דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כל מה שמעניין בתנועה הקיבוצית ובקיבוצים - בניוזלטר השבועי

הפגנת הקילומטר - כולם מפגינים ליד הבית! התקדמות משמעותית עם משרד האוצר לגבי הפיצוי לעצמאים חברי קיבוץ וסבתות סורגות מצילות חיים! כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
סבתות סורגות
 01/10/2020

החוק על איסור ההפגנות איננו בריאותי – הוא פוליטי נטו! אסור לוותר,
חייבים לצאת להפגין!

בחשכת הלילה, העבירו נבחרי הציבור של ישראל את חוק ההפגנות, האוסר על אזרחים למחות נגד הממשלה במוקדי וסמלי השלטון. התירוץ – בריאותי. המניע – פוליטי! היום (חמישי, 01.10) מפגינים בכל הארץ בשעה 17:30. הצטרפו, צאו להפגין במוקדים הנמצאים עד 1 ק"מ בצמתים ובגשרים הקרובים אליכם
הפגנת הקילומטר

בכדי לטשטש את הצעד הדרקוני שעומד מאחורי ההחלטה, התירו הפגנות עד מרחק של 1,000 מטר מהבית (וגם את זה נתניהו מבקש לצמצם...). באמת תודה לכם. אנחנו לא נסכים לסיכול המחאה. המטרה המוצהרת היא התמודדות עם מגפה  – בפועל רוצים לחסל את הדמוקרטיה. מלא מלא.

היום, נצא הקיבוצניקים עם כל עם ישראל למוקדים הנמצאים בטווח המותר, בגשרים ובצמתים הסמוכים לקיבוצים. נצא בכוחות גדולים, עם מסכות, תוך שמירת מרחק באוויר הפתוח – ונשמיע את זעקת אבדן ההנהגה, הפרנסה, הדרך והדמוקרטיה. ניאבק על ארצנו ועל דמותה. נעמוד כחומה בצורה נגד הניסיון להפוך את ישראל לדיקטטורה.

מחר, בכל הארץ בשעה 17:30. הצטרפו, צאו להפגין במוקדים הנמצאים עד 1 ק"מ בצמתים ובגשרים הקרובים אליכם. שתפו אותנו כאן בתמונות ובסרטונים בתגובות ואנחנו נפרסם בעמוד הפייסבוק של התנועה.

עם ישראל ינצח. הדמוקרטיה תנצח. נתראה במחאה.

מעוניינים/ות לקיים הפגנה או פעילות מחאה בקיבוצכם/ן או באזור - הירשמו כאן

 

באנר לא עומדים מנגד - מצטרפים למחאות

התקדמות משמעותית בדיונים עם משרד האוצר על הפיצוי לעצמאים חברי קיבוץ

שמחים לבשר על כך שלאחרונה חלה התקדמות משמעותית בדיונים עם משרד האוצר על הפיצוי לעצמאים חברי קיבוץ: המדינה הכירה עקרונית בצדקת טענותינו והסכימה עקרונית להקמת מנגנון לתשלום המענק הסוציאלי לעצמאיים שפתחו עוסק עצמאי, אך מדווחים לרשות המיסים באמצעות הקיבוץ
התקדמות משמעותית בדיונים עם משרד האוצר על הפיצוי לעצמאים חברי קיבוץ

כידוע, עד כה עצמאים שהם חברי קיבוץ, פתחו עוסק מורשה נפרד ומדווחים כנדרש באמצעות הקיבוץ, קיבלו מהמדינה את "מענק הסיוע לעסקים", אך נמנע מהם לקבל את "המענק הסוציאלי לעסקים", שסכומו, עפ"י רוב, גבוה יותר.

התנועה הקיבוצית, יחד עם הקיבוץ הדתי, ברית פיקוח, משרד עו"ד ליפא מאיר וכמובן נציגינו בכנסת, פועלים מאז תחילת המשבר להסדרת קבלת המענק הסוציאלי לעצמאיים הזכאים לכך, כחלק מהמערכה למניעת אפליית חברי קיבוצים וקיבוצים, במסגרת החקיקה והחלטות הממשלה לסיוע לנפגעי משבר הקורונה. 

לאחרונה חלה התקדמות כאשר המדינה הכירה עקרונית בצדקת טענותינו והסכימה עקרונית להקמת מנגנון לתשלום המענק הסוציאלי לעצמאיים שפתחו עוסק עצמאי, אך מדווחים לרשות המיסים באמצעות הקיבוץ. אותם עצמאים שיהיו זכאים למענק יקבלו אותו לפי הנוסחה הקבועה בחוק ושחלה על כלל העצמאיים במדינה. עם זאת, בחינת הזכאות תתחשב בערבות ההדדית שחלה בקיבוץ, כך שהעצמאי יהיה זכאי לפיצוי אם הכנסתו בתוספת הערבות ההדדית שקיבל מהקיבוץ, תקטן בשיעור הנדרש בחוק מהכנסתו בתקופה המקבילה אשתקד.

מזכיר התנועה, ניר מאיר, הדגיש כי "טרם נפתרו כל המחלוקות עם המדינה בסוגיית הפיצויים לעצמאים חברי קיבוץ, אך נפרצה הדוגמה המחשבתית שהתירה אפליית חברי קיבוץ". מאיר הודה לחברי הממשלה ולמשרדי האוצר והחקלאות שסייעו ומסייעים לפתרון הבעיה.

רו"ח דגן לוין, ראש אגף כלכלה אמר כי "אנו פועלים להקמת המנגנון עליו סוכם, וכי הנחיות מדויקות יצאו בהמשך הדרך. אנו מכירים בכך שטרם נפתרו כל סממני האפליה כנגד חברי הקיבוצים, אך ההסדר כולל פריצת דרך שתסייע למגזר שנפגע מאד עקב משבר הקורונה."


באנר משקארד חדש

מובילי החלב מהרפתות למחלבות עובדים 24/7 במשמרות גם בימי קורונה

סגר לא סגר, החלב הטרי חייב להגיע בזמן מהרפתות למחלבות, ועם משאית החלב החדשה זה גם יארך פחות זמן ועם יותר חלב - 39,000 ליטר חל בהובלה אחת (!) 
מימין: טל שני וניצן ארצי, מובילי החלב מקיבוץ עמיר, עובדים 24/7
מימין: טל שני וניצן ארצי, מובילי החלב מקיבוץ עמיר, עובדים 24/7

משאית החלב מצטרפת לצי הכתום בקואופרטיב הגליל העליון, מבית 'החברה לפיתוח הגליל'. מדובר במשאית של חברת סקאניה מסוג "פול טריילר", מודל 2020 ובעלת 500 כוח סוס, המיועדת להובלות חלב טרי ממשקי הגליל העליון למחלבות ברחבי הארץ.

נהגי מכלית החלב, שניהם תושבי קיבוץ עמיר - טל שני (51), בעל ותק של 28 שנה בנהיגת טריילר, וניצן ארצי (44), בעל ותק של 20 שנה, אומרים כי משאית החלב עובדת כמעט 365 ימים בשנה ו- 24 שעות ביממה, במשמרות. את הפרות חייבים לחלוב בכל יום ואת החלב יש צורך להוביל טרי מהמשקים למחלבות גם בזמן סגר, ולכן הם חשים אחריות עצומה ולצערם כמעט שאינם לוקחים חופשות, בכדי לספק לצרכנים חלב ניגר במועד.

ורק לידיעה, לא מייבאים חלב ניגר. הוא חייב להגיע טרי למחלבות, כלומר כל החלב ששותים הצרכנים הוא תוצרת כחול לבן.


באנר ביטוח חקלאי

למלא את המיכל של ממלאות וממלאי התפקידים בקיבוץ

"נושא.ת על כתפיי" - המפגש השני בסדרת מפגשי כנס חברה וקהילה ה-2 של התנועה הקיבוצית, שנערך ביום שלישי 29.9.20, שם במרכזו את רווחתם הנפשית של ממלאי התפקידים בקיבוץ, מתוך הבנה כי החוסן האישי שלהם מהווה מרכיב מפתח לחוסן הקהילתי. יותר מ-250 משתתפות.ים מקיבוצים בכל רחבי הארץ נפגשו בזום למילוי מצברים, למידה וחידוש כוחות
למלא את המיכל של ממלאות וממלאי התפקידים בקיבוץ

שגרת היומיום של ממלאי התפקידים בקהילה מאתגרת את החוסן האישי כל הזמן – גבולות עמומים בין המקצועי לפרטי, עומס אינסופי, דרישה למנעד מיומנויות כמעט בלתי אפשרי (מבניית תקציב, לרתימת מתנדבים, לשיווק, לסחיבת כיסאות ולכישורי הקשבה), צורך להכיל ולתת תשובות כל הזמן וחשיפה מתמדת לביקורת – בין אם פנים-אל-פנים או בקבוצת הווטסאפ או הפייסבוק המקומית. במציאות הקורונה, האתגרים הללו מתעצמים שבעתיים והמנהיגות הקיבוצית, שצריכה להמשיך ולייצר ודאות ויציבות לנוכח המשבר המתמשך, מתמודדת ביתר שאת עם שחיקה אישית ומקצועית.

 "דווקא בסגר," פתחה ואמרה ד"ר אילת גלס, ראשת אגף חברה וקהילה בתנועה הקיבוצית, "נעצור לשעתיים מעמל היום ומהשוטף ונאמר לכן ולכם – אנחנו רואים אתכם ואתכן, אנחנו חשות את המאמץ שלכם ושלכן, יש קושי בתקופה הזו ואפשר וחשוב לדבר עליו, יש הישגים יוצאי דופן בתקופה הזו ואפשר וחשוב לחגוג אותם". את חשיבות העיסוק בחוסנם של הנושאים בעול דווקא בימים אלה, הדגישה גם איריס שובל, מנהלת אגף קהילה ושירותים חברתיים במועצה אזורית עמק הירדן, שהיתה שותפה משמעותית להעלאת הנושא והטיפול בו אל סדר היום ופתחה את המפגש. 

על השאלות "איך באמת עושים את זה?" "איך אנחנו דואגות ודואגים לעצמנו? לארגון שלנו ולקהילה שלנו?" ו"מהיכן שואבים את הכוחות כשנראה שהמיכל רק הולך ומתרוקן?", השיבו מזוויות שונות הדוברים במפגש: ד"ר רובי רוגל, סמנכ"ל מרכז משאבים, הניח את התשתית לדיון על חוסן מקצועי, מה עובר על ממלאי התפקיד בקהילה בעיתות חירום ומשבר ומה חשוב לזכור לעשות כדי לשמור על עצמנו; איילת הריס ממחלקת צמיחה ופיתוח קהילה באגף חברה וקהילה ואסף שגב, מנכ"ל leadership360, מתמחה בניהול ומנהיגות עסקיים וחברתיים בעידן החדש, נתנו מסגרת רחבה לנושא באמצעות סקירת מגמות גלובליות של התפתחות מקצועית אישית וארגונית והעברת מרכז הכובד והאמון ממערכות מדינתיות לקהילה המקומית והאזורית, והעלו למודעות את החשיבות של השקעת משאבים אישיים וארגוניים בבניית החוסן.

איטל זלצר מבית אלפא, מנהלת קהילה ותיקה, שוחחה עם אילת גלס על מה לימדו אותה השנים בתפקיד וחלקה מניסיונה ותובנותיה עם המשתתפים – מה ומי יכולים לעזור לצלוח את האוורסט ועד כמה חיבור אנושי ותקשורת נכונה הם מרכיבים משמעותיים בחוויית תפקיד טובה. 

המפגש השלישי בסדרת מפגשי הכנס, שיוקדש להשתתפותיות בקיבוץ, יתקיים ב-20.10 בשעה 17:00 ויהיה פתוח לחברי הנהלות, חברי ועדות, ולחברי קיבוץ מעורבים. להתראות בעוד שלושה שבועות!


באנר קמפיין קליטה

צומת הורשה

"הורשה כמנוף לצמיחה דמוגרפית" היא הכותרת של יום העיון שהתקיים בשבוע שעבר באמצעות הזום, ובו לקחו חלק מעל 110 משתתפות ומשתתפים.  לא הייתן? הפסדתם? ההקלטה המלאה של יום העיון בכתבה המלאה
הורשה כמנוף לצמיחה דמוגרפית

יום העיון היה תולדה של שיתוף פעולה בין המועצה האזורית גליל עליון והתנועה הקיבוצית, בהובלתם של מירי יציב, מנהלת מחלקת צמיחה וקליטה באגף ישובים במועצה ורמי פלג, רכז האזור מטעם התנועה.

ראשת אגף חברה וקהילה בתנועה הקיבוצית, ד"ר אילת גלס מסבירה: "היוזמה ליום העיון, שנהגתה על ידי מירי יציב, נבעה מכך שנושא דירות ההורשה בקיבוצים הוא, לעיתים, מקור לחיכוכים אך מהווה גם הזדמנות לקליטה לקיבוץ. זה מחייב הסכמות פנימיות על המשך קיומו של הקיבוץ כי, כידוע, אין קיבוץ ללא חברים. זה מצריך קבלת החלטות משותפות וקביעת מנגנון לאכיפתן וזה דורש גם אורך רוח. הרבה אורך רוח כדי לטפל בקונפליקט המובנה בין הרצון של היורשים למקסם את ירושתם לבין הרצון של הקיבוץ לקבל חברים כדי להבטיח את קיומו".

את יום העיון פתח ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, שדיבר על התמורות שהתחוללו בקיבוצים לאורך השנים האחרונות, כמו המעבר ללינה המשפחתית הסדר הקיבוצים, ההפרטות ושיוך הדירות ועל השינויים החיצוניים הקשורים בשינויים בשוק העבודה, היכולת והרצון לבנות בית בקיבוץ והשינוי בתדמית הקיבוצים בחברה הישראלית. כל השינויים האלה הביאו, לדבריו של זלץ, לכך שהמגזר הכפרי בכלל והקיבוצי בפרט, גדל מאד. והראיה המקומית לכך היא הגידול הניכר במספר המצטרפים לקיבוצי הגליל העליון בשנים האחרונות. שיוך הדירות, הסביר זלץ, הוא דוגמה טובה לאיך "האיך", הורס את ה"למה". הצורך בתהליך השיוך מובן, אך היישום נעשה עם  טעויות רבות, היוצרות פוטנציאל לנזקים במישור החברתי, התכנוני, הקהילתי ואפילו הכלכלי של הקיבוצים. מה שנדרש, אם כן , הוא חיבור בין השינויים שהתחוללו לבין הצמיחה הדמוגרפית.

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, אמר כי "בקיבוצים יש רצון גדול מאד לקלוט, בוודאי את היורשות והיורשים שלרוב הם בנינו ובנותינו, לצערנו אם לא היה את המעצור ושימת הרגליים של גורמי המדינה השונים היינו פי שניים יותר גדולים מספרית, ואני גאה להגיד שעדיין היינו מצליחים להישאר קיבוץ". איחוד סטאטוסים, אמר מאיר, הוא מטרה נדרשת כדי להמשיך ולהיות קיבוץ. יחד עם זאת ברור כי אם היורשים רבים יחזיקו בית בקיבוץ מבלי שיחיו בו יהווה הדבר איום ממשי על עצם קיומו של הקיבוץ. לכן צריך לדאוג לכך  שבקיבוץ גרים חברים הדואגים להמשך קיומו". "מובן", סיכם ניר מאיר, כי לא ניתן לעשות את זה בכפיה, אלא רק בהסכמה וזוהי המטרה של כולנו".

לאורך כל שעות יום העיון ניכרה יציבות במספר המשתתפים ורובם הודו למארגנים בכתב ובעל פה על ההזדמנות להשתתף ביום המעשיר והפרקטי, שצייד אותם בשפע תובנות שיסייעו להם להתמודד עם הסוגיות בנושא ההורשה כמנוף לצמיחה דמוגרפית בקיבוצים.


באנר שנת שירות

תמונת השבוע:
תפוח ישראלי - טעים, טרי ועסיסי

צילום: יערה ויקסלבאום-שטהל, מטע הר קיבוץ ברעם
צילום: יערה ויקסלבאום-שטהל, מטע הר קיבוץ ברעם

קטיף התפוחים בעיצומו כפי שניתן להתרשם מהתמונה שצילמה יערה ויקסלבאום-שטהל במטע הר קיבוץ ברעם, היבול השנה משובח והפרי טעים ויפה. למרות זאת, בחרה ממשלת ישראל לבצע ייבוא של תפוחים ואגסים מחו"ל, דווקא כשהמטעים עמוסים בפרי ובתי הקירור מלאים עד אפס מקום. 

כמו תמיד, בשבילנו רק כחול לבן: תפוח ישראלי - טעים, טרי ועסיסי.


פייסבוק התנועה

מה הסיפור שלך? תיעוד סיפורי ותיקות וותיקים בקיבוצים

בשבוע בשעבר קיימה התנועה הקיבוצית מפגש מיוחד על אפשרויות התיעוד של וותיקי הקיבוץ ושימור סיפורם וסיפור הימים הראשונים של הקיבוץ והמדינה. במפגש לקחו חלק מובילים בקיבוצים בתחומים רווחה, בריאות, ותיקים, תרבות ועוד, וכולם נחשפו למתודות שונות לתיעוד וותיקים
מה הסיפור שלך? תיעוד סיפורי וותיקות וותיקי בקיבוצים
צילום: עדו לביא

מגפת הקורונה שמסרבת לעזוב והריחוק החברתי משפיעים על קבוצות מסוימות באוכלוסיה יותר מאחרות. גם בתנועה הקיבוצית עולות לא מעט שאלות והתלבטויות איך לסייע לוותיקים להתמודד עם הריחוק הכפוי, הפחתת המפגשים החברתיים וכן הבידוד. בקיבוצים רבים פותחו או חוזקו מיזמים המעסיקים וותיקים כמו סריגת בובות וכובעים לפגיות, הכנת מסיכות בד, וטלפונים למבודדים בבתיהם שמבוצעים על ידי וותיקי הקיבוץ.

זמן הסגר הוא גם זמן מסוים שבו בעיקר להרבה אנשים יש... זמן. לכן כמה ימים לפני תחילת הסגר השני קיימו באגף חברה וקהילה בתנועה הקיבוצית מפגש זום בנושא תיעוד סיפורי וותיקים. במפגש לקחו חלק מובילים בקיבוצים בתחומים רווחה, בריאות, ותיקים, תרבות ועוד, וכולם נחשפו למתודות שונות לתיעוד וותיקים.

יעל רז לחייני, מנהלת תחום "שיבה בחברה טובה" בתנועה הקיבוצית, מסכמת: "המפגש מהווה השראה לממלאות וממלאי תפקידים בקיבוצים בתחומים של זקנה, רווחה, תרבות ועוד. אנו רואים חשיבות רבה בתיעוד סיפורים אלה, אשר בנו את הקיבוצים שלנו, ולתת להם את המקום המכבד והמכובד לו הם ראויים. הסיפורים אינם חייבים להיות הירואיים או מיוחדים, אך הם מייצרים את הרקמה הייחודית של כל קיבוץ וקיבוץ, ושל כל אישה ואיש.  המפגש הוא הזדמנות להציף את הנושא ולאפשר לקיבוצים חשיבה כיצד לתעד ולהחיות את הסיפורים המקומיים".


באנר קמפיין קליטה 2

קיבלתם/ן צו ראשון? מחכות/ים לגיוס? מחלקת הביטחון עומדת לרשותכם/ן גם בימים אלו

גם בימים אלו, אנחנו בתחום ההכנה לצה"ל, ממשיכים ללוות את הנוער בקיבוצים לקראת הגיוס. במחלקת הביטחון של התנועה הקיבוצית, אנו נותנים שירותי ייעוץ, ליווי ותמיכה באופן פרטני או קבוצתי למלשב"ים, למדריכי נעורים, לחיילים בשירותם הצבאי ולהורים
צילום מתוך אתר צה"ל
צילום מתוך אתר צה"ל

ניתן לקבל סיוע במגוון נושאים:

  • ייעוץ אישי, הכוונה וליווי לקראת גיוס
  • הכנה לקראת תהליך המיון - צו ראשון, יום המא"ה, שאלון העדפות וכו'.
  • מידע על מסלולי שירות שונים
  • סיוע וליווי מול גורמי צה"ל
  • ייעוץ, ליווי ותמיכה לחיילים ולהוריהם

מזכירות כמה הנחיות חשובות לימים הקרובים (נכון ל-09.20):

1. גיוסים מתקיימים בשלב זה ללא ליווי של משפחה או חברים. המתגייסים/ות יקבלו הודעת סמס עם שעה מדויקת בה עליהם להתייצב - חשוב להגיע בזמן.

2. מיוני צו ראשון ויום המא"ה מתקיימים במתכונת שונה.

3. מוזמנים להשלמת הליכים בלשכת הגיוס?
 **בכל מקרה – באם אתם מזומנים להשלמת הליכים - צרו קשר עם מיטב (עדיף בהודעה בפייסבוק)

4. באם אתם/ן במעמד של צו 12 (אזהרה לפני משפט) - עליכם/ן להתייצב בלשכה בכל יום בשעות הבוקר.

חשוב להתעדכן בשינויים באתר מתגייסים או בפייסבוק/אינסטגרם של יחידת מיטב.

להנחיות בנושא התייצבות לזימונים וגיוסים בתקופה זו: לחצו כאן


באנר שנת שירות

סבתות סורגות מצילות חיים!

אמנם בתקופת הקורונה נהוג לדבר בעיקר על מה שאנחנו הצעירים צריכים לעשות (או יותר נכון: לא לעשות) כדי לשמור על בריאותה של האוכלוסייה הוותיקה, אך בקיבוץ עין השלושה הפכו את היוצרות בצורה הכי מרגשת שיש!
נציגות הסבתות הסורגות מעין השלושה מצטלמות לכתבה בידיעות אחרונות
נציגות הסבתות הסורגות מעין השלושה מצטלמות לכתבה בידיעות אחרונות

ביוזמתה המבורכת של רכזת מועדון הקשישים "מופת" של המועצה האזורית אשכול, הדס גרינשפן, הסבתות של הקיבוץ עסוקות בימים אלו בסריגת בובות תמנונים, אחת אחרי השנייה, שנשלחות באהבה לפגייה של בית החולים סורוקה בבאר שבע.

זה לא שפגים מגלים העדפה מיוחדת לתמנונים, אלא שהבובות הללו ממש שומרות על בריאותם: במקום למשוך בצינורות החמצן או התרופות המחוברים אליהם באינקובטור, הם מושכים בזרועות התמנון הסרוג ולעיתים אף מחבקים אותו ונהנים מתחושת חום וביטחון (כן, זה חמוד בדיוק כמו שזה נשמע).

המון כבוד וחיבוקים מרחוק לסבתות היקרות של קיבוץ עין השלושה, שמקדישות את זמנן בסגר להצלת החיים הכי רכים ועדינים שיש, מתוך סולידריות ואחריות חברתית ולביה"ח סורוקה על שיתוף הפעולה עם היוזמה הברוכה הזו.

בפעם הבאה שיזכירו לכם שאנחנו הצעירים שומרים על סבתא בקורונה, תספרו שיש גם סבתות שיושבות בסגר, סורגות ומצילות חיים בעצמן.

קראו את הכתבה של העיתונאי מתן צורי שהתפרסמה בידיעות אחרונות כאן או כאן.

*כל מי שמעוניין לסייע בחומרים, חוטי כותנה או אקרילן (אפילו שאריות) מוזמן לשלוח למופ"ת עין השלושה. ד.נ. נגב 8512800. מבטיחות לעשות בהם שימוש טוב.


באנר ביטוח חקלאי

קול קורא להצגת מועמדות לתפקיד מנכ"ל המרכז לייעוץ ושיקום של התנועה הקיבוצית בע"מ

המרכז לייעוץ ושיקום, מיסודה של ברית התנועה הקיבוצית ובשיתוף עם משרד הרווחה, מתמחה במתן שירותי שיקום בתחומי התעסוקה, הדיור והפנאי לבעלי מוגבלויות. משרה מלאה, יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 15/11/20
לוגו המרכז לייעוץ ושיקום

יעוד התפקיד: אחריות כוללת על ניהול ה"מרכז" על פי חזון החברה והחלטות 'מועצת המנהלים'.

כפיפות: יו"ר מועצת המנהלים

כישורים נדרשים:

1. חבר.ת  קיבוץ עם ניסיון וותק מוכח בניהול

2. תואר ראשון (לפחות) במנהל ציבורי/עסקים/כלכלה/עבודה סוציאלית

3. מעורבות בפעילות ציבורית בתחומי רווחה/קהילה.

4. ניסיון וותק בניהול אחזקת מבנים וטיפול מול הרשויות בנושאי נדל"ן - יתרון

5. יכולת חשיבה יצירתית ואסטרטגית,

6. יכולת גבוהה באמפטיה, שיתוף פעולה, עבודת צוות, משימתיות ומנהיגות.

היקף משרה: מלאה

כניסה לתפקיד: תחילת שנת 2021

הערה: המרכז ממוקם ברחבי הרצליה

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 15/11/20,  לדוא"ל hr@tkz.co.il 
(לידי שלומית צימרינג, אגף חברה וקהילה, התנועה הקיבוצית)


באנר משקארד חדש

אסיפת הבעלים ודירקטוריון החברה לפיתוח הגליל ומשקי גליל עליון בחרו באורי דורמן לקדנציה שניה לתפקיד יושב הראש

אורי דורמן (63), נבחר בשבוע שעבר לקדנציה שניה כיו"ר החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון. דורמן מכהן בתפקיד יו"ר פיתוח הגליל, משקי הגליל העליון וכיו"ר מיגל-מכון למחקר מדעי יישומי, של החברה לפיתוח הגליל
אורי דורמן. צילום: החברה לפיתוח הגליל
אורי דורמן. צילום: החברה לפיתוח הגליל

החברה לפיתוח הגליל הינה תאגיד אחזקות של המפעלים האזוריים וארגון הקניות בגליל העליון בבעלות 34 קיבוצים ומושב אחד, בגליל העליון ובצפון רמת הגולן, מפעילה ומנהלת 7 מפעלים בשותפות עם הקיבוצים הבעלים ועוד 8 שותפויות עסקיות, מספר מיזמים עסקיים, שמרביתם באזור התעשייה הדרומי בקרית שמונה.

היקף הפעילות השנתי של מפעלי פיתוח הגליל משקי הגליל העליון מגיע ל- 1.4 מיליארד ₪ ומועסקים בהם קרוב ל- 1,300 עובדים מהקיבוצים והאזור.

בשנים האחרונות מתמקדת החברה לפיתוח הגליל בהפעלה, הרחבה וניהול המפעלים הקיימים, בכניסה לשותפויות חדשות, ביזום פרויקטים ובהקמת מפעלים נוספים, במטרה להרחיב את הבסיס הכלכלי והתעסוקה באזור.


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו.
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 

הוספת תגובה חדשה