דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content_top

מרכז הדרכה "שבילים"
"שבילים" - ארגון מערכות החינוך החברתי-קהילתי

content

מכתב למדריכי הנעורים: "משימה בלתי אפשרית" - פעילות שיא לנעורים בקיבוצים

בשנה כזו בה המציאות משתנה לכולנו בכל רגע רצינו ליצור עבורכם  חוויה חדשה אותנטית ומהנה. זיהנו פה הזדמנות ליצור משהו חדש בתוך האי ודאות הקיימת, ובנינו עבורכם פעילות חדשה לחברות הנעורים.  מטרת הפעילות להעצים את החיבור לקהילה תוך התייחסות לתוכן הערכי וליצור חוויה גלובאלית, משמעותית ובטוחה. כמו כן, בעזרת פעילות זו נוכל להעצים ולחזק את השכבה הבוגרת בנעורים ולגבשה
משימה בלתי אפשרית
שבילים

מדריכים ומדריכות יקרים,

עם פתיחת החופש הגדול אנו מאחלים לכם הצלחה רבה!

למרות כל הקשיים העומדים לפניכם אנו בטוחים שהחופש יעבור בהצלחה, בבטחה ועם הרבה כיף!!!

בשנה כזו בה המציאות משתנה לכולנו בכל רגע רצינו ליצור עבורכם  חוויה חדשה אותנטית ומהנה. זיהנו פה הזדמנות ליצור משהו חדש בתוך האי ודאות הקיימת, ובנינו עבורכם פעילות חדשה לחברות הנעורים.  מטרת הפעילות להעצים את החיבור לקהילה תוך התייחסות לתוכן הערכי וליצור חוויה גלובאלית, משמעותית ובטוחה. כמו כן, בעזרת פעילות זו נוכל להעצים ולחזק את השכבה הבוגרת בנעורים ולגבשה.

אז מה זה אומר? קודם כל פנו את התאריך!

" משימה בלתי אפשרית " הנה פעילות תחרותית בין הקיבוצים שתארך ביום שני ה- 10.8 ואל תוך הלילה, ובמהלכה יתחרו הקיבוצים זה בזה על מנת לקבוע מיהו הקיבוץ העילאי, המתנשא והטוב ביותר ועל הדרך יזכה בפרס  שווה מתנת התק"צ.

כל קיבוץ יקיים את הפעילות בקיבוצו תוך שיתוף הפעולה של הקהילה כולה ובמהלכה יחווה אתגרים קבוצתיים, תחרויות מול קיבוצים אחרים ומפגשים מעבר לים (נדגיש כאן שלמפגש זה לא צריך בגד ים). כמו כן, הפעילות תשלב בתוכה שימוש במדיות החברתיות ותשודר בלייב לשאר הקיבוצים המשתתפים, כן כן שמעתם נכון בלייב!!!

הפעילות תתחיל בשעה 17:00 בשידור חי בו יוצגו כל הקיבוצים, הכללים ומועד ההזנקה. במהלך הפעילות חברות הנעורים יקבלו משימות שונות עם ניקוד כאשר לכל משימה כללים וזמן מוגדר משלה.

בסופו של הערב יוכרזו הזוכים והפרסים ונקנח במופע סטנד-אפ לייב שישודר לכל הקיבוצים.  

פרסים שווים מובטחים,

פרטים נוספים בהמשך...

אנחנו מזמינים אתכם להיפגש אתנו בשבוע הבא בזום,

אודי מערבי – רכז מפעלים, אגף חינוך  0523967616

גיא גרסול – צוות מפעלים, אגף חינוך 0507659399

האם הפעילות עזרה לי?

הוספת תגובה חדשה