמיחה הדמוגרפית.

מטרתה המרכזית של הערכה, שנבנתה על ידי מנהלת תחום הקליטה והצמיחה באגף חברה וקהילה, מירי יציב, ובעזרתה של נעמה תמיר - מפתחת למידה, היא להוות לעזר להנהגות הקיבוצים בהבנת המהות השלמה של צוותי הצמ"ד, ולא פחות חשוב - לייצר שפה אחידה עבור כלל הקיבוצים.

ערכת הידע המלמדת ומאגדת בתוכה הסבר לתחומי הצמיחה הדמוגרפית בקיבוצים ועונה על שאלות בנוגע לליבת התפקידים, תהליכי עבודה, עקרונות המלווים את הוועדות השונות, משימות עיקריות שיש להתייחס אליהן, קישורים ומידע נוסף למה שנעשה בעבר ועוד ועוד. הערכה עושה סדר עבור העוסקים במלאכה ומקלה על שיח העמיתים הער שקיים היום בקבוצת הווטסאפ הארצית ובזום, המתקיים אחת לחודש, בו עולות סוגיות עכשוויות ובוערות בקרב מנהלי ומנהלותהצמיחה הדמוגרפית, רכזי הקליטה ורכזי ועדות הקבלה בכל הקיבוצים.


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה אנגלית

תמונת השבוע: נוטעים לזכרו של אמיר

אשר ואורנה נעים, הוריו של אמיר ז"ל, נוטעים עץ בחלקה החדשה יחד עם רפאל, בנו של  אמיר שנולד לאחר מותו
אשר ואורנה נעים, הוריו של אמיר ז"ל, נוטעים עץ בחלקה החדשה יחד עם רפאל, בנו של אמיר שנולד לאחר מותו

"במקום שבו נלקחו חיים, ניטע חיים ונזכור אותך לעד", כך כתבה שחר אלמנתו של אמיר מנצור נעים ז"ל מקיבוץ ארז.

השותפות בין הקיבוצים אור הנר וארז שהייתה כלכלית עד השבעה באוקטובר - תאגיד מטעים משותף שנקרא "מטעי השקמה" - הפכה לשותפות גורל של ממש, כאשר בבוקר ה-7.10 נענו חברי כיתת הכוננות של אור הנר לבקשת העזרה מקיבוץ ארז ונחלצו לעזרתם בהחלטה האמיצה. יחדיו הם הצילו את חייהם של תושבי ארז בקרב הירואי, אך איבדו את בן הקיבוץ וחבר כיתת הכוננות של ארז, רס"ן (במיל') אמיר מנצור נעים שנפל בקרב. לאחר מותו ילדה שחר, אלמנתו של אמיר, את בנם בכורם, רפאל, אשר לא יזכה להכיר את אביו אך ישמע רבות על גבורתו ועל האדם הטוב והמיטיב שהיה.

לזכרו של אמיר ניטעה במעמד מרגש של חברים ומשפחה חלקת האבוקדו "אמיר". דרך הזו שנבחרה להנציח את זכרו מסמלת במידה רבה את אופיו השורשי של אמיר. שטח האבוקדו של "מטעי השקמה" מגיע ממש עד התלם האחרון - עד  הגבול עם רצועת עזה - והחלקה החדשה משלימה למעשה 1000 דונם של אבוקדו. למרגלות החלקה, מתחת ל"עץ של אלטשולר" הוקמה לזכרו של אמיר פינת ישיבה לרווחת העוברים והשבים.


פייסבוק התנועה

הלך לעולמו הסוציולוג וחוקר
הקבוצות השיתופיות אליהו (צצה) רגב -
הוגה רעיון הקיבוץ השיזורי

צצה, ממייסדי קיבוץ ברעם ומעמודי התווך שלו במשך למעלה משבעה עשורים, היה אחד מהוגי הדעות המשפיעים ביותר על רעיון השיתוף בישראל והדריך וליווה קבוצות שיתופיות בארץ ובעולם. הוא נפטר בגיל 92 כשהוא מפונה מביתו בעשרת החודשים האחרונים. הוא הובא למנוחות ביום רביעי בבית העלמין כשהוא מלווה רק על ידי בני משפחתו בלבד, עקב המצב הביטחוני
"שיתוף עושים באהבה או שלא עושים בכלל". אליהו "צצה" רגב ז"ל. הצילום באדיבות המשפחה
"שיתוף עושים באהבה או שלא עושים בכלל". אליהו "צצה" רגב ז"ל. הצילום באדיבות המשפחה

אליהו (צצה) רגב נולד בשנת 1932 בחדרה ולמד בבית החינוך לילדי העובדים בעיר. לימים לקח חלק בהכשרות השומר הצעיר שהקימו את קיבוץ ברעם ביוני 1949, בו היה חבר עד יום מותו. הוא לא הסתפק רק בחיים בקיבוץ, אלא הקדיש את חייו לחקר, הבנה ופיתוח של רעיון הקיבוץ והחיים השיתופיים והיה אידאולוג מקורי ויצירתי. כסוציולוג ופסיכולוג, הוא שילב ידע אקדמי עם ניסיון חיים עשיר, מה שהפך אותו למומחה מוביל בתחומו.

צצה עסק שנים רבות בליווי והדרכה של קבוצות וקיבוצים, חקר את תולדות התנועה הקיבוצית בארץ ותנועות שיתופיות ובעולם. רגב הוא היווה השראה גדולה לצעירים בתנועה הקיבוצית ובקבוצות שיתופיות ברחבי הארץ. לרעיונותיו ולמושגים אותם תווה, היה מקום חשוב ומרענן בהתחדשות רעיון השיתוף בישראל. מה שהפך אותו לדמות כה משמעותית היה יכולתו לשלב בין ניתוח ביקורתי לבין אופטימיות ואמונה בערכי השיתוף. 

בשנת 1996, בתוך משבר הולך ומעמיק בתנועה הקיבוצית על רקע תהליכי הפרטה, פרסם את הספר פורץ הדרך 'הקיבוץ מת יחי הקיבוץ' שבו הוא מציג מחקר מקיף על התמוטטות ערכי הקיבוץ, והציג פתרונות מעשיים לגישור על הפערים שהלכו והעמיקו בתוך הקיבוצים ולחידוש רוח הקיבוץ. הספר, שהיה נקודת מפנה בשיח על עתיד התנועה הקיבוצית וזכה להערכה רבה מעמיתיו האקדמיים, הפך לחלק בלתי נפרד מ"ארון הספרים הקיבוצי". החלופה שאותה הציע רגב בספרו תחת הכינוי 'השיתוף הריבוני', מבקשת לבנות מודל קיבוצי פדרטיבי, 'שיזּוּרִי' בלשונו (מלשון שזירה, כמו סיבים הנשזרים לחבל), כלומר קיבוץ המורכב מהתאגדויות פנימיות רבות של חברים (קומונות) המקיימים ביניהם מידות שונות של שיתוף בהתאם לרצונותיהם ולמערכות היחסים ביניהם, וללא כפייה של הרוב על המיעוט. 


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה עברית

אירוע לכבוד ט' באב:
איך מונעים את חורבן הבית?

אירוע לכבוד ט' באב: איך מונעים את חורבן הבית?

התנועה הקיבוצית, הקיבוץ הדתי, בינ"ה ומכון שיטים מזמינים לשיח בהנחיית הפעיל החברתי יאיא פינק על עבר, הווה ועתיד טוב יותר. זמן לעצירה וחשיבה על איך בונים פה חברה רב-גונית ודמוקרטית עם חזון משותף. צאת תשעה באב, יום שלישי הקרוב (13.8) בשעה 19:30, מרכז קהילתי בית פרנקפורט, קיציס 23, ת"א.

בתוכנית
ניר ברוידא
, מנכ"ל ארגון בינ"ה ועלמה זהר, זמרת ויוצרת - הבדלה מתשעה באב.
רינו צרור, עיתונאי ויוצר.
ליאור שמחה, מזכ"ל התנועה הקיבוצית.
שרה עברון, מזכ"לית הקיבוץ הדתי. 
הרב שי פירון, שר החינוך לשעבר. 
איילה מצגר, כלתו של יורם מצגר ז"ל מניר עוז שנחטף מביתו בשבעה באוקטובר ונרצח בשבי חמאס. 

הכניסה לאירוע חופשית וללא עלות. כיבוד קל יוגש לשבירת הצום.


באנר רילוקיישן חינוכי

הזמנה לליווי של משפחות כואבות

בואו לקחת חלק במיזם ארצי רב שנתי לליווי משפחות וא.נשים שנפגעו בקיבוצים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, ולאחריו
הזמנה לליווי של משפחות כואבות

אנו מחפשים מתנדבים ומתנדבות שיכולים ומעוניינות לקבל הכשרה לליווי ארוך טווח של נפגעים ונפגעות. הפרוייקט בהובלת אגף חברה וקהילה וחמ"ל המשימות וההתיישבות של התנועה הקיבוצית.

במפגשי הזום שיתקיימו ביום שלישי הקרוב (13.8.24) בשעות 18:00 ו-20:00 יספרו על התכנית ומהות ההתנדבות במיזם ויענו על שאלות.

לחצו כאן להרשמה למפגשי ההסבר


באנר משקארד

התנועה הקיבוצית מזמינה חברות וחברי קיבוץ להגיש מועמדות לתפקיד רכז/ת לאזור משקי הנגב

מהות התפקיד: ליווי הקיבוצים המשתייכים לאזור ומתן סיוע בניהול תהליכים מורכבים
לוגו תנועה עם סרט צהוב לאתר

דרישות התפקיד:

  1. חבר/ת קיבוץ.
  2. השכלה אקדמאית.
  3. ניסיון ניהולי קיבוצי.
  4. תפיסה ניהולית ערכית.
  5. יכולת ניהול תהליכים בזירה מורכבת.
  6. יכולת לתאם ולפעול בשליחותם של גורמים שונים.
  7. יכולת בעבודת צוות ויחסי אנוש טובים.
  8. כושר הבעה בכתב ובעל פה.

היקף משרה: מלאה
כניסה לתפקיד: מיידית

הרואה עצמו/ה מתאימ/ה לתפקיד מוזמנ/ת להציע את מועמדותו/ה ולשלוח קורות חיים לאירית גולדברג עד לתאריך 15.08.24, בדוא"ל: iritg@tkz.co.il


באנר ביטוח חקלאי 2

התנועה הקיבוצית מזמינה חברות וחברי קיבוץ להגיש מועמדות לתפקיד רכז/ת לאזור הגליל העליון

מהות התפקיד: ליווי הקיבוצים המשתייכים לאזור ומתן סיוע בניהול תהליכים מורכבים
לוגו תנועה עם סרט צהוב לאתר

דרישות התפקיד:

  1. חבר/ת קיבוץ.
  2. השכלה אקדמאית.
  3. ניסיון ניהולי קיבוצי.
  4. תפיסה ניהולית ערכית.
  5. יכולת ניהול תהליכים בזירה מורכבת.
  6. יכולת לתאם ולפעול בשליחותם של גורמים שונים.
  7. יכולת בעבודת צוות ויחסי אנוש טובים.
  8. כושר הבעה בכתב ובעל פה.

היקף משרה: מלאה
כניסה לתפקיד: מיידית

הרואה עצמו/ה מתאימ/ה לתפקיד מוזמנ/ת להציע את מועמדותו/ה ולשלוח קורות חיים לאירית גולדברג עד לתאריך 15.08.24, בדוא"ל: iritg@tkz.co.il


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה אנגלית

התנועה הקיבוצית מזמינה חברות וחברי קיבוץ להגיש מועמדות לתפקיד רכז/ת לאזור משקי הדרום

מהות התפקיד: ליווי הקיבוצים המשתייכים לאזור ומתן סיוע בניהול תהליכים מורכבים וניהול הקשר בין הקיבוץ, התנועה והארגון האזורי
לוגו התנועה הקיבוצית עם סרט צהוב

דרישות התפקיד:

  1. חבר/ת קיבוץ
  2. השכלה אקדמאית.
  3. ניסיון  והיכרות עם מגוון תפקידי ניהולי קיבוצי.
  4. תפיסה ניהולית ערכית.
  5. יכולת ניהול תהליכים בזירה מורכבת.
  6. יכולת לתאם ולפעול בשליחותם של גורמים שונים.
  7. יכולת בעבודת צוות ויחסי אנוש טובים.
  8. יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות: ניהול פרויקטים עצמאיים ושיתוף פעולה עם גורמים שונים בארגון, בתנועה ובמשקים.
  9. כושר הבעה בכתב ובעל פה.
  10. יוזמה ויכולת ארגון.

היקף משרה: מלאה
כניסה לתפקיד: מיידית

הרואה עצמו/ה מתאימ/ה לתפקיד מוזמנ/ת להציע את מועמדותו/ה ולשלוח קורות חיים לאירית גולדברג עד לתאריך 15.08.24, בדוא"ל: iritg@tkz.co.il


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו.
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 

הוספת תגובה חדשה