דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"התנועה הקיבוצית היא שותפת אמת לחזון גיוון מקורות האנרגיה של ישראל"

ביום רביעי נפגשה שרת האנרגיה, קארין אלהרר (יש עתיד), בלשכתה עם מזכ"ל התנועה הקבוצית, ניר מאיר, המשנה למזכ"ל, הדס דניאלי ילין, ובכירים נוספים בתנועה כדי לדון בהשתלבותם של התנועה והקיבוצים בחזון גיוון מקורות האנרגיה של ישראל
הדס דניאלי ילין עם השרה קארין אלהרר
הדס דניאלי ילין עם השרה קארין אלהרר

מאז כניסתה לתפקיד שרת האנרגיה, קידמה אלהרר תפיסה המשלבת בין מגוון מקורות אנרגיה דרך האצת חיבור אנרגיות מתחדשות. זאת, על מנת להביא ליצירת משק אנרגיה אמין, יעיל ונקי ככל הניתן ולשמור על הבטחון האנרגטי של מדינת ישראל. 

הפגישה, בה השתתף גם יו"ר רשות החשמל בפועל, יואב קצבוי, עסקה בחסמים העומדים בפני חיבור אנרגיות מתחדשות במרחב הכפרי ובדרכים להסרתם דרך שיתוף פעולה בין הצדדים. השרה ואנשי המקצוע האזינו לפתרונות המוצעים ואמרו כי ילמדו אותם ויפעלו לקדמם ככל הניתן. 

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "התנועה הקיבוצית היא שותפה אמיתית לחזון גיוון מקורות האנרגיה של ישראל. נמשיך לפעול יחד כדי להבטיח הסרת חסמים העומדים בפני אנרגיות מתחדשות, וקידום חיבורן במרחב הכפרי".

הדס דניאלי ילין, המובילה בתנועה הקיבוצית את נושא הקיימות, אמרה כי "התנועה הקיבוצית נמצאת בחזית המאבק בהתחממות הגלובלית וחרטה על דגלה את השמירה על כדור הארץ, ועל כן רואה בעצמה שותפת אמת לרצון השרה להביא לקידום אנרגיות מתחדשות במשק הישראלי. אנחנו פועלים כל העת למציאת נתיבים בני קיימא אשר ישרתו מטרה זו. שמחנו מאוד על הפגישה עם השרה אלהרר שהבינה מייד את היתרונות הגלומים בקיבוצים לקידום חזונה". 

הוספת תגובה חדשה