דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עלו צפונה: צעירי "הקיבוץ הנודד" החלו מסייעים לחקלאי הצפון

אחרי חודשים של עזרה לענפי החקלאות בקיבוצי העוטף, עלה צפונה פרויקט "הקיבוץ הנודד" של התנועה הקיבוצית, ואנשיו מסייעים בקטיף הפרי בקיבוצים ומשקים
קטיף
החבר'ה מסייעים בקטיף מנגו

אחרי חודשים של עבודה לעזרת קיבוצי וענפי החקלאות בקיבוצי 'העוטף', עלה צפונה פרויקט "הקיבוץ הנודד"  וחברי הקבוצה התמקמו בקיבוץ עמיר שבגליל העליון, שלא פונה, ממנו הם יוצאים בבוקר לעזרה בקטיף פירות הקיץ בקיבוצים ובמשקים בצפון.

"הקיבוץ הנודד" נהגה באגף צעירים ומעורבות בחברה, לעזרת קיבוצי העוטף ששיוועו לעזרה בענפי החקלאות אחרי הפינוי. והם הגיעו – 150 צעירים וצעירות עבדו במסגרת הפרויקט בקיבוצי העוטף. קים קפלן, מנהל הפרויקט מספר כי הם התקבלו בחום ולבביות בקיבוץ עמיר, שם מתפקדות המערכות על אף שהמלחמה נוכחת מסביב ובעוצמה. "המעבר לצפון היה צו השעה מבחינתנו. בקבוצה יש לנו חבר'ה נהדרים מקיבוצים, מושבים וערים, והם יוצאים בבוקר לעבודה בקיבוצים ומשקים בגליל ובגולן בקטיף פירות הקיץ. קרן פרדו שמנהלת את החמ"ל התנועתי לעזרה בחקלאות מספרת כי בזכות המגורים בעמיר מתאפשר לחברי הקבוצה לעבוד בשעות הבוקר, ואחרי הצהריים ובערב להשתתף בפעילויות קהילתיות או במפגשי צעירים בעמיר ובסביבה.           

הוספת תגובה חדשה