דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

 הרפורמה בדואר פוגעת בפריפריה: "לא יעלה על הדעת שחברי רביבים או אל-רום יזכו לתנאים פחות טובים מתושבי ת"א וראשון לציון"

בדואר ישראל עובדים על רפורמה בדרך להפרטה, מי שמשלמים את המחיר הם כמובן תושבי הפריפריה, מזכ"ל התנועה הקיבוצית מבטיח להלחם על השירות הבסיסי כפי שניתן עד היום. צפו בכתבתו של רובי המרשלג בנושא ששודרה בתכנית "משחקי הכיס" בערוץ כאן 11

במטולה כבר סגרו את סניף הדואר ועל כל שירות צריך לנסוע כעשרים דקות לקרית שמונה, לחפש חניה ולחכות לשירות. בקיבוץ שניר באצבע הגליל חוששים שהם הבאים בתור והדואר ש"בא היום באוטו האדום", כבר לא יגיע וחברי הקיבוץ כמו שאר תושבי ותושבות הפרירפיה ובהם חברות וחברי קיבוצים רבים יפסיקו לקבל שירות שכל אזרח בישראל זכאי לו.

מיכל להב, מנהלת הקהילה בשניר: "יש פה לא מעט מבוגרים, אנשים שמוגבלים פיזית, אנשים שאין להם רישיון נהיגה, איך מצפים מהם להגיע ולקבל את שירותי הדואר?"

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "אי אפשר להעלות על הדעת שמשיקולים כלכליים תושבי הפריפריה יופלו לרעה בהשוואה לשאר אזרחי ישראל.  לא יעלה על הדעת שחברי רביבים או אל רום יזכו לתנאים פחות טובים מתושבי ת"א וראשון לציון"

ח"כ יעל רון בן-משה פועלת רבות למען השארת שירותי הדואר בקיבוצים ובפרירפריה בכלל כפי שהיו עד היום, ובזכות פנייתה למנכ"לית משרד התקשורת, התחייבה האחרונה שלא לפגוע בשירותי הדואר הנע. 

צפו בכתבתו של רובי המרשלג ב'כאן 11'

הוספת תגובה חדשה