דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כל מה שמעניין בתנועה הקיבוצית ובקיבוצים - בניוזלטר השבועי

לא מפחדים ולא נכנעים לאלימות - ממשיכים להפגין! איך עושים קליטה קיבוצית במיטבה? עדיין לא נרשמתם למשחק המשימות הגדול של הקיץ? זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
אנחנו לא מפחדים
 30/07/2020
לחצו כאן לצפייה בעמוד זה בדפדפן

ט' באב קיבוצי, ט' באב ישראלי

המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית, גיל לין, היה שותף לתהליך חשיבה בצוות מגוון של אנשי רוח ואנשי ציבור שהובל על-ידי אנשי תנועת "פנימה", שהוקמה לפני חמש שנים על ידי נשות ואנשי ציבור על מנת ליצור שיח בין חלקי העם. בטור מיוחד לכבוד ט' באב הוא קורא לכל עם ישראל "לשמור על ערכי השבת האלה, בים, בבריכה, בטיול בטבע, בבית הכנסת, במשפחה בפאב ובפארק...
בכל יום ובכל שעה"
קבלת שבת מחודשת בקיבוץ רגבים. למצולמות אין קשר לתוכן הטור
קבלת שבת מחודשת בקיבוץ רגבים. למצולמות אין קשר לתוכן הטור

שבת בשלום וט' באב
השבוע קיבלתי מכתב אישי במעטפה לבנה ומעוצבת יפה. מי שולח היום מעטפות? בדקתי היטב, זיהיתי את השולח ופתחתי. בפנים היתה חוברת "שבת בשלום - ממשבר השבת לחגיגה ישראלית", עם הקדשה אישית מהרב שי פירון. קיבלתי את זה כי הייתי שותף לתהליך חשיבה ולסיעור המוחות בצוות מגוון של אנשי רוח ואנשי ציבור שהוביל דולב ארד מ"פנימה".

בין הערכים ומשמעויות השבת שצויינו היו: שוויון בין בני האדם, מנוחה לאדם העובד, זמן לנפש ולמשפחה, לרוח ולתרבות, שלווה והנאה, חרות ולו ליום אחד, מנוחה מהמרדף אחרי הרווח ופנאי לעיסוק ברוח, דאגה ותחזוקה לעצמך, מפגש קהילתי, חיזוק היחד והחברה, אחדות עם ישראל, חסד וצדק לכל בני האדם.
שמעתי את הדברים, וכפי שסוכם מראש החלטתי להאמין שהכל נאמר מתוך כוונה וביושר. ואז שאלתי "בתמימות" - רגע, אם אלה הערכים אותם כולנו מקדשים, אם אלה הדברים שמחברים את כל עם ישראל, למה לא לתת להם להנחות אותנו כל השבוע? למה לא לפעול כל השבוע, תוך ראיית האחר, שאיפה להקטנת פערים ושוויון, חיזוק הקהילות והחברה שמסביבנו, חסד וצדק לכל...?

בתור הקיבוצניק היחיד בצוות החשיבה, התפלאתי, איך זה שדווקא אנחנו שמקדשים ערכים אלה יום יום, שעה שעה (חיים בקהילות, דואגים לערבות הדדית, שומרים על רמה גבוהה ככל האפשר של שוויון, וכד'... וזה עוד לפני שדיברנו על עבודת האדמה וגאולת הארץ) נחשבים על ידי חלקים מהיהדות לכופרים?
החלטתי לנצל את היום, לכבוד ט' באב ולרגל צאת החוברת "שבת בשלום", ולהכריז בזאת כי אני יהודי גאה, השומר על ערכי היהדות ומקיים את מהותה של מצוות השבת, לא יום אחד אלא שבעה ימים בשבוע. 


באנר קמפיין קליטה

לא נכנעים לאלימות - ממשיכים להפגין!

האלימות שהופעלה כנגד מפגינים בשבת בצומת שער הנגב וברמת גן, וביום שלישי בתל אביב, לא תרתיע אותנו מלממש את זכותנו הדמוקרטית. התשובה שלנו בסוף השבוע הקרוב תהיה ברורה וחדה: אנחנו לא מפחדים! יחד עם כל המדינה, הקיבוצניקים ימשיכו להפגין ולהילחם על הדמוקרטיה ועל הפרנסה - למען העתיד של כולנו
הקיבוצים נלחמים על הדמוקרטיה

במוצאי השבת האחרונה התקיימה הפגנה בצומת שער הנגב, כחלק ממחאת הדגלים השחורים בכל הארץ, בה נכחו כ-30 נשים, גברים, מבוגרים וילדים בעיקר מקיבוצי הסביבה. לקראת סיום ההפגנה הגיעו למקום כ- 15 גברים, צעירים ברובם, עמדו עם הרכבים בצד קיללו את המפגינים ולאחר מכן החלו לתקוף אותם באגרופים ובבעיטות, קרעו את השלטים וניסו לדחוף לכביש את אחד המפגינים מקיבוץ גבים, ישי לוז, הקיפו אותו במעגל והתנפלו עליו לעיני ילדיו. חברו מילדות בקיבוץ, ניר סער, הגיע על מנת לסייע לו, ספג גם הוא מכות ואף נדקר בצווארו מחפץ חד ונזקק לטיפול רפואי.

מייד לאחר האירוע גינה מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר תקיפת המפגינים בצומת שער הנגב, ואמר כי "דקירת חבר קיבוץ גבים, ניר סער, מעשה חמור. אסור שאזרחים היוצאים למחות ימצאו את עצמם בסכנת חיים, מותקפים לעיני ילדיהם. קראנו לחברות וחברי הקיבוצים לצאת לצמתים בכל רחבי הארץ ולהפגין בעד הדמוקרטיה, בעד שלטון החוק ובקריאה לממשלה לפעול למען אזרחיה. אני גאה כי אלפים מהם עשו כך. אי אפשר להמשיך ולהתעלם מהכיוון אליו צועדת המדינה ומן ההסתה נגד המפגינים שאת תוצאותיה ראינו בצומת שער הנגב."

ביום שלישי הותקפו מפגינים שצעדו בתל אביב כחלק מהפגנה שהתקיימה כנגד השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה. בתוך שניות ההפגנה החוקית למען הדמוקרטיה הפכה לשדה קרב, שבו בקבוקי זכוכית נופצו על ראשים, כיסאות פלסטיק התעופפו באוויר, אגרופים, בעיטות, ספריי פלפל, הטרוריסטים לא הבחינו בין גברים לנשים ופעלו מתחת לאפם של השוטרים הרבים שהיו באזור – ולמרבה התמיהה לא מנעו את ההתקפה. חמישה מפגינים נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב.

אנחנו קוראים למשטרת ישראל לעשות שימוש בחומרי הווידאו הרבים שתיעדו את האירוע, למפות, לזהות, לאתר ולעצור אותם, עד אחרון הטרוריסטים, כי רצח מפגינים לא סתם נמצא מעבר לפינה – הוא כבר כתוב באותיות קידוש לבנה. אינכם מילציה פרטית של ראש הממשלה או השר לביטחון פנים – התפקיד שלכם הוא לשמור על הביטחון של כולנו. התנועה הקיבוצית עומדת מאחורי המפגינים וקוראת להם להמשיך לצאת ולממש את זכותכם הדמוקרטית, בכל מקום במדינה, ללא פחד וללא מורא, לא ניתן לטרור לנצח. ואם נצטרך גם נגן על עצמנו.אנחנו לא מפחדים!

צאו בהמוניכם והשתתפו באירועי סוף השבוע הקרוב. קחו עמכם עוד חבר ועוד בן משפחה וצאו להפגין. יש לנו רק ישראל אחת!

לרשימה מתעדכנת של כל ההפגנות והמחאות הקרובותלחצו כאן או כאן

מעוניינים/ות לקיים הפגנה או פעילות מחאה בקיבוצכם/ן או באזור - הירשמו כאן


באנר לא עומדים מנגד - מצטרפים למחאות

דוקר המפגין בשער הנגב הוא תוצר ההסתה, אבל על ספסל הנאשמים
הוא ישב לבד

כתב ידיעות, מתן צורי (כרמיה), ראה את פליקס אלייב שדקר על פי החשד את ניר סער מקיבוץ גבים 12 שעות לאחר האירוע, והדעה שלו ברורה - "פליקס לא הגיע למחות כנגד בצורה דמוקרטית. הוא בא כדי להרביץ, כדי לדקור. למה? כי שטפו לו את המוח"
דוקר המפגין בשער הנגב הוא תוצר ההסתה, אבל על ספסל הנאשמים הוא ישב לבד
ההפכנה בצומת שער הנגב דקות לפני הדקירה

פליקס אלייב משדרות הוא תוצר של הסתה. הסתכלתי עליו במהלך הדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. בחור בן 20 שלא התגייס לצה"ל אבל היה הראשון להתייצב בהפגנה, חמוש בחפץ-חד, אתמול בצומת שער הנגב, ודקר את ניר סער מקיבוץ גבים. פליקס הגיע אתמול להפגנה לאחר שחברים שלו דיווחו לו שיש כמה "שמאלנים" בצומת. פליקס לא הגיע למחות כנגד בצורה דמוקרטית. הוא בא כדי להרביץ, כדי לדקור. למה? כי שטפו לו את המוח. כי שמאלנים צריכים לקבל מכות, כי מי שלא חושב כמוהו צריך ללמד אותו לקח באלימות. פליקס הלך להפגנה יחד עם עוד קבוצת חברים, אבל פליקס התמים והמוסת, נשאר לבד. כשהחוקרים תשאלו את החברים שלו מי דקר ומי היה שם- הם הצביעו עליו, ולא ממש הגנו עליו. פליקס החשוד גם לא עצר לרגע לשאול את עצמו האם האירוע מתועד וזה עלול להפליל אותו בעתיד. וכך היה. פליקס ישאר במעצר ויחטוף כתב אישום שידפוק לו את העתיד. הוא צרך יותר מדי חומרי הסתה בתקופה האחרונה. הוא בלע ושתה כל אמירה מסיתה שיכולה להישמע כנגד אנשים שחושבים אחרת ממנו. ראיתי אותו היום בבית המשפט. הבחור היה המום ,כלוא ומסובך עם החוק. לא חבריו יעמדו לצידו ולא אותם אנשים שהזינו אותו בשנאה כלפי  בעלי דעות אחרות. פליקס נשאר לבד


באנר משקארד חדש

יחד עם כל עם ישראל – הקיבוצים נלחמים על הדמוקרטיה, על הפרנסה, על המדינה!

משבוע לשבוע אנחנו גדלים. נוכחים ובולטים בשטח, לוקחים חלק במאבק על פניה של המדינה

צפו בסרטון (בלחיצה על התמונה) ותהיו גאים בעצמכם – כי אנחנו גאים בכם!

למען העתיד שלנו ושל ילדינו: שתפו ורתמו חברים נוספים להצטרף. כי ישראל בנפשנו.


באנר משימה בלתי אפשרית

תזכורת: פותחים את הלב - תורמים את מענק הקורונה

מזכירות התנועה הקיבוצית אישרה בישיבתה האחרונה (19.07) הקמת קרן לאיסוף התרומות מחברות וחברי הקיבוצים, אשר מעוניינים לתרום את "מענק הקורונה". על פי החלטת המזכירות, הכספים שיאספו בקרן יתרמו לארבעה יעדים - בית איל באשדות יעקב, חיילים בודדים לאחר השחרור, בוגרי תל"מ, תרומת סלי מזון נזקקים וקשישים לקראת חגי תשרי
פותחים את הלב - תורמים את מענק הקורונה

פרטי החשבון לתרומה – 

תאגיד: התנועה הקיבוצית – נכסי תרבות בע"מ 
מספר תאגיד 510628647
בנק פועלים 
סניף 532
מספר חשבון 414160

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "חברי הנהגת התנועה הקיבוצית ואני בראשה, כמו חלק מחברי הקיבוצים ואזרחי ישראל יכולים לוותר על המענק שהבטיח ראש הממשלה לכלל הציבור, ולהעביר את הכסף לאזרחים ועמותות אשר זקוקים לכסף יותר מאתנו. זהו המעשה הנכון. ערכית, כלכלית ולאומית.

אני מודע לעובדה כי גם בקרב חברי הקיבוצים יש רבים המתקשים בימים אלו נוכח המשבר הכלכלי ואי הוודאות הגדולה, אך אני פונה למי שיכול לעשות כן, להצטרף אלי, אל חברותי וחבריי בתנועה ולתרום את הכסף".


באנר לא עומדים מנגד - מצטרפים למחאות

תמונת השבוע: בוא איתי אל הגליל

תמונת השבוע: בוא איתי אל הגליל
צילום: עופר מושקוביץ (פושקו)

עופר מושקוביץ הידוע בכינויו - פושקו, אחד מהדייגים המפורסמים של הגליל העליון בכל הזמנים, הגיע השבוע לבריכות הדגים של קיבוצו, משגב עם לצפות בחקלאות שלא עוצרת. מה שכן עוצר את הענף הזה הוא היבוא של דגים מחו"ל - קנו דג ישראלי! קנו אמנון תוצרת הארץ. (וכל דג אחר....)

ולא שכחנו - התותחים אומנם רעמו השבוע ממש בסמוך, ונכון לכתיבת שורות אלו המתח עוד מורגש בשטח, אבל את היופי הגלילי אי אפשר לעצור לרגע. צאו לנפוש ולטייל ברחבי הארץ היפה שלנו. 


פייסבוק התנועה

סלוצקי ודומינגז מזמינים אתכם למשחק המשימות הגדול של 2020

נו.... כבר נרשמתם? הבטחתם את השתתפותכם? מדריך.ת הנעורים כבר השתתף.ה בהכנה בזום? החלטנו לקיים עוד שתי הכנות מדריכים כדי לאפשר לכולם לקחת חלק ב"משימה בלתי אפשרית"  - משחק משימות קהילתי ארצי חוצה יבשות ו...נושא פרסים. ארוע שמייצר ודאות במציאות הפכפכה. מחכים לכם!!

ב-10.8 זה קורה! 
"משימה בלתי אפשרית 2020", משחק המשימות הקהילתי לבני הנוער בתנועה הקיבוצית בהנחיית סלוצקי ודומינגז כובש את הקיבוצים!

צפו במנחי המשחק, סלוצקי ודומינגז מזמינים אתכם.ן להירשם.

לפרטים על השתתפות חברת הנעורים בקיבוצכם >> bit.ly/mesima2020

 
באנר משימה בלתי אפשרית

יוצאת מחוזקת מהתל"מ

אין אחד או אחת בעין השופט שנכנס לכלבו ולא נשבה בחיוכה ומאור פניה של נופר ירדני, חניכה בתוכנית תל"מ שמסיימת בימים אלה שהות של שנה וממשיכה ללימודים אקדמיים. איציק שפרן ערך עמה ראיון פרידה לעלון הקיבוץ והעביר לנו כדי שגם אנחנו נתרשם ונהנה
נופר ירדני בזמן העבודה בכלבו של עין השופט. צילום: ב"ר (באדיבות איציק שפרן)
נופר ירדני בזמן העבודה בכלבו של עין השופט. צילום: ב"ר (באדיבות איציק שפרן)

תכנית תל"מ פועלת משנת 1998 ומציעה לצעירים בגילאי 20- 25, שנה של תעסוקה ומגורים בקיבוצים. במהלך השנה מממנת התכנית הכשרה מקצועית או הכנה לקראת לימודים גבוהים. התכנית מזמנת לצעירים הזדמנות חד פעמית לניהול חיים עצמאים בסביבה קיבוצית ותומכת. בנוסף מתקיימות במהלך התכנית פעילויות העשרה וסדנאות כישורי חיים.

נופר נולדה בפרדס חנה כבת יחידה להורים שעלו בצעירותם מאתיופיה. אבא שלה סיים באחרונה שירות ארוך כסוהר בשב"ס ויצא לגימלאות, ואמה ממשיכה במקצועה כמטפלת במרכז גריאטרי שה"מ ביישוב. למרות שהיתה בת יחידה, הבית והסביבה תמיד המו מבני משפחה ובני דודים שגרו בסמוך.

במסגרת חיפושיה אחר מסגרת שתכין אותה להמשך חייה הגיעה בינואר 2019 לתכנית תל"מ, התראיינה לעבודה בכלבו, התקבלה והצטרפה לקבוצת החניכות ששובצו בעין השופט. בשל אילוצי תקציב נאלצה לחכות כ – 8 חודשים לתחילת לימודיה, ובינתיים עבדה בכלבו והשתתפה במפגשי "כישורי חיים" שהתכנית מספקת לחניכים ב"עוטף יקנעם" (כולל חניכי התוכנית במשמר העמק וגלעד).

ללימודיה בתל"מ בחרה במסלול קרימינולוגיה, בדגש על מגמת "חוקרים פרטיים", בתקווה שהכנה זו תסייע בהמשך למסלול האקדמי אותו תתחיל בסתיו במכללה האקדמית הגליל המערבי. ככל שהיא יכולה להעריך, בכוונתה להמשיך במסלול "קרימינולוגיה חוקרת" ולהשתלב בטיפול בנוער בסיכון.

בנוגע לשאלה "מה היא לוקחת אתה מהחוויה של השהות בקיבוץ?", היא משיבה שזכתה לקבלת פנים חמה ומחבקת מכל החברים, מצוות הכלבו ובעיקר מיוסי דוידמן ושרה צ'רן - המקשרים המסורים שסייעו לה לאורך כל הדרך. קבלת הפנים והמפגש היומיומי עם החברים חיממו את ליבה וסייעו לה מאוד בתקופה הראשונה בחייה שבה התגוררה באופן עצמאי מחוץ לבית ההורים. בתקופה זו התחזק מאד ביטחונה העצמי והאמונה ביכולותיה להתקדם ללימודים ולחיים עצמאיים ומשמעותיים.

וכך סיכם איציק את הראיון: "נופר יקרה, שמחנו להיות לך לבית ולו לתקופה קצרה. השירות שנתת לנו בתוספת החיוך והאור בעיניים עשה לרבים מאיתנו טוב על הלב כשפגשנו בך. שיהיה לך בהצלחה רבה ותמיד נשמח לארח אותך."

למידע נוסף על תוכנית תל"מ - לחצו כאן


באנר ביטוח חקלאי

קליטה קיבוצית במיטבה –
איך עושים את זה?

הכנס שייערך ביום שלישי 4.8 בזום תחת הכותרת: "איך הכל משתלב - קליטה קיבוצית במיטבה" יעסוק בהיבטים המגוונים של תהליכי קליטה וחיבור קהילתי – היבטים רגשיים, שיח זהות, תרבות בונה קהילה, בינוי קהילה, שילוב חברים חדשים בתפקידים, נקודת המבט של נקלט ועוד ועוד. הכנס יכלול הרצאות, קבוצות דיון, למידה מהצלחות (וכישלונות) ושיתוף ברעיונות
כנס "איך הכל משתלב - קליטה קיבוצית במיטבה"

מרבית הקיבוצים בארץ נמצאים בשנים האחרונות בעיצומם של תהליכי קליטה מתמשכים. משפחות מצטרפות לקיבוץ במספרים גדולים יותר או פחות, באינטנסיביות גדולה או בעצימות נמוכה והעיסוק של הקהילה הקולטת בנושא נמצא כל הזמן על סדר היום.

תהליך הקליטה לחברות בקיבוץ מורכב משלבים רבים ושונים ומהווה אתגר למשפחות הנקלטות ולקהילה הקולטת. איכותה של חוויית הקליטה וההשתלבות בקיבוץ בשנים הראשונות חשובה במיוחד ויכולה להשפיע באופן עמוק על תחושת השייכות והמעורבות של החברים החדשים מחד, ועל הלכידות החברתית והיציבות של כלל הקהילה מאידך.

לכן, לצד העיסוק בשיווק, בנייה, הסדרים, מימון ותהליכי קבלה חשוב להשקיע משאבים, חשיבה וזמן בנושא של שילוב וחיבור החברים החדשים למקום ולקהילה לפני הקבלה לחברות ואחריה. וחשוב לא לשכוח שהדבר נכון גם אם הקיבוץ קולט רק (או בעיקר) את בניו ובנותיו וגם אם מרבית הנקלטים לא נולדו וגדלו בקיבוץ – קליטה היא תמיד תהליך רגשי שכרוך בשאלות של זהות ובאתגרי השתלבות והשתייכות.

האחריות על ניהול התהליכים הללו באופן מיטבי נמצאת בידיהם של ממלאי התפקידים המובילים בקיבוץ - רכזות/י צמ"ד וקליטה וצוותיהם, מנהלות/י קהילה, חינוך, תרבות, בריאות ורווחה, ועדות צעירים ועוד. שיתוף הפעולה בין כולם ויצירת תכנית עבודה משותפת מהווים מפתח משמעותי להצלחה.

ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בעלות, אך יש להירשם לכנס ולקבוצות הדיון.

לתוכנית הכנס: לחצו כאן

הרשמה לכנס: לחצו כאן

קישור לזום: https://zoom.us/j/95135016645


באנר קמפיין קליטה 2

התנועה הקיבוצית ו"מתחשבים" מזמינים אתכם להצטרף למהלך הלאומי לצמצום הפער הדיגיטלי

אנו מציעים לכם לקחת חלק במהלך הלאומי לצמצום הפער הדיגיטלי בישראל - בתרומת מחשבים משומשים, תרומה כספית, סיוע בשינוע התרומות או הפעלת מעבדות לשדרוג מחשבים. היעד – איסוף, השמשה והפצה של 100,000 מחשבים לילדי הפריפריה הגיאוגרפית- חברתית בישראל!
מתחשבים -לצמצום

מגפת הקורונה הביאה עמה אתגרים לאומיים שלא נראו כמותם בשנים האחרונות. בולט מביניהם הינו הצורך לחיבור דיגיטלי בכל תחומי החיים. כיום ל-200 אלף משפחות בישראל עם ילדים בגיל חינוך אין מחשב בבית. במציאות הנוכחית, ובמיוחד לאור התגברות התחלואה, מחשב הוא אינו מותרות – אלא מצרך חיוני לחיים. 

התנועה הקיבוצית חברה ליוזמת "מתחשבים" מתוך הכרה בחשיבות המיזם ושמה לה למטרה למנפו בעזרת רתימת הקיבוצים ומציעה אפיקי התנדבות פרטניים ומוסדיים:

  • תרומת מחשבים - נשמח לייצר קשר קבוע סביב תרומת מחשבים משומשים, בתקופה הקרובה ובהמשך הדרך בכל חילוף / שדרוג בחברה. במידת הצורך, אנו יודעים לקבל את המחשבים גם ללא כרטיס זיכרון ודיסק.
  • תרומות כספיות -  ישמשו לחיזוק רשויות בהן הפער גדול במיוחד, חיבורי אינטרנט למשפחות או לחשיפת היוזמה בשלבים הראשוניים ביציאה לציבור הרחב.
  • מתנדבים לצוות הפיתוח של המערכות עליהן אנו עובדים (לא יותר משלוש שעות בשבוע, התנדבות מהבית)
  • הפעלת מעבדות נוספות להשמשה ותיקונים (עבודה על כ-20 מחשבים בשבוע מינימום, לפי יכולת המעבדה).
  • מתנדבים לשינוע מחשבים מאנשים פרטיים למעבדות (לא יותר משעתיים בשבוע).
  • סיוע בשינוע כמויות גדולות של מחשבים ממחסנים לרשויות מקומיות.
  • מחסנים נוספים לאחסון מחשבים.

להרחבה או לשאלות נוספות, ניתן לפנות: אילת ארנוני, מנהלת תחום צעירים בסיכוי, אגף צעירים ומעורבות בחברה - 0509005466, ayeleta@tkz.co.il
נועם שי, מנהלת פרויקט מתחשבים - 052-6402582, Noamshai93@gmail.com


באנר ביטוח חקלאי - מבצע

משמעות איכות חיים והתנדבות בקיבוצים

משמעות איכות חיים והתנדבות בקיבוצים

מפגש זום בנושא התנדבות בקיבוצים. המפגש מיועד לממלאי תפקדימים בקיבוצים בתחומים: ותיקים ורווחה, תרבות, צעירים, מש"א, חינוך, קהילה ועוד.
יום רביעי, 05.08.20, בשעה 13:00.

רשמו ביומן!

קישור לזום: 

https://zoom.us/j/98068438110?pwd=MHhUVElkaEFGMGpRTXluZ2ZFM1p5dz09#success


באנר משקארד חדש

שיח גלריה און ליין בתערוכה 'המגביה עוף' של האמן צביקה אלטמן

שיח גלריה

גלריה  GH לאמנות מזמינה אתכם לשיח גלריה און ליין בתערוכה המגביה עוף של צביקה אלטמן, על פיסול ותעופה, דרכו של היחיד בתוך קהילה, יחסים וגדילה.

אוֹצרת: ענת לידרור 

בשבת הקרובה, 01.08.20, בין 13:00 - 11:00, מכל מקום.

ההרשמה כאן.  ביום חמישי (יומיים לפני השיח), תשלח הזמנת הצטרפות לשיח בזום.


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו.
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 

הוספת תגובה חדשה