דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כל מה שמעניין בתנועה הקיבוצית ובקיבוצים - בניוזלטר השבועי

גם בסופ"ש הזה יוצאים להפגין ברחבי במדינה. הסבר על ההנחיות החדשות ואיך להתמודד עם אירוע קורונה בקיבוץ ומי הם בעלי ה-100? כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
הפגנה
 23/07/2020

גם בשבת הקרובה יוצאים להפגין
ברחבי המדינה!

גל המחאות ששוטף את ישראל מחייב גם אותנו, הקיבוצניקים והקיבוצניקיות, לצאת לרחובות, לגשרים, לצמתים ולמחלפים ולמחות. התנועה הקיבוצית קוראת לחברי וחברות הקיבוצים לא להישאר אדישים למתרחש במדינה ולצאת להפגין במוקדים השונים
נציגי מטה התנועה מפגינים בשלישי מול הכנסת
בתמונה: נציגי מטה התנועה מפגינים בשלישי מול הכנסת

משבר הקורונה חשף ביתר שאת את כל הכשלים - חוסר אמון גורף בראש הממשלה, ביכולת הניהול שלו ויושרו האישי, מדיניות לקויה בכל הנוגע למלחמה בהתפשטות הנגיף והמשבר הכלכלי שפרץ בעקבותיה וסדר עדיפיוית לקוי המציב פוליטיקה קטנה ואישית על פני פיתרון למצוקות האזרחים. 

אנו, חברי וחברות הקיבוצים, המכירים היטב בחשיבות הערבות ההדדית, החינוך, הבריאות והדמוקרטיה חייבים להצטרף אל המאבקים והמחאות הרוחשים כעת על פני כל המדינה. מדובר במאבקים שלנו - מאבקים על תפיסת עולמנו, על ערכינו ועל העתיד שאנו רוצים לייצר לילדינו ונכדינו.

ביום שלישי האחרון התקיימה מול כנסת ישראל הפגנה שהיוותה איחוד של כל המחאות כנגד חוק ההסמכה, שאמור לאפשר לממשלה לבצע הליכי חקיקה במקום הכנסת. בהפגנה השתתפו גם המשנה למזכ"ל התנועה, גיל לין, מנכ"לית התנועה, הדס דניאלי-ילין, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה, עפרי רביב, מנהלת רשת הצעירים של התנועה, רותם שניצקי ופעילים נוספים מהתנועה. 

לרשימה מתעדכנת של כל ההפגנות והמחאות הקרובותלחצו כאן

מעוניינים/ות לקיים הפגנה או פעילות מחאה בקיבוצכם/ן או באזור - הירשמו כאן


באנר לא עומדים מנגד - מצטרפים למחאות

פותחים את הלב - תורמים את
מענק הקורונה

מזכירות התנועה הקיבוצית אישרה בישיבתה השבוע (19.07) הקמת קרן לאיסוף התרומות מחברות וחברי הקיבוצים, אשר מעוניינים לתרום את "מענק הקורונה". על פי החלטת המזכירות, הכספים שיאספו בקרן יתרמו לארבעה יעדים - בית איל באשדות יעקב, חיילים בודדים לאחר השחרור, בוגרי תל"מ, תרומת סלי מזון לנזקקים וקשישים לקראת חגי תשרי
פותחים את הלב - תורמים את מענק הקורונה

פרטי החשבון לתרומה – 

תאגיד: התנועה הקיבוצית – נכסי תרבות בע"מ 
מספר תאגיד 510628647
בנק פועלים 
סניף 532
מספר חשבון 414160

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "חברי הנהגת התנועה הקיבוצית ואני בראשה, כמו חלק מחברי הקיבוצים ואזרחי ישראל יכולים לוותר על המענק שהבטיח ראש הממשלה לכלל הציבור, ולהעביר את הכסף לאזרחים ועמותות אשר זקוקים לכסף יותר מאתנו. זהו המעשה הנכון. ערכית, כלכלית ולאומית.

אני מודע לעובדה כי גם בקרב חברי הקיבוצים יש רבים המתקשים בימים אלו נוכח המשבר הכלכלי ואי הוודאות הגדולה, אך אני פונה למי שיכול לעשות כן, להצטרף אלי, אל חברותי וחבריי בתנועה ולתרום את הכסף".


באנר ביטוח חקלאי - מבצע

ההנחיות החדשות – המהדורה המוערת

עדי רמות ממחלקת הבריאות של התנועה בהסבר על ההנחיות החדשות של משרד הבריאות שפורסמו ביום ד', 22.7, ומתייחסות למשך שהייתם של חולים מאומתים בלבד הנמצאים בבידוד.
*שימו לב - ההנחיות נכונות מיום פרסומן ועד להודעה אחרת של משרד הבריאות. בכל מקרה, יש להיוועץ ברופא/ה בכל שאלה ובעיה
ההנחיות החדשות – המהדורה המוערת
  1. חולה מאומת  עם תסמינים:

א. אם ידוע מועד תחילת התסמינים, ישהה בבידוד 10 ימים ועוד שלשה ימים מחלוף התסמינים  - ללא חום וללא קשיי נשימה. לאחר מכן, יוכל לצאת מבידוד, עם קבלת  "אישור שחרור" מהרופא.
* אין צורך בבדיקה שלילית.

ב. אם לא ידוע מועד תחילת התסמינים, ישהה בבידוד 10 ימים מיום קבלת תוצאת בדיקה חיובית ועוד 3 ימים מיום חלוף התסמינים – ללא חום וללא קשיי נשימה. לאחר מכן יוכל לצאת מבידוד עם קבלת "אישור שחרור" מהרופא.
* אין צורך בבדיקה שלילית.
  1. חולה מאומת ללא תסמינים:

יהיה בבידוד 10 ימים מיום קבלת תוצאת בדיקה חיובית ולאחר מכן יוכל לצאת מבידוד .אין צורך בבדיקה שלילית.

  1. חייבים בבדיקת החלמה – בדיקה נוספת שלילית:
  • כל מי שאושפז עקב תחלואה בקורונה
  • דייריי בתי אבות, בתי חולים שיקומיים סיעודיים וגריאטרים, מעונות לקשישים ודיור מוגן.
  • עובדים ומטפלים במוסדות אלה.
  • אנשים הסובלים מדכוי במערכת החיסון
  • במרפאות עם תשתית לשירותים דיגיטליים, ניתן לבקש את אישור הרופא באמצעות האפליקציה בטלפון או באתר הכללית
  • בשאר המרפאות  - ניתן לבקש את האישור בשיחה טלפונית עם האחות

על מבודדים עקב חשיפה ושאינם מאומתים יחולו הנחיות הבידוד ללא שינוי - 14 יום מהחשיפה לחולה מאומת.


באנר משקארד חדש

מפת דרכים לניהול אירוע של הדבקות בקורונה וכניסה לבידוד בקיבוץ

עם העלייה במקרי ההדבקות בקורונה וההתמודדות עם מציאות שבה יש חולים ומבודדים בתוך הקיבוץ, קיימו ראשת אגף חברה וקהילה ומנכ"לית התנועה מפגש למידה עם כמה קיבוצים שניהלו ומנהלים כעת אירועים כאלה בתוכם. הנוהל המוצע הוא תוצר של המסקנות והפקת הלקחים של מי שניהלו ומנהלים אירועים כאלה במספר קיבוצים. תודה מקרב לב לממלאי התפקידים שהתפנו לשתף ובכך לסייע לכולנו
לא נסחפים בגל השני
עבודת צוות האירוע פעולות לביצוע
קבלת ידיעה על מאומת לקורונה בקיבוץ בעל פוטנציאל הדבקה  
התכנסות מידית של צוות אירוע ב'זום'. צוות אירוע:
  • יו"ר הנהלה + יו"ר צח"י
  • רכזת בריאות
  • הנהלת החינוך.
אומדן ראשוני של פוטנציאל ההדבקה.
הוצאת הודעה ראשונית לציבור.
קשר עם מועצה ומשרדי החינוך והבריאות לצורך קבלת נתונים על מספר המבודדים והפעילויות שיש לסגור בקיבוץ, בהתאם לזהות הנדבק(ים). הערכות לסגירת פעילויות בקיבוץ בהתאם לפוטנציאל ההדבקה וגיבוש חלופות לדוגמא – כלבו = משלוחים. חינוך – פעילות מהבית.
יצירת מפת הצרכים: בידוד מחוץ לבית ובתוך הקהילה, אספקה למשפחות המבודדים, פעילות מוסדות ציבור וכו'. יצרת מענה בהתאם לצרכים: גיוס רשת מתנדבים לסיוע למשפחות המבודדים, איתור יחידות דיור נפרדות בקיבוץ למבודדים מן המשפחה
גיבוש הודעה מפורטת לציבור כולל מספר המבודדים, שינויים בפעילויות בקיבוץ ומסרים אופטימיים. הוצאת הודעה בכל אמצעי הקשר. תיווך המצב החדש לאוכלוסייה המבוגרת... 
תקשורת אינטנסיבית עם משרד הבריאות לביצוע בדיקות קורונה הזמנת ניידת בדיקות במקרה של אירוע המוני. וידוא העברת תוצאות הבדיקות לצוות ניהול האירוע. שלילת איכוני שב"כ לא סבירים.
מעבר לשגרת חיים קיבוץ בקורונה: קביעת רוטינה לפגישות הצוות המנהל, קביעת מועדים קבועים לקשר עם הציבור, וכו' יצירת קפסולות של מתנדבים מסייעים כדי שיהיה רצף למקרה של המשך הדבקה. יצירת אזורי בידוד להפגה למבודדים.
בדיקת שחיקה אצל ממלאי תפקידים שיחות עם כל ממלא תפקיד באירוע. אפשרות להסתייעות על ידי גורם חיצוני (עו"ס, פסיכולוג/ית)
הפקת לקחים של צוות האירוע לאחר ייצוב המצב. חלוקה ללקחים מידיים והפקת משמעויות ולקחים לעתיד, לטיול בהמשך. פרסום לקחים רלבנטיים לציבור. שיתוף גורמי חוץ (מועצה, תנועה)
סיום האירוע (ההמוני) הודעה לציבור. פעילות חוסן/גיבוש כלל קהילתי בהתאם למגבלות שבתוקף
כשבוע לאחר סיום האירוע: מפגש של צוות הניהול ביצוע תחקיר.  
 

באנר משימה בלתי אפשרית

קיץ חם של קליטה

קיבוצים בכל הארץ, מכרמיה ועד מבוא חמה, ציינו בחודש האחרון קבלה של משפחות חדשות לחברות. מעמד ההצבעה לחברות הוא שלב חשוב (ומלחיץ), שמהווה רגע שיא בתוך תהליך משמעותי שמתחיל הרבה לפני הקלפי ונמשך הרבה אחריו
קיץ חם של קליטה

בקיבוץ מבוא חמה קיבלו בשבוע שעבר לחברות 10 חברים חדשים במה שהיה אירוע היסטורי – כבר 15 שנה שלא נקלטו חברים חדשים בקיבוץ. המפתח להצלחת התהליך, אומרת רכזת הקליטה ליאת מק, היה שהתהליך כולו נעשה בשיתוף כמה שיותר חברים, גם בבניית התהליך וגם כשותפים בתהליך. "הוצאנו חוברת שמסבירה את התהליך ועברנו בכל בית לחלק אותה. ערכנו בראנץ' לוותיקים כהכנה לקלפי וגם שם הצגנו את התהליך והמשפחות וגם פירסמנו בעיתון של הקיבוץ כל שבוע קצת מידע בחודשים האחרונים על הנעשה בקליטה. - הקיבוץ סומך על ועדת הקליטה שאנחנו בודקים את המשפחות לעומק וברצינות."

שירלי (46) ואמיר (44) ויניצר עברו למבוא חמה לפני שנתיים עם ילדיהם – אריאל (19), אביתר (18), נטע (11) ורומי (6) ממושב אביעזר שבעמק האלה. היום שירלי עובדת כמורה בבית ספר יסודי בעמק המעיינות ואמיר במדגה של הקיבוץ. "תמיד ידענו שבשלב מסוים של חיינו נעבור לגור ברמת הגולן. ערכנו סיור במספר ישובים ברמת הגולן. בכל יישוב היה משהו שאהבנו אך במבוא חמה פשוט התאהבנו, בעיקר בפשטות של המקום," מספרת שירלי. "בהתחלה לא כל כך ידענו מה המשמעות של להיות חברי קיבוץ, אך לאחר מפגש ראשוני עם צוות הקליטה של הקיבוץ החלטנו שזה מה שאנחנו רוצים. יחד עם הליווי הצמוד של רכזות הקליטה המדהימות ליאת מק וענבל פראלטה התחלנו להכיר את הקיבוץ לעומק והבנו שכאן אנו רוצים לחיות. התחלנו בתהליך קליטה רציני ומעמיק שכלל אבחונים כלכלי וחברתי, אירוח אצל משפחות בקיבוץ וועדות קליטה של הקיבוץ והמועצה."

עבודה מתמשכת

תנופת הצמיחה והקליטה בקיבוצים בשנים האחרונות דורשת עבודה רבה והתמקצעות מתמדת של העוסקים בקליטה. איילת הריס וענת מרלא חפץ ממחלקת צמיחה ופיתוח קהילה בתנועה מברכות על העשייה הענפה והמסורה שנעשית בקיבוצים בכל רחבי הארץ בתחום זה, ומוסיפות כי, "כדי להכין את הקהילה ואת הנקלטים לקליטה צריך ליצור תהליך מיטבי של התחברות והשתלבות, ולתת את הדעת על כל השלבים וכל המרכיבים של המהלך." במסגרת הליווי של הקיבוצים בנושא, תקיים המחלקה ב-4.8.20 יום עיון בזום שכותרתו: "איך הכל משתלב - קליטה קיבוצית במיטבה". היום, המיועד לכל העוסקים בקליטה בקיבוצים, יעסוק בהיבטים השונים של תהליך ההשתלבות של חברים חדשים בקיבוץ, כולל משפחות מאמצות, סמינר קליטה, עתודה ניהולית, מערכת חינוך קולטת, תרבות בונה קהילה ועוד ועוד.


באנר קמפיין קליטה

תמונת השבוע: כל העניין הוא לראות סרט טוב בלב מדבר

תמונת השבוע: סרט טוב
שעשועונים למבודדים בכפר סאלד

העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה וההגבלות שבאו בעקבותיו צמצמו את האפשרויות העומדות בפני משפחות המחפשות תעסוקה לילדיהם בחודשי החופש. במועצה המדברית רמת הנגב, חשבו על פתרון יצירתי לבילוי משפחתי בטוח והחליטו להחיות את הקרנות הסרטים הנוסטלגיות באוויר הפתוח . 
רמת הנגב בשיתוף מצפה רמון הקימו דרייב אין שמתופעל על ידי בני נוער מהאזור ומקרין בכל יום שני סרטים שונים, לכל המשפחה ולמבוגרים כאשר עלות כניסה לרכב עומדת על 50 ₪. עד עכשיו השתתפו כבר מאות רכבים בחוויה הנוסטלגית המתאימה לימי מגפת הקורונה.
"אנו פועלים לשמור על שגרת החיים של התושבים ובריאותם ככל שניתן" אומר ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון וממשיך "אומנות, מוזיקה, תרבות, סרטים הם מקום מפלט מרענן ושפוי בימים אלו ולכן, ניסינו לחשוב על פתרון יצירתי להביא את המסך הגדול לתושבי הנגב. את הדרייב אין מפעילים בני נוער במסגרת פרויקט "תעסוקיץ של המועצה וכך אנחנו מרוויחים פעמיים. גם מספקים בילוי בטוח באוויר הפתוח לתושבים וגם מעסיקים ומספקים פרנסה לנוער שלנו בפרויקטים לטובת האזור כולו".


פייסבוק התנועה

בעלי ה-100

בסוף השבוע הקודם חתמו בקרית ענבים שנה שלמה של אירועים לציון 100 שנים להקמתו של הקיבוץ. מרבית האירועים עסקו בהיסטוריה הקרובה והרחוקה של הקיבוץ. לקראת האירוע המרכזי והמסכם, הגיע נגיף הקורונה וטרף את הקלפים, את החיים ואת התוכניות כמו לכל אורך ההיסטוריה, גם במקרה זה אספו בקיבוץ כוחות ויצאו לדרך חדשה ומאתגרת
100 לקרית ענבים

במהלך שבוע חגיגות ה-100 בירכו את הקיבוץ (ברכה מצולמת כמובן) נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש מועצה אזורית מטה יהודה, ניב ויזל, האלוף (במיל') עמוס חורב, מפקד פלוגה ח׳ של הפלמ״ח ומזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר שאמר: "זהו אירוע לכל התנועה הקיבוצית ואני גאה מאוד לברך אותכם בשמם של כל חבריכם וחברותיכם בתנועה הקיבוצית. אתם, כקיבוץ, עוברים בימים אלה שינויים לא פשוטים בדרככם המיוחדת ואתם עושים זאת בצורה אחרת מרובנו. אני רוצה לאחל לכם שתמצאו את הדרך לשמר את הערבות ההדדית שהיא-היא הדבק המאחד והאופי המיוחד של כל התנועה הקיבוצית. לפני ארבע שנים, בעת המאבק על חאן שער הגיא שמעתי מהפלמחניקים הזקנים הרבה מאוד שבחים על חלקה קרית ענבים בקרבות מלחמת השחרור. לדבריהם, העם בישראל לעולם לא יידע מה גדול החוב שהוא חייב לכם. אני מאחל לכם חג שמח ומשוכנע שתמצא הדרך בעתיד לחגוג היטב את העבר, ההווה והעתיד."

ביום חמישי שעבר נפתחה "המפטמה - 100 שנות חדשנות חלוצית בקרית ענבים", תערוכה היסטורית של אירועים פורצי דרך המעידים על תפישת עולם חדשנית המקדימה את זמנה בשלל תחומים, כמו למשל: הקמת תנובה, הקמת בית הספר האינטגרטיבי הראשון , הקמת קיבוצים נוספים כחלק מחשיבה אסטרטגית, בניית מפעלים והמצאת פטנטים סביבתיים, חיי תרבות ודו קיום אמיתי.

לבאי התערוכה הוענק עותק מספר ה-100, ספר החוקר את תולדות הקיבוץ ועותק מספר ילדים המגולל את סיפורו של הקיבוץ. אל פתיחת התערוכה הגיעו בני קיבוץ מכל קצווי הארץ, דורות קרובים ורחוקים, וגם נקלטים חדשים שהצטרפו זה עתה לקיבוץ והפכו חברים ושותפים לדרך.

ניתן לתאם ביקור בתערוכה על ידי שליחת הודעת ווטסאפ למספר: 02-5348621. (יש צורך לשמור כאיש קשר).


באנר קמפיין קליטה 2

מסגרות החינוך – עוגן וחוסן לקהילה (בכל מצב ובעיקר בקורונה)

לפני מספר שבועות הסתיים במערך הייעוץ של "שבילים" באגף החינוך של התנועה הקיבוצית קורס תחת הכותרת – "חוסן חינוכי-קהילתי בשגרה ובחירום". מטרת הקורס שהתקיים בשיתוף עם "אסטרטגיות קהילתיות – מהו"ת" ובסיוע מימוני של מכון מנדל, היתה להעניק כלים לליווי הקהילה בקיבוצים ובמרחב הכפרי ונוצר מתוך ההבנה של יש צורך בחיזוק הקשר בין כלל הקהילה בקיבוץ למערכת החינוך החברתי
ילד עם חולצת "יחד ננצח את הקורונה" בגבעת השלושה

לפני מספר שבועות הסתיים במערך הייעוץ של "שבילים" באגף החינוך של התנועה הקיבוצית קורס תחת הכותרת – "חוסן חינוכי-קהילתי בשגרה ובחירום".
מטרת הקורס שהתקיים בשיתוף עם "אסטרטגיות קהילתיות – מהו"ת" ובסיוע מימוני של מכון מנדל  היתה להעניק כלים לליווי הקהילה בקיבוצים ובמרחב הכפרי ונוצר מתוך ההבנה של יש צורך בחיזוק הקשר בין כלל הקהילה בקיבוץ למערכת החינוך החברתי.

הקורס נבנה בצוותי חשיבה להם היו שותפים גם פעילות ופעילים מאגף חברה וקהילה ומאגף צעירים ומעורבות בחברה.

עפרי בשן, מנהלת מערך היעוץ ב"שבילים": "במהלך תקופת הקורונה הראשונה נוכחנו לראות כי בסמוך מאד לסגר הכללי שהוטל על המדינה החליטו הנהלות ברוב מוחלט של הקיבוצים להוציא את העובדות והעובדים במערכות החינוך לחופשה, ובעצם "הורידו את השאלטר" על הלב הפועם של הקהילה בקיבוץ. זאת על אף שהצורך החינוכי לא פסק, אלא להפך – התגבר בתקופה של כאוס בתחומים רבים אחרים.
המענה החינוכי בסגר הקורונה בא לידי ביטוי הן בשמירה על קשר רציף עם הילדים, הנוער והוריהם, רתימת הנוער לצרכי תפעול הקהילה בתקופה הקשה הזו. כנשות ואנשי חינוך חשוב לנו להבהיר למנהלי ומנהלות הקיבוצים כי מערכת החינוך חייבת לתפקד ולהוות חלק מהמערך התומך הקהילתי".


באנר לא עומדים מנגד - מצטרפים למחאות

החלה ההרשמה
למשימה בלתי אפשרית 2020

לאור השינויים התכופים אשר עוברים על מערכות החינוך וההגבלות אשר מחייבות את הקהילות לקחת אחריות על הנוער בתוך תחומי הקיבוץ, יצרנו משחק משימות קהילתי מיוחד אשר נותן מענה לבני הנוער בזמנים אלו - מוזמנים להצטרף ל "משימה בלתי אפשרית 2020"
החלה ההרשמה ל"משימה בלתי אפשרית 2020"

מטרות הפעילות:

  • יצירת נקודת שיא במהלך החופש הגדול בתקופה מורכבת זו.
  • יצירת גיבוש חברתי ובניית גאווה מקומית של חברת הנעורים
  • פעילות אתגרית וייחודית לחברת הנעורים 
  • הצבת אתגר המבוסס על עבודת צוות ושיתוף פעולה בין בני הנוער ובין הקהילה.  
  • חיזוק הקשר והזהות של מערכות הנעורים לתנועה הקיבוצית ולערכיה.
  • יצירת מפגש חברתי עם ישובים וקיבוצים בימים מורכבים אלו.

עקרונות פעולה:

  • פעילות קהילתית, ערכית ואתגרית המגבשת את הקבוצה.
  • כל קבוצה מתנהלת כקבוצה אורגנית לפי קיבוץ.
  • מבנה הפעילות ב"ראשים" כך שבכל "ראש"  מרוכזים מספר קיבוצים/ ישובים לפי גודלם  ועומדים בקשר ישיר עם נציג של אגף חינוך בתנועה הקיבוצית לפני הפעילות ובמהלכה.

הרשמה ותשלום - יש להקפיד על נהלי ההרשמה והתשלום אשר פורסמו במסמך נהלי התשלום לפעילות זו. ההרשמה תסתיים ב-28/7/2020.

לפרטים נוספים: לחצו כאן


באנר משימה בלתי אפשרית

חקלאים, בואו להיעזר בצעירי הקיבוצים

בימים קשים אלו, כאשר הכלכלה העולמית והמשק והישראלי בפרט נמצאים במשבר, באגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה שואפים לעשות ככל שביכולתם לסייע ולדאוג לצרכי החקלאים. על מנת להפוך את עבודתם לרווחית וטובה יותר
חקלאים, בואו להעזר בצעירי הקיבוצים

אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית קורא לקיבוצים ולחקלאים אשר זקוקים לסיוע דחוף בידיים עובדות, לפנות אליו במטרה לספק עבורם קבוצת מתנדבים ישראלים לעבודה בענפי החקלאות השונים. 
נוסף על כך, ובמידת הצורך, יש אפשרות לדאוג גם לאוכל, לינה והסעות עבור המתנדבים. 

לפרטים: חן - chen@tkz.co.il  0549462989


באנר קמפיין קליטה 3

הזמנה להגיש הצעה למועמדות: לתנועה הקיבוצית דרוש/ה עורכ/ת דין למחלקה המשפטית

הגדרת התפקיד: עבודה כעו"ד במסגרת המחלקה המשפטית של התנועה הקיבוצית
לוגו מחלקה משפטית

דרישות ונסיון מקצועי:

  • ניסיון בתחומי תאגידים בכלל, לרבות תאגידים ללא כוונת רווח, ודיני אגודות שיתופיות בפרט - יתרון;
  • ניסיון בתחומי מקרקעין – יתרון;
  • ותק מקצועי – 5 שנים ומעלה – יתרון.
  • היכרות עם מערכות קיבוציות – יתרון;
  • שליטה במחשב, בתוכנות משפטיות וביישומי אופיס;

 דרישות התפקיד:

  1. חבר/ת קיבוץ החבר בתנועה;
  2. חריצות ומקצועיות;
  3. יחסי אנוש מעולים;
  4. ניידות גבוהה;
  5. העבודה במשרדי התנועה, אולם פעילות המחלקה מחייבת גם שעות גמישות ונסיעות ברחבי הארץ.

היקף המשרה:

משרה מלאה. משרה חלקית לתקופת חפיפה.

קורות חיים יש לשלוח עד: 16.07.2020  לאירית גולדברג iritg@tkz.co.il  או לפקס: 03-6951407


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו.
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 

הוספת תגובה חדשה